|
Het officiële Gaming Topic (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
dik genaaid weer... :( het eerdere nieuws over FFXII dat hij misschien overal ter wereld tegelijk uit zou komen was dus ook weer een mooi fabeltje..
Een game zoals Final Fantasy heeft in principe geen introductie nodig, het is 1 van de meeste populaire RPG series in Japan en stiekem ook in Amerika en Europa. Een nadeel aan de Final Fantasy reeks is toch wel meestal het lange, bijna eindeloos, wachten. Informatie is schaars en al helemaal vast gestelde release dates. Gelukkig is er nu wat meer bekend over de date in Europa...het is half goed en half slecht nieuws.
Het goede nieuws is natuurlijk DAT er gesproken is over een release periode. Square-Enix heeft het fiscale jaar van 2006 genoemd als release periode, dit loopt van Maart 2006 tot April 2007...een aardige grote periode dus. Maar...wachten is het meestal ook wel waard, laten we daarom ook hopen dat als de dag eenmaal aangebroken is, we overdonderd zullen worden en Square-Enix de hemel in prijzen. |
|
|
| MaGiK54 |
| zo als gewoonlijk worden we weer eens dik genaaid in Europa :o |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Remy D
blabla |
Godverdomme! Nog zoooooolang wachten op FFXII?? Dit is echt niet leuk meer. Tegen die tijd is de PS3 ook al uit
:wtf: |
|
|
| Remy D |
| weet je dat dit me best verdriet doet, beter word FFXI helemaal opgelapt en ga ik die dik spelen op mijn XBOX 360! das al voor kerst namelijk. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Godverdomme! Nog zoooooolang wachten op FFXII?? Dit is echt niet leuk meer. Tegen die tijd is de PS3 ook al uit
:wtf: |
ja precies die is dan al uit en dan moeten we nog een jaar wachten op 12 voor de ps2. |
|
|
| MaGiK54 |
ja precies die is dan al uit en dan moeten we nog een jaar wachten op 12 voor de ps2. |
Zo vreselijk dit he.......moet je nagaan hoelang je dus nog moet wachten op een deel op de ps3 :o |
|
|
| TranceZoner |
Toch blijft FFX voor mij de vetste tot nu toe btw. Auron, Wakka, Lulu, Tidus, Kimahri..... De omgevingen, de muziek, de gameplay, de sfeer. Ben blij dat ik er weer aan begonnen ben :eyespop: :eyespop:
WAT EEN GAME |
|
|
| Remy D |
Toch blijft FFX voor mij de vetste tot nu toe btw. Auron, Wakka, Lulu, Tidus, Kimahri..... De omgevingen, de muziek, de gameplay, de sfeer. Ben blij dat ik er weer aan begonnen ben :eyespop: :eyespop:
WAT EEN GAME |
denk toch dat VII een klein streepje voor heb bij mij als is dat streepje niet groot.. :) Hoop echt zo dat de remake van VII doorgaat op PS 3. de Tech demo was zo goddelijk geil, heb er nog aangespannen binnenklierpus van als ik moet plassen. bah |
|
|
| MaGiK54 |
WAT EEN GAME |
Moet ik nog verder mee, nadat ik begonnen ben......zoveel andere dingen te doen he....en mijn buurjongetje van beneden heeft hem vanmiddag gerooft....dus die ben ik wel weer een maand of wat kwijt. |
|
|
| TranceZoner |
heb er nog aangespannen binnenklierpus van als ik moet plassen. bah |
JEZUS! LOL, hoe kom je eropppppp???? |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Massive84
mensen ik ga WoW kopen binnenkort.
Welke server raden jullie mij aan, en moet ik pvp of pvm gaan? |
In iedergeval geen Silvermoon en Bloodscalp, check de server realm population pagina op de officiele site (www.wow-europe.com/en) en maak adhv die lijst een keuze. Kies je toch voor Silvermoon (waar ik speel oa :D) dan moet je leven met verschrikkelijke lag in Ironforge en het openen van je ingame mail duurt een eeuwigheid soms.
PvP = leuk voor even, maar wordt je na een paar keer al kots zat, end-game instances zoals molten core/blackwing lair/onyxia zijn niet/nauwelijks haalbaar.
PvE = leuk voor end-game instances, maar is erg matig in player vs player combat :) |
|
|
| Remy D |
WAT EEN GAME |
hihi ik ben er vanmiddag ook weer aan begonnen, ondanks dat ik nog een aantal nieuwe spellen moet spelen kon de magie van FF me niet weerstaan om deze weer te gaan spelen.. Zometeen weer verder :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|