|
Het officiële Gaming Topic (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Magik, kan jij niet toevallig wat shizzle burnen voor mij, van jou games? Of heb je dat liever niet, piraterij? Ik pay er ofcourse voor...
|
Ik heb geen dvd-brander en heb de laatste tijd weinig spellen op ps2 gekocht (laatste 2 zijn GTA SA en GT 4 en die heb/krijg je al), dus denk dat ik niet echt veel boeiends heb, gelet op de huidige spelletjes dioe uit zijn...... |
|
|
| MaGiK54 |
| Volgens Frs-site komt 25.09.05 de dvd FF VII Advent Children uit :crazy: |
|
|
| basd |
Laatst tweedehands GBA voor 'erbij' gekocht, wel een leuk apparaatje. Zaten drie spellen bij, waarvan eigenlijk alleen Super Mario Advance 2 de moeite waard is. Is dan ook meteen wel een leuk spel.
Meteen gisteren maar even spellen bijbesteld (ook tweedehands): Zelda Minish Cap, FIFA 2005, Mario & Luigi Superstar Saga, Rayman 3 en Golden Sun.
Oftewel, daar gaat mijn slaap. |
|
|
| MaGiK54 |
| Probeer pokemon pinball te kopen voor een leuk bedrag op de gba (of gewone gameboy color) vette game en eng verslafend.....:tongue2 |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Probeer pokemon pinball te kopen voor een leuk bedrag op de gba (of gewone gameboy color) vette game en eng verslafend.....:tongue2 |
Ik weiger pertinent iets in huis te halen wat ook maar enigszins te maken heeft met die hyperactieve schijthamsters, sorry. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basd
Ik weiger pertinent iets in huis te halen wat ook maar enigszins te maken heeft met die hyperactieve schijthamsters, sorry. |
Lol :tongue2
Maar spel is echt koel.....:) |
|
|
| MaGiK54 |
AMSTERDAM - Voor 299 euro kunnen gameliefhebbers in het bezit komen van de nieuwe Xbox 360. Dit heeft softwaregigant Microsoft bekend gemaakt op een computergamebeurs in Leipzig.
De wit-zilvere Xbox 360 heeft drie PowerPC-gebaseerde microprocessors aan boord. Met het apparaat wil Microsoft opnieuw de aanval openen op de Playstation van Sony.
Vergezeld met accessoires komt het prijskaartje uit op 399 euro. De nieuwe gameconsole verschijnt voor het einde van het jaar op de Europese markt. Een exacte datum is nog niet bekendgemaakt. |
|
|
| Remy D |
| vandaag God of War gekocht en wat is dat een GODDELIJK spel!!! echt SUPERgaaf!!! GAAF GAAF :crazy: :crazy: :crazy: :tongue2 |
|
|
| Remy D |
| vanaf 29 augustus heeft de Free weer die actie van 3 spellen halen 2 betalen... :tongue2 |
|
|
| Opti |
| Fable: The Lost Chapters voor de pc:crazy: |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Remy D
vandaag God of War gekocht en wat is dat een GODDELIJK spel!!! echt SUPERgaaf!!! GAAF GAAF :crazy: :crazy: :crazy: :tongue2 |
Zeker! heb m afgelopen donderdag gehaald, echt een wreed spel! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jesse
Zeker! heb m afgelopen donderdag gehaald, echt een wreed spel! |
Ik heb hem ook, wel copy versie, maar maakt niet uit :D
Hij is echt SUPER wreed, en af en toe DIK DIK DIK moelijk. Niet op easy zetten btw :) Het matten is supercool!
Tip: meteen je blades of chaos upgraden, en die van Poseidon is ook belangrijk. Niet Medusa's Gaze doen, niet boeiend! Poseidon heb jelater zeker nodig. Als je je Blades of Chaos op MAX hebt, heb je als je L3enR3 indrukt (power of the gods ofzo?) infinite magic...
En als je bij de challenge of hades bent: niet denken dat je de 1e cirkel NOG een keer moet doen:D Dat had ik dus wel, sodeju, 3 dagen aan het hakken geweest! |
|
|
|
|