|
Het officiële Gaming Topic (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
Wacht maar tot je bij de allerlaatste eindbaas bent. Frustrerend!!
:p
:eyespop: :eyespop: :crazy: |
|
|
| Remy D |
| ben nu maar is serieus aan WoW begonnen. :tongue2 |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik heb hem ook, wel copy versie, maar maakt niet uit :D
Hij is echt SUPER wreed, en af en toe DIK DIK DIK moelijk. Niet op easy zetten btw :) Het matten is supercool!
Tip: meteen je blades of chaos upgraden, en die van Poseidon is ook belangrijk. Niet Medusa's Gaze doen, niet boeiend! Poseidon heb jelater zeker nodig. Als je je Blades of Chaos op MAX hebt, heb je als je L3enR3 indrukt (power of the gods ofzo?) infinite magic...
En als je bij de challenge of hades bent: niet denken dat je de 1e cirkel NOG een keer moet doen:D Dat had ik dus wel, sodeju, 3 dagen aan het hakken geweest! |
De puzzels enzo waren niet al te moeilijk, redelijk easy op te lossen maar wel erg leuk in elkaar gezet. Het neppe alleen van het spel is dat als je 5 keer doodgaat bij een bepaald stukje (bijvoorbeeld mis springen en doodvallen) dat het spel vraagt of je een makkelijkere moeilijkheidsgraad wilt selecteren...ik zat dus niet op te letten en voila...easy. Nu maar ff op normal/hard uitspelen :) |
|
|
| AirPole |
Aangezien het al weer een poosje geleden is dat ik een nieuwe game aangeschaft heb, heb ik besloten dat ik die nieuwe Hulk game ga kopen. :p
Als je al die moves ziet...Tis gewoon GTA maar dan met de Hulk. Tering die moves zijn vet :crazy: :crazy: :eyespop: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
ben nu maar is serieus aan WoW begonnen. :tongue2 |
En nu is je leven officieel over....:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
En nu is je leven officieel over....:D |
ach ja zo boeiend was die toch niet :tongue2 |
|
|
| Chicane |
| Ik verkoop lvl 60's :p heb er 3, 4e in de maak nu :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik verkoop lvl 60's :p heb er 3, 4e in de maak nu :p |
Heb je geen leven ofzo...........:tongue2
Zit trouwens inmiddels op lvl 30 :) |
|
|
| Switch |
| hmm nog 2 maand wachten en dan komt CoD2 uit, F.E.A.R., Commando's Strike Force, need For Speed Most Wanted. damn wordt een dure maand :/ |
|
|
| Chicane |
| zo duur zijn blanco cd's toch niet? :p |
|
|
| Original |
Eindelijk maar is mijn CRT scherm vervangen voor een TFT.:) Mischien ook nog effe mijn pc upgraden voor de winter, want winter beteken ook weer veel gamen.:cool:
Nog even wachten op o.a need For Speed Most Wanted en Stalker leek me ook wel vet. Verder nog niet echt in spellen verdiept maar ik kijk hier wel voor aanraders.:D |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik heb eergister maar eens GTA San Andreas gekocht voor mijn Xboxje...
Vandaar een vraagje: Ergens is te zien welke gang de meeste 'hoods' controleert en hoeveel je eigen gang er controleert. Maar hoe kan ik nou andere 'hoods' gaan controleren dan? |
|
|
|
|