|
Het officiële Gaming Topic (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ja, je kan m online spelen zonder het originele cdtje :) |
Lang leve Konami. In het weekend heb ik wel tijd voor een paar potjes :cool: |
|
|
| MaGiK54 |
| Net GTA San Andreas gekocht, ff de homey uitgaan hangen zo :D |
|
|
| Cosmic |
| Spelen er nog meer mensen FM2005? Ik ben inmiddels bezig in mn 3e seizoen met Atletico, leuke, goede ploeg (helemaal met Robinho erbij:D). Hij gaat lekker, ik lig nu 3e in de competetie en vorig jaar had ik de beker gewonnen. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Net GTA San Andreas gekocht, ff de homey uitgaan hangen zo :D |
Vette game, maar grafisch gezien moet ik er echt aan wennen. Op de pc verslaafd geweest aan Vice City en daarop issie toch een poepie mooier. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
PRO EVOLUTION SOCCER 4!
Iemand die zin heeft in een potje multiplayer, PM of msg me ff op irc (bartez`) :) |
Zou het heel leuk vinden maar ik speel hem op X-box live en jij vast en zeker niet. |
|
|
| Remy D |
Net mijn eerste potje op Live met 2-1 gewonnen van Frankrijk. :D
Maar de tering wat heb ik een kansen gemist met Robben. En viel mijn bier ook nog om tijdens de wedstrijd. pff maar toch gewonnen. :D:D Op naar de volgende. :D:D |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Spelen er nog meer mensen FM2005? Ik ben inmiddels bezig in mn 3e seizoen met Atletico, leuke, goede ploeg (helemaal met Robinho erbij:D). Hij gaat lekker, ik lig nu 3e in de competetie en vorig jaar had ik de beker gewonnen. |
ik speel ook FM2005, zit nu in het 4e seizoen, met Vitesse natuurlijk. Heb nu wel een aardig ploegje bij elkaar, al willen de meeste topspelers gewoon niet naar Arnhem verhuizen. Dat getrek aan je goede spelers van Ajax/PSV/Feyenoord is ook lichtelijk irritant, en als je een keertje 'nee' zegt dan heb je gelijk een ongelukkig persoon die niet meer wilt voetballen.
Ook vind ik het jammer dat Nederland het, net zoals in het echt, op Europees niveau ook ronduit slecht doet. Zo worden de Europese plaatsen voor de CL en de UC beperkt tot enkel voorrondes (waar we nu nog 2x CL en 4x UC hebben wordt dat dus 2x voorronde CL en 2x voorronde UC).
Voor de rest is het een aardige game. Ik mis alleen rellen tijdens/na de wedstrijd, en het bestuur wil NOOIT meewerken aan een hoger salarisbudget |
|
|
| Original |
Gisteren (PAS!) Half life 2 geinstalleerd. En ik moet zeggen dat het er inderdaad heeeel erg mooi uit ziet. (Ik speel t dan ook wel op een P3,2 Ghz met 1024mg Memory & 256mb Radeon X800 Pro videokaart, dus dat helpt)
Vet ook dat je vanalles kan op pakken en in de ronte kan slingeren.
Heb half life 1 alleen een paar keer op de playstation gespeeld, dus ken t verhaal nog niet echt... denk dat ik dat eerst maar is ga opzoeken. |
|
|
| SnuggLe |
Kga morgen voor mezelf een cadeau kopen, een nieuw PS2 spel.
Ik twijfel nog over NFS Underground 2, GTA San Andreas of eentje uit de serie Splinter Cell oid. Iemand wat tips?
Vorige week Medal of Honour uitgespeeld...leuk spel. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kga morgen voor mezelf een cadeau kopen, een nieuw PS2 spel.
Ik twijfel nog over NFS Underground 2, GTA San Andreas of eentje uit de serie Splinter Cell oid. Iemand wat tips?
Vorige week Medal of Honour uitgespeeld...leuk spel. |
San Andreas is het spel waar het meest in zit qua variatie. Je kan een hele storyline met missies volgen. Heb je daar geen zin in dan ga je kansloos rondrijden in de stad waar altijd wel wat te doen is (naar de kapper, BMX'en, hoertje pakken, beschoten worden door andere gangs enz enz enz). NFS Underground is ook een vette game, heb hem alleen op de pc gespeeld en daar zietie er gelikt uit. Je wagen uppimpen is erg cool. Splinter Cell durf ik niks over te zeggen, niet mijn soort spel.
Kijk even op www.ign.com en/of www.gamespy.com voor de reviews van deze games. Wellicht kan dit je keuze makkelijker maken. |
|
|
| eieregooie |
NFSU2 is idd erg vet! Alleen ik wasser toch wel een beetje snel klaar mee...
Tijd voor een LAN :D |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kga morgen voor mezelf een cadeau kopen, een nieuw PS2 spel.
Ik twijfel nog over NFS Underground 2, GTA San Andreas of eentje uit de serie Splinter Cell oid. Iemand wat tips?
Vorige week Medal of Honour uitgespeeld...leuk spel. |
Ik denk dat San Andreas de grootste "replay value" heeft. Nasat dat het spel achterlijk groot is en je dus wel ff bezig bent voor je alles gedaan hebt is het denk ik ook een spel dat je na een tijd nog eens uit de kast trekt om weer te spelen. |
|
|
|
|