|
Het officiële Gaming Topic (pg. 56)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| Gisteren eindelijk mn Wii binnen na 4 maanden wachten. Nu een godse tennisarm van al die masturberende bewegingen die je moet maken met Rayman en Wii Sports :O |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ik heb de Police Quest's nog gespeeld van dat grafische kaliber, zelfs Leisure Suit Larry.
:stongue: :stongue: |
Mjah, ik ook, PQ 1 en 2, Larry 1 t/m 3, King's Quest 1 en 2, Black Cauldron (ook een pracht van een adventure, moet je maar eens opzoeken). Sierra was echt top qua spellen vroeger.
EDIT: paar screens van Black Cauldron (Taran en de Toverketel, zeg maar):

 |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by AirPole
De trailer van GTA 4 is om 12 uur vannacht gereleased!! |
:eyes: :eyes: 2 weken geleden GTA Vice City gekocht, maar eens uitvogelen of zo'n spel wel aan mij besteed is. :) Ik ben nog blijven hangen bij Red Alert2 en Sim City2000 :haha:
GTA4 ziet er erg vetjes uit iig! |
|
|
| SnuggLe |
| Wanneer komt God of War 2 nou? |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wanneer komt God of War 2 nou? |
Verwachte release: 20 april 2007.
Dit is nog een enigszins 'redelijke' PAL-vertraging. |
|
|
| AirPole |
Starcraft 2 gaat alles ownen :D |
|
|
| basvh |
Zat ff IGN te kijken kwam ik de game en console sales stats tegen van japan in de maand mei.
Consoles
Nintendo DS : 600 000
Nintendo Wii: 250 000
PSP : 120 000
PS2!! : 53 000
PS3 : 45 000
Xbox360 : 11 000
Wat een cijfers. Nintendo 75! % van de hardware sales van de maand mei in handen. Gaat nergens over. En de Wii die 5! keer zoveel verkoopt als de PS3.
In de game top 10 staan 8 games voor Wii en DS. 1 PSP en 1 PS2. |
|
|
| Fkwebeman |
zo zie je maar dat het lang niet altijd graphics en andere zaken zijn die bepalen of je veel gaat verkopen.
Gameplay baby! |
|
|
| Little Theseus |
22 juni komt mario party 8 eindelijk uit!
Qua gamen ben ik namelijk ff uitgekeken; pro status bij alle sports games, zelda twilight princess vorige week uitgespeeld en dat geldt ook voor virtual console games zoals mario 64, lylat wars en mario world :rolleyes: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by basvh
Zat ff IGN te kijken kwam ik de game en console sales stats tegen van japan in de maand mei.
Consoles
Nintendo DS : 600 000
Nintendo Wii: 250 000
PSP : 120 000
PS2!! : 53 000
PS3 : 45 000
Xbox360 : 11 000
Wat een cijfers. Nintendo 75! % van de hardware sales van de maand mei in handen. Gaat nergens over. En de Wii die 5! keer zoveel verkoopt als de PS3.
In de game top 10 staan 8 games voor Wii en DS. 1 PSP en 1 PS2. |
Helemaal geweldig! De DS is echt een leuk apparaat. Komen veel leuke partygames voor uit! Helemaal mijn ding!
Al mag die Xbox 360 van mijn broertje er ook wel zijn...:p |
|
|
| MaGiK54 |
| Speelt er nog iemand WoW hiero....of is iedereen er wel een beetje klaar mee ? |
|
|
|
|