|
Het officiële Gaming Topic (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
De bedenker van GTA is geloof ik met iets moois bezig.
APB is a massively multiplayer online game based in living, breathing cities that will feel familiar to players, as they precisely replicate famous cities all over the world. APB is a turf war involving two main factions, the Squads, whose goal is to uphold the law, and the Gangs, who seek to break the law at all costs. Players will be able to choose their side, in a classic good guy versus bad guy scenario. The Gangs are all about graffiti, attitude, custom cars and earning cash any way they can. The Squads stand for honor, teamwork, firepower and destroying the Gangs. APB will provide the player with the ultimate customization options from their weapons, vehicles and clothes to their attitude, music and environment.
Nu maar afwachten of het ook echt wat wordt... |
|
|
| TranceZoner |
Ik las ergens, een tijdje geleden, dat de PlayStation3 nog voor de E3-beurs van dit jaar getoond zal worden... Ben echt retebenieuwd hoe audio/graphics zullen zijn....
Verder komt pas volgende maand Brothers in Arms uit, en ik wacht nog op Final Fantasy XII:crazy: :crazy: |
|
|
| Remy D |
FFXII is dik uitgesteld :(:(
PS3 komt zeker niet voor de E3, Xbox 2 wel maarja die komt al oktober, november uit. En als je FF fan moet je die Xbox dus zeker gaan kopen en wel vanwege dit fantastische bericht: :D
Hironobu Sakaguchi's Mistwalker exclusief voor next-gen Xbox
General - Kraze - 25/2/2005 - 10:20:35 AM
Hironobu Sakaguchi de geestelijke vader van tal van Final Fantasy games is al een tijdje weg bij Squaresoft en heeft in de tussentijd de mysterieuze MistWalker Studio opgericht. De veel besproken studio van de Final Fantasy legend laat sinds gisteren weer van zich horen.
Met een stevige dollar in de handjes gedrukt en de waanzinnige specs van de Xbox 2 (360, Xenon) in de map is Hironobu Sakaguchi met zijn Mist Walker studio exclusief vastgelegd voor 2 games voor de nieuwe Xbox.
Voor de Westerse markt betekent dit eindelijk 2 Japanse RPG's voor de nieuwe Microsoft console uit handen van een meester en voor de Japanse merkt kan dit een eerste stap zijn voor de next-gen Xbox om het Oosters publiek voor zich te winnen.
De aankondiging kwam niet als een grote verrassing. De speculatie over de Mistwalker game(s) voor Xbox hing al langer in de lucht en gisteren is de boel officieel bekend gemaakt. Goed nieuws voor ons, goed nieuws voor Microsoft Japan. :crazy: :eyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| Net weer een trailer zitten kijken van die dvd van FF 7 advent children......en het is :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Remy D |
dikke schrale :
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u Metal Gear Solid 3 bij ons besteld. Vandaag hebben we de eerste levering van dit spel gehad, maar helaas hebben we er niet genoeg gekregen. Hierdoor kunnen wij u geen exemplaar opsturen. Volgens onze leverancier krijgen we volgende week weer nieuwe exemplaren. Als u hier niet op wilt wachten, bent u vrij om uw bestelling (gratis) te annuleren of wijzigen. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Thijs Hoogstraten :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| De DS is inmiddels ook al te koop bij de Gameshop in Den Haag. |
|
|
| Deamonicus |
| Dit zal wel raar klinken(being a girl and all),maar ik speel nu ongeveer 4 jaar online game Tactical Ops. Weet niet of iemand hiermee bekent is. First person shooter. Ik vind het super! Lekker knallen. |
|
|
| MaGiK54 |
| Whoeoeoeoeoeoeoeoeo, eindelijk GT4 :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Whoeoeoeoeoeoeoeoeo, eindelijk GT4 :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
En hij is geeeeeeeeeeeil......:tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Tim81 |
Iemand Fifa Street al gespeeld? Ik ben helemaal niet zo van de games, maar door onderstaand feit ben ik wel zeer benieuwd:
---
"6 Nederlandse jongens stonden uiteindelijk model voor 75% van de moves in game die wereldwijd nu al een hit-game wordt genoemd. Zij verbleven bijna een week in Canada om daar hun kunsten te tonen. Tergelijkertijd werd een motion-capture gedaan van al die moves, wat het spel-realisme uiteraard ten goede komt.
Twee van de zes zijn bekend van de Panna Knock Out, verschillende commercials en de korte film League of Legends : Edward van Gils en Lorenzo “Lenny” Neteb en zitten ook letterlijk in de game zelf. Deze jongens zijn vrij te spelen als local team op het Edgar Davids Plein in Amsterdam."
---
Check: Promo
Vorig jaar speelde ik nog samen Ed van Gils bij 't Veerhuys, zeker stoer dat hij nu gewoon in een computerspel zit :p Vorige week vrijdag nog tegen hem gevoetbald (en 11-1 gewonnen :toothless) |
|
|
| Blik |
| heb fifa street nog niet geprobeerd, maar hij komt niet op de PC uit, en dat is best jammer |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
En hij is geeeeeeeeeeeil......:tongue2 :tongue2 :tongue2 |
:clown:
Ik wil een werkende kopie (of geld :D) damnit :whip: |
|
|
|
|