|
Het officiële Gaming Topic (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
Speel amper meer games tegenwoordig maar voor eentje heb ik een uitzondering gemaakt: Doom 3. Geniale lighting-effects! Ben het wel met je eens dat een beetje stoere marinier toch wel tegelijk een wapen en een zaklampje aan zou moeten kunnen maar ik laat 'm er niet voor liggen :)
Zenuwslopend spel en ik speel het dan ook bij voorkeur in een nagenoeg donkere kamer (niet vanwege de spanning, maar dan zie je tenminste nog IETS zonder dat je de gammacorrection tot asociale waarden moet opschroeven :D ). |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Ik kreeg bij mijn nieuwe GSM een gratis X-box.
Dat ding stond in de kast stoffig te worden en heb hem toen maar voor te veel geld door verkocht.
Van het geld heb ik een ati 9800pro gekocht zodat ik straks Half Life 2 met volledige eye-candy (mijn oude ti4200 zou dat niet redden, zelfs farcry draaide hij niet voluit) kan spelen.
Als ik HL2 uitgespeeld heb ga ik vrolijk Counterstrike source spelen.
Verwachting is 1 november maar met valve en vivendi weet je het maar nooit! Hoop dat ie nog uitkomt voor ik grijs begin te worden.
Tot die tijd Farcry maar voor de 2e keer uitspelen en een beetje splintercell: pandora's tommorow spelen
Doom 3 geprobeerd.... maar heb geen zin om 50% van het spel tegen een donker scherm aan te kijken (die lul kan geneens een flashlight en een wapen tegelijk hanteren)
Verder heb ik op mijn verlanglijstje staan:
S.T.A.L.K.E.R
FEAR
Call of Duty: United Offensive
Half Life 2 Trailer http://ftp.vugames.com/sierra/half-...ailer_1300k.wmv |
Eh...snap de helft van je post niet, er staan termen in die mij boven mijn pet gaan :)
Ik hou het lekker bij mijn simpele spellen op de PS2 ;) |
|
|
| magrec |
Damn Half life 2 dat gaat echt weer te VET worden.
Nooit was ik zo verslaafd geweest aan een computerspel zoals half life. Meteen na school achter de pc kruipen en weer verder gaan met half life. Daarna op school bespreken hoever je was gekomen :p
Ben echt benieuwd hoe half life 2 gaat worden. Hopelijk ook op xbox (ga ik wel vanuit eigenlijk)
Trailers en filmpjes beloven iig goeds en hij gaat zeker nog voor het einde van het jaar uitkomen :D |
|
|
| Supreme Theory |
Beste Snuggle,
Ik begrijp waarschijnlijk net zoveel van dj-en als jij van gamen...dus hier komt ie:
Valve- Makers van Half life en het aankomende Half life 2
Vivendi- Firma die het spel gaat dupliceren en distribueren.
Eye-candy- Grafische hoogstandjes
Counterstike source- Bestaande counterstrike maar dan op de "engine" van Halflife 2 ipv halflife 1 (dit noemen ze ook wel poorten)
1 november- verwachte release datum.
Het spel zou eigenlijk vorig jaar sept. uitkomen maar het spel werd geleaked. (net zoeiets als dat iedereen nu al de nieuwe cd van tiesto
luisterd terwijl hij nog moet uitkomen)
Nu zou het spel afgelopen sept. uitkomen maar dat lukt ook niet omdat Valve en Vivendi juridisch aan het knokken zijn over rechten en plichten en een oud geschil uit het jaar 2000 ofzo!
Capise?!?!?! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Beste Snuggle,
Ik begrijp waarschijnlijk net zoveel van dj-en als jij van gamen...dus hier komt ie:
Valve- Makers van Half life en het aankomende Half life 2
Vivendi- Firma die het spel gaat dupliceren en distribueren.
Eye-candy- Grafische hoogstandjes
Counterstike source- Bestaande counterstrike maar dan op de "engine" van Halflife 2 ipv halflife 1 (dit noemen ze ook wel poorten)
1 november- verwachte release datum.
Het spel zou eigenlijk vorig jaar sept. uitkomen maar het spel werd geleaked. (net zoeiets als dat iedereen nu al de nieuwe cd van tiesto
luisterd terwijl hij nog moet uitkomen)
Nu zou het spel afgelopen sept. uitkomen maar dat lukt ook niet omdat Valve en Vivendi juridisch aan het knokken zijn over rechten en plichten en een oud geschil uit het jaar 2000 ofzo!
Capise?!?!?! |
Dank u dank u dank u voor de uitleg..... was niet lullig bedoeld hoor, ik wist gewoon echt niet wat er allemaal stond. En de ATInogwat etc is neem ik aan een videokaart dus....
Ik game te weinig....maar mijn PC sucks ook wat dat betreft....moet echt een keer een nieuwe kopen en dan ook wat games downen! Heb nog nooit halflife echt goed gespeeld :D |
|
|
| Chicane |
ST: Je hebt voor Doom 3 nu ook een Ducttape mod.. ja zelfs in het jaar 21nogwattes hebben ze.. jawel.. PLAKBAND! Die kerel taped gewoon zn zaklamp aan zn guns en hoppa, je kan fatsoenlijk spelen :D Alleen je kan nu niet meer hele enge demonen (waarvan je al weet waar ze spawnen/verschuilen omdat het godse patroon elke deur die je instapt weer herhaald) neer meppen met de standard issue flaslight op 2 duracells. Klikkerdeklik: http://ducttape.glenmurphy.com/
F.E.A.R. ziet er trouwens echt prachtig uit, veel matrix/max payne invloeden ook wel, zoals time-bend/stretch en een lekker creepy futuristisch maar niet-apocaliptisch thema :) Oftwel, de wereld gaat eens niet kapot, alleen het zoveelste alien ras/syndicaat probeerd nog een poging tot world domination... (*EGAD* woh we goon' to do tonite Brain? NARF!)
S.T.A.L.K.E.R. (wat hebben game ontwikkelaars tegenwoordig toch met puntjes) daarintegen heb ik iets minder verwachtingen van.. ziet er wel leuk uit enzo dat wel, maar de vijanden/beesten zien er zo half-life 1 detail achtig uit.. bovendien zijn er wapens die gewoon 3/4 van je scherm in beslag nemen. Eerst maar eens zien en dan nogmaar een keer beoordelen, maar demo's van de ai en hoe de natuur zich gedraagt waren wel imposant.. graphics waren alleen bleh... :(
Pariah is ook iets om naar uit te kijken, weinig over bekend nog maar wat er op de E3 naar voren kwam was best wel indrukwekkend.
De trend in game land is nu dat consoles weer voor gaan en PC release dates daar een dikke half jaar bovenop liggen :( |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Chicane
ST: Je hebt voor Doom 3 nu ook een Ducttape mod.. ja zelfs in het jaar 21nogwattes hebben ze.. jawel.. PLAKBAND! Die kerel taped gewoon zn zaklamp aan zn guns en hoppa, je kan fatsoenlijk spelen :D Alleen je kan nu niet meer hele enge demonen (waarvan je al weet waar ze spawnen/verschuilen omdat het godse patroon elke deur die je instapt weer herhaald) neer meppen met de standard issue flaslight op 2 duracells. Klikkerdeklik: http://ducttape.glenmurphy.com/
|
Geniaal... een ducttape mod... cool :toocool: |
|
|
| MaGiK54 |
| Net de expensian pack van Call of Duty van een vriend gekregen en die is sweet, het begint in de Ardennen :eyes: |
|
|
| Drpeer |
Ik ben bijna jarig, en dan krijg ik een X-BOX, en dus ga ik binnenkort deze spellen maar eens halen:
Burn Out 3
Halo 2
Fable
Juiced
NFS: Underground 2
Farcry: Instincts
En voor de PC:
Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth
Half-life 2
Iemand nog advies over andere leuke X-box spellen? |
|
|
| Supreme Theory |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Geniaal... een ducttape mod... cool :toocool: |
idd die moest ik maar eens downloaden |
|
|
| Shabbaman |
Ik ben sinds een paar dagen hard bezig met Star Wars: Battlefront. Dat is eigenlijk gewoon Battlefield 1942 met een über star wars mod, maar wel gaaf. Online is helaas nog een beetje buggy, wachten op een patch.
Verder wacht ik met spanning de release van Pirates 2 af, ergens in november oid. Pirates? Jawel, het spel uit 1987... |
|
|
| MaGiK54 |
| De net weer ff Soul Calibur 1 op de Dreamcast gespeeld, blijft toch wel één van de beste beat'm ups :) |
|
|
|
|