return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 
Het officiële Gaming Topic (pg. 52)
View this Thread in Original format
basvh
Wii Sports is echt geinig, je gaat staan pakt de controller en spelen maar. Geen gezeik met knoppen, toetsen combinaties etc allemaal heel logisch. Je kant met tennis en bowlen gewoon echt nog een curve of spin eraan geven net zoals in het echie. ja relaxed ding hoor.
AirPole
quote:
Originally posted by Siesta
dat spel met die reuze lijkt me echt geen zak aan tbh! Ook al zijn de graphics zo vet dat je er een stijve van kunt krijgen of de zogenaamde gaymeplay...


Geef mij maar Fifa 2006 :p


LOL, Gerrit, die post is alweer van nov. 2005. :D
En het spel is nog stees supervet trouwens, als je hem een keer goedkoop kan krijgen koop hem dan, ik weet zeker dat je hem wel vet zult vinden.


Anyway, die Wii is echt niks voor mij. Hoe lang blijft zoiets leuk?? De graphics, zijn zwaar minder dan die van de andere next-gen consoles en de formats van de spellen, die kunnen mij echt niet langer boeien dan een dag denk ik.
eieregooie
Volgens mij is het in het begin wel effe vet, maar ik zou er snel op uitgekeken zijn.
Little Theseus
ik heb gewoon spierpijn van het spelen met de WII :eyes:
TimeportE
Heb sinds afgelopen vrijdag een wii, echt heel stoer apparaatje! zelda is echt heel goed, en GROOT.. wordt geschat op iets van 75uur gameplay, in deze tijd bijna ongekend! sports is leuke partygame, en laat zien wat er allemaal mee mogelijk is, boxen en tennisen zijn het vetst! high-end graphics, long live gameplay
basvh
quote:
Originally posted by eieregooie
Volgens mij is het in het begin wel effe vet, maar ik zou er snel op uitgekeken zijn.


ja dat dacht iedereen ook van te voren van de DS. PSP zou de boel wel ff gekmaken. Nou het tegendeel is waar.

Kijk die wiisports spellen zijn geen dingen waarmee je maanden zoet zal zijn. Maar het is echt heel erg veel fun. En er zit meer diepgang in dan je zou denken. Hoe je de controller houd, hoe snel je slaat en in welke hoek en je timing is allemaal belangrijk bij tennis bijvoorbeeld. Je kan ook echt dropshots geven, lobjes of snoei harde returns. Het voelt ook allemaal heel erg natuurlijk en vertrouwd.



quote:
zelda is echt heel goed, en GROOT.. wordt geschat op iets van 75uur gameplay,
ja idd qua graphics vind ik het ook best heel erg goed.


quote:
formats van de spellen, die kunnen mij echt niet langer boeien dan een dag denk ik.
ja dat heb ik dus met de meeste games van xbox360 en ps3. Heb echt totaal geen band met games zoals GTA of Metal Gear. Racen heb ik nooit het geduld voor gehad en footies zijn leuk maar voor mij niet essential. Ik houd van grootse meesleepende avonturen en dan zit je bij nintendo goed.

quote:
k heb gewoon spierpijn van het spelen met de WII


haha hier nog een
eieregooie
quote:
Originally posted by basvh
ja dat dacht iedereen ook van te voren van de DS. PSP zou de boel wel ff gekmaken. Nou het tegendeel is waar.

Kijk die wiisports spellen zijn geen dingen waarmee je maanden zoet zal zijn. Maar het is echt heel erg veel fun. En er zit meer diepgang in dan je zou denken. Hoe je de controller houd, hoe snel je slaat en in welke hoek en je timing is allemaal belangrijk bij tennis bijvoorbeeld. Je kan ook echt dropshots geven, lobjes of snoei harde returns. Het voelt ook allemaal heel erg natuurlijk en vertrouwd.

Oh, ik bedoel ook niet dat Nintendo slecht is. Ze hebben enkele van de meest legendarische spellen geproduceerd. Maar om met zo'n controller te gaan staan zwaaien is niks voor mij vrees ik.
Chicane
Dat zeiden veel mensen, die lopen nu ook bij de huisarts met een Tennisarm of andere RSI aandoeningen :p
ahp2002
de reden om de ps3 te kope:

http://www.youtube.com/watch?v=zSkn...related&search=
AirPole
quote:
Originally posted by basvh
ja dat heb ik dus met de meeste games van xbox360 en ps3. Heb echt totaal geen band met games zoals GTA of Metal Gear. Racen heb ik nooit het geduld voor gehad en footies zijn leuk maar voor mij niet essential. Ik houd van grootse meesleepende avonturen en dan zit je bij nintendo goed.


Volgens mij waren er de afgelopen 'generation' meer 'grootse meeslepende avonturen' spellen voor de PS2 dan voor de Gamecube hoor, ik noem een spel als Final Fantasy X, Final Fantasy XII, Dragon Quest VIII, Rogue Galaxy, Shadow of the Colossus, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Nintendo heeft naast een paar goede spellen voor de Gamecube, steeds maar weer ophetzelfde voortgeborduurd. Mario Tennis, Mario Golf, Mario Dit, Mario Dat. Als je eerlijk bent kan je niet ontkennen dat de library voor de PS2 dus echt vele, vele malen diverser is dan de library van de Gamecube. Het tegendeel gaat er bij mij echt niet in. Als je geen grootse avonturenspellen op PS2 hebt gezien, heb je volgens mij niet goed rondgekeken.

;)

basvh
quote:
Originally posted by AirPole
Volgens mij waren er de afgelopen 'generation' meer 'grootse meeslepende avonturen' spellen voor de PS2 dan voor de Gamecube hoor, ik noem een spel als Final Fantasy X, Final Fantasy XII, Dragon Quest VIII, Rogue Galaxy, Shadow of the Colossus, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Nintendo heeft naast een paar goede spellen voor de Gamecube, steeds maar weer ophetzelfde voortgeborduurd. Mario Tennis, Mario Golf, Mario Dit, Mario Dat. Als je eerlijk bent kan je niet ontkennen dat de library voor de PS2 dus echt vele, vele malen diverser is dan de library van de Gamecube. Het tegendeel gaat er bij mij echt niet in. Als je geen grootse avonturenspellen op PS2 hebt gezien, heb je volgens mij niet goed rondgekeken.

;)


Daar heb je helemaal gelijk in. Maar de generatie Gamecube,xbox,ps2 hebben me eigenlijk nooit echt kunnen boeien. Tuurlijk zaten er hele goede games bij maar heb nooit zoiets gehad van: die game of console MOET ik hebben.

De Wii kwam dan voor mij als een geschenk uit de hemel. Een vernieuwing waar ik de afgelopen jaren heb op gewacht.

quote:
Maar om met zo'n controller te gaan staan zwaaien is niks voor mij vrees ik.


Ja ik vond het ook wat lullig aandoen zo staand in de huiskamer maar na 2 minuten ben je het al gewend. Zelda kan je trouwens gewoon op de bank doen lui onderuit gezakt.

quote:
de reden om de ps3 te kope:


ja leuk en aardig maar wil je er echt van genieten moet je de volgende spullen kopen:

- full HD tv (HD ready is het net niet)
- HDMI kabel
- Extra controller
- Game

en natuurlijk een PS3.

Kostenplaatje: 3000 tot 4000 euro

Gaat natuurlijk nergens over, ja leuk een HDtv maar nog geen 1 tv uitzending is in HD. Of je moet weer digitale tv hebben wat ook weer extra geld kost.

Voor 300 euro sta je lekker te zwaaien voor je tv en ben je klaar.
TimeportE
PS3 verkoopcijfers lopen nu al terug... Pr van Sony is ook lekker: "de playstation 3 is zo snel/sterk, dat developers er nooit de 100% uit kunnen halen" > met andere woorden we hebben een overpowerde console op de markt gebracht waar je betaalt voor power die er toch nooit uitgehaald kan worden..

vind dat microsoft het slimmer heeft aangepakt, hun platform is heel makkelijk om voor te produceren en ze ondersteunen developers enorm sterk. same goes for nintendo, het is ook erg goedkoop om voor de wii te produceren itt ps3 en xbox360.. daarbij met de extreme verkoopcijfers van de wii trekt dit alleen maar grote en kleinere bedrijven aan, dus die software komt wel..

btw. nintendo is de enige console die winst maakt per verkochte wii, 50$ om precies te zijn.. zowel sony als microsoft verliezen $ per verkochte console..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 
Privacy Statement