return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 
Het officiële Gaming Topic (pg. 56)
View this Thread in Original format
Chicane
Gisteren eindelijk mn Wii binnen na 4 maanden wachten. Nu een godse tennisarm van al die masturberende bewegingen die je moet maken met Rayman en Wii Sports :O
basd
quote:
Originally posted by AirPole
Ik heb de Police Quest's nog gespeeld van dat grafische kaliber, zelfs Leisure Suit Larry.





:stongue: :stongue:

Mjah, ik ook, PQ 1 en 2, Larry 1 t/m 3, King's Quest 1 en 2, Black Cauldron (ook een pracht van een adventure, moet je maar eens opzoeken). Sierra was echt top qua spellen vroeger.

EDIT: paar screens van Black Cauldron (Taran en de Toverketel, zeg maar):



Loraine
quote:
Originally posted by AirPole
De trailer van GTA 4 is om 12 uur vannacht gereleased!!


:eyes: :eyes: 2 weken geleden GTA Vice City gekocht, maar eens uitvogelen of zo'n spel wel aan mij besteed is. :) Ik ben nog blijven hangen bij Red Alert2 en Sim City2000 :haha:
GTA4 ziet er erg vetjes uit iig!
SnuggLe
Wanneer komt God of War 2 nou?
AirPole
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wanneer komt God of War 2 nou?



Verwachte release: 20 april 2007.

Dit is nog een enigszins 'redelijke' PAL-vertraging.
Fkwebeman
RTS Topper voor na de zomer!

World in Conflict.

http://www.youtube.com/watch?v=rGLkdVN7txw
http://www.youtube.com/watch?v=xqdB-qJxs6w
http://www.gametrailers.com/player....ype=mov&pl=game
AirPole
quote:
Originally posted by Fkwebeman
RTS Topper voor na de zomer!

World in Conflict.

http://www.youtube.com/watch?v=rGLkdVN7txw
http://www.youtube.com/watch?v=xqdB-qJxs6w
http://www.gametrailers.com/player....ype=mov&pl=game



Starcraft 2 gaat alles ownen :D
basvh
Zat ff IGN te kijken kwam ik de game en console sales stats tegen van japan in de maand mei.

Consoles

Nintendo DS : 600 000
Nintendo Wii: 250 000

PSP : 120 000
PS2!! : 53 000
PS3 : 45 000

Xbox360 : 11 000

Wat een cijfers. Nintendo 75! % van de hardware sales van de maand mei in handen. Gaat nergens over. En de Wii die 5! keer zoveel verkoopt als de PS3.


In de game top 10 staan 8 games voor Wii en DS. 1 PSP en 1 PS2.
Fkwebeman
zo zie je maar dat het lang niet altijd graphics en andere zaken zijn die bepalen of je veel gaat verkopen.

Gameplay baby!
Little Theseus
22 juni komt mario party 8 eindelijk uit!

Qua gamen ben ik namelijk ff uitgekeken; pro status bij alle sports games, zelda twilight princess vorige week uitgespeeld en dat geldt ook voor virtual console games zoals mario 64, lylat wars en mario world :rolleyes:

@win
quote:
Originally posted by basvh
Zat ff IGN te kijken kwam ik de game en console sales stats tegen van japan in de maand mei.

Consoles

Nintendo DS : 600 000
Nintendo Wii: 250 000

PSP : 120 000
PS2!! : 53 000
PS3 : 45 000

Xbox360 : 11 000

Wat een cijfers. Nintendo 75! % van de hardware sales van de maand mei in handen. Gaat nergens over. En de Wii die 5! keer zoveel verkoopt als de PS3.


In de game top 10 staan 8 games voor Wii en DS. 1 PSP en 1 PS2.


Helemaal geweldig! De DS is echt een leuk apparaat. Komen veel leuke partygames voor uit! Helemaal mijn ding!



Al mag die Xbox 360 van mijn broertje er ook wel zijn...:p
MaGiK54
Speelt er nog iemand WoW hiero....of is iedereen er wel een beetje klaar mee ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 
Privacy Statement