|
Het officiële Gaming Topic (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Grrrrrrrrr, zit ff vast in Call of Duty, ik moet een tank uitschakelen maar ik kan nergens een bazooka of panzerfaust vinden. Daarbij komt nog dat me mede soldaten lopen te zeiken dat ik die tank moet uitschakelen, moet ik hem kapotknuffelen ofzo :whip: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Grrrrrrrrr, zit ff vast in Call of Duty, ik moet een tank uitschakelen maar ik kan nergens een bazooka of panzerfaust vinden. Daarbij komt nog dat me mede soldaten lopen te zeiken dat ik die tank moet uitschakelen, moet ik hem kapotknuffelen ofzo :whip: |
is het de 2de missie ofzoiets dergelijks? (in ieder geval op het begin van het spel?)
dan staat er een mannetje bovenop de tank, en die moet je uitschakelen, dit kun je het beste doen in het gebouwtje aan de rechterkant van de tank, via het raam. Je moet wel snel wezen anders ziet die je en dan word je weer onder vuur genomen
anders moet je maar ff zeggen welke missie het is, dan kan ik ff voor je kijken, heb het spel op de computer staan |
|
|
| Chicane |
In elk level waar je tanks moet neerhalen liggen de panzerfausts op locaties waar je teamleden wachten, soms is het inderdaad even zoeken (Vooral in de Russische campagne heb ik me rot gezocht) en soms is ligt er al een ander wapen bovenop van een neergeschoten iemand en daardoor zie je hem wel eens moeilijk tot helemaal niet (bugje?)
Tip: zorg ervoor dat iedere keer wanneer je een bepaalde scene en confrontatie met de vijand hebt overleeft je health optimaal is.. heel vaak komt het voor dat het spel een quicksave aanmaakt waarop je bijna dood bent en een vijand op je afgestormt komt... erg lachen maar niet heus :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| Tis de missie als Amerikaan dat ik en mijn maatjes in een huis verschanst zitten. Voordattie tank kwam werd het huis bestormd door een bataljon Duitsers. Maar bedankt voor de tips, ga straks nog wel ff proberen. |
|
|
| Chicane |
| Door het gat in de muur vlakbij de keuken kan je naar buiten naar de achterdeur, daar liggen allerlei wapens en health packs, maar daar komen dus ook de duitsers over de muur heen geklommen en het huis bestormen, daar ligt ook de panzerfaust die je zoek ergens tussen een paar houten kisten :) |
|
|
| New Wave |
Mwja, das ene moeilijke :) Is in de sneeuw toch :)?
Komen steeds tanks aan de voorkant en de achterkant. Drukte van belang steeds :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Door het gat in de muur vlakbij de keuken kan je naar buiten naar de achterdeur, daar liggen allerlei wapens en health packs, maar daar komen dus ook de duitsers over de muur heen geklommen en het huis bestormen, daar ligt ook de panzerfaust die je zoek ergens tussen een paar houten kisten :) |
Mmmm daar had ik al gekeken, toch nog maar een keer beter kijken. |
|
|
| Remy D |
Ben nu met Sudeki bezig, erg vet spel.
Heb Burn-out 3 op 2 gouden medailles na uitgespeeld en had Riddick binnen 2 dagen klaar, wel erg phat spel. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwja, das ene moeilijke :) Is in de sneeuw toch :)?
Komen steeds tanks aan de voorkant en de achterkant. Drukte van belang steeds :) |
nee, dan ben je een Rus, is gewoon een kwestie van de hele tijd op en neer lopen tussen de 2 guns die aan beide kanten staan |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Blik
nee, dan ben je een Rus, is gewoon een kwestie van de hele tijd op en neer lopen tussen de 2 guns die aan beide kanten staan |
Ook als Amerikaan, we hebben het nu over de expansionpack hé. In de originele zat had je zo'n soort gelijke missie, maar dan zat je vast in een flatgebouw, ik krijg nog nachtmerries over die missie :eek:
Maar al met al is het gelukt, die missie dat je in een vliegtuig zit en stuka's moet neerschieten is heftig :wtf: |
|
|
|
|