return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Het officiële Gaming Topic (pg. 23)
View this Thread in Original format
MaGiK54
PSP komt in maart naar Europa
door onze redactie
AMSTERDAM - De nieuwe PlayStation Portable van Sony zal waarschijnlijk vanaf maart verkrijgbaar zijn in Europa en Noord-Amerika. Dat heeft een topman van Sony gezegd.

Sony heeft eerder aangegeven dat de PSP, die naast games ook muziek en films kan afspelen, tussen januari en maart naar Europa en de Verenigde Staten komt. Op 12 december jongstleden is de PSP in Japan verschenen. Sony hoopt voor 31 maart wereldwijd meer dan drie miljoen exemplaren te verschepen.

De directe concurrent van de PSP, de Nintendo DS is in de Verenigde Staten en Japan al verkrijgbaar. Europa volgt, net als de PSP, in maart. Nintendo hoopt voor eind maart wereldwijd 5 miljoen exemplaren van zijn nieuwste draagbare speler die uitgerust is met twee schermen en een draadloze verbinding, te verschepen.

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Chicane
Ik had nog wat Free Recordshop bonnen liggen en die maar eens verzilverd aan een mooie pre order van Brothers in Arms, is volgens mij de normale versie maar er is ook een versie in een tinnen blik zoals Band of Brothers. Game ziet er goed uit en heeft hopelijk niet dat vervelende gescripted onzin als in Medal of Honor, zoals het er nu naar uit ziet zit je in BiA niet eens vast aan een bepaalde route die je verplicht moet lopen, zolang je doelstellingen maar behaald worden.

Blik
hehe, ik heb GTA San Andreas al vanaf de release en ben nu bij de Badlands, heb er intotaal 20 uur inzitten ofzo, heb er op het moment gewoon de tijd niet voor om verder te spelen. Komt vooral ook omdat ik ook Half-Life 2 heb en Need for speed underground 2.
New Wave
GTA moet effe op de pc kommen. :whip:
Fkwebeman
Brothers in Arms word een pareltje, dat weet ik haast wel zeker.

Gelukkig zijn de tentamens dan ook net weer geweest ;)
TranceZoner
Ja, Brothers in Arms lijkt mij ook n supervette game. Eindelijk een game waarin je team een goede AI heeft, en de graphics zien er zeer, zeer lekker uit!
New Wave
Misschien dat ik hem wel ga kopen. brrr Ik koop bijna alles he :p
Zit er ook multiplayer bij? lijkt me wel weer eens lachen.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik
hehe, ik heb GTA San Andreas al vanaf de release en ben nu bij de Badlands, heb er intotaal 20 uur inzitten ofzo, heb er op het moment gewoon de tijd niet voor om verder te spelen. Komt vooral ook omdat ik ook Half-Life 2 heb en Need for speed underground 2.

Ik zit nu in San Fierro. Tis leuk, maar het spectaculaire is er een beeeeeeeeeetje af. Net de driving school gered en zit halverwege de syndicate-missies. Ik wil eens wat meer dingen doen, behalve gym-scheuren-knallen....
SnuggLe
Ben best ver met GTA San Andreas. Nu bij de Flight School. ING HELL wat is dat moeilijk: circle airstrip and land. Ben ik al 3 uur mee bezig geweest :S :S
Ook die Zero's missies zijn KUT.
BaRTeZ
Brothers In Arms :eyespop: :eyespop:

Heb een hele tijd geleden een keer een filmpje gezien, volgens mij die E3 Demo Video, maar helemaal niet meer aan deze game gedacht. Dat nieuwe filmpje ziet er echt heel vet uit!

Blik
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ook die Zero's missies zijn KUT.

hoef je niet om verder te komen in het verhaal, sla ze dus maar lekker over
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik
hoef je niet om verder te komen in het verhaal, sla ze dus maar lekker over

Ja echt Captain Obvious?
Wist ik al wel hoor ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Privacy Statement