|
Het officiële Gaming Topic (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Fifa2005 :D
|
Hoorde net in de gameshop dat Paul van Duck de theme heeft gemaakt voor deze game. |
|
|
| Cosmic |
Dat zou best kunnen, er zitten wel meer trance songs verwerkt in het spel.
F. Corsten - Rock
Sarah McLachlan - World On Fire (Junkie XL Remix) |
|
|
| MaGiK54 |
| Maar een keer huren dus, jaren geleden dat ik FIFA heb gespeeld, wordt dus weer eens tijd. |
|
|
| Chicane |
Counter Strike: Source :D
even proberen zometeen :D |
|
|
| Mindphaser |
| Heb net de 10 jaar (?) oude sid meier's civilisation weer eens geinstalleerd... om de nacht mee door te komen :D |
|
|
| MaGiK54 |
Woot woot:
Nederlanders winnen goud op World Cyber Games
Uitgegeven: 11 oktober 2004 09:49
Laatst gewijzigd: 11 oktober 2004 10:44
AMSTERDAM - Drie Nederlanders hebben 'goud' behaald tijdens de World Cyber Games in San Francicso. Laurens Pluymaekers werd eerste bij het spel Unreal Tournament 2004, Manuel Schenkhuizen werd koning van WarCraft III: Frozen Throne en Arthur Vankan uit Geldrop was het snelste tijdens het spel Project Gotham Racing 2.
Pluymaekers en Schenkhuizen krijgen allebei 25.000 dollar, Vankan mag 20.000 dollar op zijn bankrekeing bijschrijven.
(www.nu.nl) |
|
|
| MaGiK54 |
Mmmmmmm, lees op de gameshop-site dat GT4 op 5 december uitkomt, zal het sony dan toch lukken om dit spel in 2004 uit te brengen. Het zal wel een leuk Sinterklaaskado zijn voor mezelf :D
Maar eerst zien dan geloven hé. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Heb net de 10 jaar (?) oude sid meier's civilisation weer eens geinstalleerd... om de nacht mee door te komen :D |
Daar was ik echt verslaafd aan vroeger. Das met uitvindingen ook he? Buskruit in het jaar 0 en dat soort gekkigheid, haha:D |
|
|
| 6iki_Snake |
| Ik wil graag Evil Genius spelen, dat spel lijkt me echt lachen. Erg vernieuwend. |
|
|
| Remy D |
Phat!!
EA heeft Fifa Street aangekondigd! :D:D Nou weet ik dat de Fifa serie altijd dik ruk is en zwaar onder doet aan PES. Maarrr nu is zo'n street versie wel intressant. NBA street is ook SUPER!! En je gaat 4 tegen 4 spelen. :D:D |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Phat!!
EA heeft Fifa Street aangekondigd! :D:D Nou weet ik dat de Fifa serie altijd dik ruk is en zwaar onder doet aan PES. Maarrr nu is zo'n street versie wel intressant. NBA street is ook SUPER!! En je gaat 4 tegen 4 spelen. :D:D |
Idd, lijkt me ook wel vet. Dik trucjes doen enzo :) |
|
|
| Chicane |
Ten eerste: Halo 2 is gold, 11 november :D
Ten tweede: Rollercoaster Tycoon 3 is gold, binnen nu en heel snel te koop :D
Ten derde: Pacific Fighters (van de makers van IL-2) is uit
Ten vierde: MOHAA: Pacific volgende maand :D
Ten vijfde: Half-Life² komt dichterbij :eek:
Komkommertijd is weer over, lang leve de feestdagen :D |
|
|
|
|