|
Het officiële Gaming Topic (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| mn lieve moeder heeft eigen gemaakte groentesoep gemaakt, dus liever een soepstengel dan een koekje nu :D |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Chicane
Zojuist World Of Warcraft Collectors Edition van de postbode gekregen (Artwork boekje is echt prachtig!) zijn verdomme alle registratie servers down vanwege topdrukte natuurlijk :( |
Steam is dus niet de enige met dat soort problemen :) |
|
|
| Chicane |
vannacht om iets na middernacht zijn in europa de servers up gegaan, echt honderden mensen zijn gewoon snachts naar de game toko gegaan en hebben een exemplaar gekocht, die mensen hebben de hele dag kunnen spelen want rond een uur 11 kregen de registratieservers het zwaar te voorduren denk ik...
Heleboel kinders zijn thuisgebleven met als excuus dat een Murloc hun huiswerk heeft opgegeten natuurlijk :D |
|
|
| Phortje |
Okeeee wie speelt er en op welke server?
Ik zit met een Undead Warlock op Bloodscalp (EN PvP) :p |
|
|
| Chicane |
| Een deel van mn clan/guild zit ook op Bloodscalp, check Renegade Legion PvP :) Ikzelf zit met de andere guildmembers op Silvermoon PvE, met de Renegade Legion PvE guild :D (PvP bij ons is Horde, PvE is Alliance, ikzelf ben lvl 25 Human Rogue :)) |
|
|
| MaGiK54 |
LOS ANGELES Microsoft haalt wereldwijd
de voedingskabels van ruim 14 miljoen
Xbox spelcomputers terug.Vanwege de
gebrekkige electriciteitskabel kunnen
de apparaten in brand vliegen,meldt het
concern.
Het gaat om de computers die voor 13
januari vorig jaar in Europa zijn
gefabriceerd en de apparaten die voor
23 oktober 2003 in andere vestigingen
zijn gemaakt.Bij zo'n 10.000 van die
computers is al een storing opgetreden.
Microsoft wil niet zeggen om hoeveel
spelcomputers het in Nederland gaat.
Microsoft gaat het publiek via eigen
websites en vakbladen inlichten. |
|
|
| MaGiK54 |
Wow, vette zeg....voor welk spel ga je het gebruiken |
|
|
| Chicane |
| Lock-On: Modern Aircraft Combat voornamelijk en straks Battlefield 2, maar wil ook eens kijken of het lekker werkt met shooters, het mooie is dat muis en trackif 2 aparte invoerapparaten kunnen zijn. |
|
|
| MaGiK54 |
| 11 maart eindelijk GT4 :crazy: |
|
|
| Remy D |
3 maart eindelijk MGS 3
en nog beter
18 maart eindelijk RESIDENT EVIL 4!!!!!!! :crazy: :crazy: :tongue2 |
|
|
| Remy D |
3 maart eindelijk MGS 3
en nog beter
18 maart eindelijk RESIDENT EVIL 4!!!!!!! :crazy: :crazy: :tongue2 |
|
|
|
|