|
Het officiële Gaming Topic (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Goodbye NLTA, ik heb WoW gekocht......:D |
|
|
| AversusZ |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Goodbye NLTA, ik heb WoW gekocht......:D |
daar gaat je leven :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by AversusZ
daar gaat je leven :D |
ja...:( |
|
|
| Chicane |
| en? al lvl 20? :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
en? al lvl 20? :D |
lvl 13.....ben net in de crossroads gekomen, maar me pc wil niet echt meewerken...als er veel spelers online zijn gaatie piepen... |
|
|
| Chicane |
omg.. horde :eyes: :nervous: :eyespop:
KILL!!! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
omg.. horde :eyes: :nervous: :eyespop:
KILL!!! |
Alliance = so  |
|
|
| SnuggLe |
Heb mijn PS2 een 2 weken geleden om laten bouwen, heb nu God of War erbij en GT4 komt eraan.
Magik, kan jij niet toevallig wat shizzle burnen voor mij, van jou games? Of heb je dat liever niet, piraterij? Ik pay er ofcourse voor...
Krijg binnenkort nog wat leuke shizzle erbij! |
|
|
| SnuggLe |
| Oh, iemand nog leuke tips voor PS2 spellen? Die ook leuk met 2 players speelbaar zijn? Wil wat copyen, maar weet zo niet wat :) |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb mijn PS2 een 2 weken geleden om laten bouwen, heb nu God of War erbij en GT4 komt eraan.
|
Gt4 kopie? Is het ze nu dan toch gelukt? |
|
|
| basd |
Vandaag effe via Marktplaats een tweedehands GBA plus een paar spellen aangeschaft, zal van de week wel een keer binnen komen.
Leuk voor in de verloren uurtjes. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
Gt4 kopie? Is het ze nu dan toch gelukt? |
Geen idee?? Kan dat niet dan? :D
Iemand zou hem voor me burnen, had hem gedownload via internet.
Dus...laten we het eens proberen. Grand Theft Auto San andreas lukte, God of War ook. |
|
|
|
|