|
Het officiële Gaming Topic (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Opti |
Heb een JP versie, firmware 1.5.
Heb hem gekocht bij Lik-Sang. Uistekende service, (orderstatus bijhouden, tracking via UPS) en supersnel bezorgd (op een zondagnacht besteld, woensdag werd ie aangeboden:eek: ) Moest wel invoer-BTW betalen (pakket komt uit Hong Kong), dat was bijna 60 euro, maar dat was al ingecalculeerd.
Echt een topding:D Heb hem al een tijdje en het wordt nu pas interessant omdat er allemaal zooi uitkomt zoals spellen die geript worden terwijl je de UMD niet nodig hebt, wellicht een internetbrowser. Voor mij zeker het geld waard, (bij elkaar voor de PSP iets meer dan 300 euro) |
|
|
| MaGiK54 |
| Heb Tekken 5 gehuurd......vette , beste uit de reeks...:crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| Heeft iemand hier God of War of gespeeld ? |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Heeft iemand hier God of War of gespeeld ? |
Ik heb hem gehad. Retemooi spel met goede graphics, soepele gameplay, vette knokpartijen en mooie puzzels. Leveldesign is ook mooi, je ziet bijvoorbeeld ergens in een bepaald level een gigantische reus door de woestijn kruipen met een toren op zijn rug waar jij dan heen moet. Ook de bossfights zijn om te smullen.
Het enige minpunt is dat je hem na circa 20 uur ofzo al uit hebt en dat vond ik te weinig voor die 57 Euri, dus heb ik hem geruild voor Metal Gear Solid 3. Als je deze ergens 2e hands kan krijgen zou ik hem niet laten liggen! |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Heb Tekken 5 gehuurd......vette , beste uit de reeks...:crazy: |
Echt heerlijk spel dat! Ze hebben die zuurstokkleuren en die stomme gameplay uit deel 4 eruit gepleurd en hebben gewoon Tekken 3 ge-optimaliseerd! Gruwelijk fijn dit!! :crazy: |
|
|
| BaRTeZ |
| Ik ben weer volop bezig met Football Manager 2005 :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ik heb hem gehad. Retemooi spel met goede graphics, soepele gameplay, vette knokpartijen en mooie puzzels. Leveldesign is ook mooi, je ziet bijvoorbeeld ergens in een bepaald level een gigantische reus door de woestijn kruipen met een toren op zijn rug waar jij dan heen moet. Ook de bossfights zijn om te smullen.
Het enige minpunt is dat je hem na circa 20 uur ofzo al uit hebt en dat vond ik te weinig voor die 57 Euri, dus heb ik hem geruild voor Metal Gear Solid 3. Als je deze ergens 2e hands kan krijgen zou ik hem niet laten liggen! |
Conclusie wachten totdattie Platinum is :D |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Conclusie wachten totdattie Platinum is :D |
Gierige aap :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by AirPole
Gierige aap :p |
Yes :D |
|
|
| Tim81 |
Vroeger zat ik elke dag achter de computer of Playstation om te gamen. Tegenwoordig eigenlijk nooit meer... maar nu heb ik bij een nieuw telefoonabonnement een Playstation II cadeau gekregen! Ik vind het niet de moeite om hem voor 100 euro of zo te verkopen, dus ga ik maar weer wat vaker spelen! :p
Welke spellen moet ik 100% zeker kopen!? Het eerste spel dat ik ga kopen is Pro Evolution Soccer, dan ben ik zeker even zoet! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Welke spellen moet ik 100% zeker kopen!? |
Als je van racespellen houdt Gran Turismo 4...:D |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Tim81
Welke spellen moet ik 100% zeker kopen!? |
Final Fantasy X
GTA San Andreas |
|
|
|
|