|
Het officiële Gaming Topic (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Hoeveel procent heb je al uitgespeeld Snug ?? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Hoeveel procent heb je al uitgespeeld Snug ?? |
Ik? Ik zit pas op 19 ofzo. Ik zit aan het einde van de Badlands, ik ga nu net San Fierro in (nog 1 race doen). Ik speel niet zo HEEL veel, heb er nu 15 uur inzitten of iets dergelijks (zonder herladen etc dus). Gelukkig staat de PS2 niet hier maar bij Anke....voor mijn eigen bestwil :D :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik? Ik zit pas op 19 ofzo. Ik zit aan het einde van de Badlands, ik ga nu net San Fierro in (nog 1 race doen). Ik speel niet zo HEEL veel, heb er nu 15 uur inzitten of iets dergelijks (zonder herladen etc dus). Gelukkig staat de PS2 niet hier maar bij Anke....voor mijn eigen bestwil :D :D |
Hehehehe, ik ben helaas nog niet zo ver, zit nu in de missie dat je die homofiel op een motor achterna zit. |
|
|
| Djeebie |
Die is best irritant ja. Gewoon uitrijden tot aan het eind en dan pak je die Mexicanen als ze op de trap staan. Tijdens die achtervolging pak je hem toch niet.
Ik ben nu kratten met wapens aan het jatten bij een legerdepot. Maar die heftruck is af en toe iets te wendbaar :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Die is best irritant ja. Gewoon uitrijden tot aan het eind en dan pak je die Mexicanen als ze op de trap staan. Tijdens die achtervolging pak je hem toch niet.
Ik ben nu kratten met wapens aan het jatten bij een legerdepot. Maar die heftruck is af en toe iets te wendbaar :p |
Die kratten heb ik al gehad, wel een paar opnieuw moeten doen, missie met motor is zwaar bout vind ik. Hij is wel funny met die wanabee gansta nigga :gsmile: |
|
|
| Djeebie |
| Ik werd elke keer strontchagrijnig van die lowrider race. Die dingen zijn bijna niet te besturen door hun vermogen. Je raakt een keer een lantaarnpaal aan en je staat al andersom. Die missie heeft me zeker 10 keer gekost :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik werd elke keer strontchagrijnig van die lowrider race. Die dingen zijn bijna niet te besturen door hun vermogen. Je raakt een keer een lantaarnpaal aan en je staat al andersom. Die missie heeft me zeker 10 keer gekost :p |
Het wordt NOG irritanter in de Badlands, als je WEER moet gaan racen.
Daar kan je ook heel ing lastig saven (soms echt TE ver weg), dus dat is helemaal kut.
Die met die kratten is wel een kut missie ja.
De missie ana het einde van Los Santos is een eitje, die met die cops.
Overigens is de verhaallijn echt TE vet! Als je niet weet wat er gebeurt, is het echt cool na de Houseparty missie (en daarna Green Sabre).
Nu weer naar Anke, gamen :D Adios homies! :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Wat vindT Ankie van GTA ? |
|
|
| Djeebie |
| Doe de groeten aan Big Sweet en Ryder :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik wil GT 4 hebben, het duurt zo lang :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Doe de groeten aan Big Sweet en Ryder :toothless |
Het is Big Smoke ;)
Ik zit nu eindelijk in San Fierro. Heb er nog niets kunnen doen verder, maar ik ben er :D
Wat Anke er van vindt? Irritating :D |
|
|
| MaGiK54 |
PSP komt in maart naar Europa
door onze redactie
AMSTERDAM - De nieuwe PlayStation Portable van Sony zal waarschijnlijk vanaf maart verkrijgbaar zijn in Europa en Noord-Amerika. Dat heeft een topman van Sony gezegd.
Sony heeft eerder aangegeven dat de PSP, die naast games ook muziek en films kan afspelen, tussen januari en maart naar Europa en de Verenigde Staten komt. Op 12 december jongstleden is de PSP in Japan verschenen. Sony hoopt voor 31 maart wereldwijd meer dan drie miljoen exemplaren te verschepen.
De directe concurrent van de PSP, de Nintendo DS is in de Verenigde Staten en Japan al verkrijgbaar. Europa volgt, net als de PSP, in maart. Nintendo hoopt voor eind maart wereldwijd 5 miljoen exemplaren van zijn nieuwste draagbare speler die uitgerust is met twee schermen en een draadloze verbinding, te verschepen.
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|