|
Het officiële Gaming Topic (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by @win
Echt een heerlijk spel :eyes:
Je kunt de missies btw met twee kampen spelen, good en evil. En het leuke is dat je weer heroes hebt :D |
Ook voor 2 spelers??? Heb de oude samen met mijn vriendin grijs gespeeld.
Nu bezig met "Dragonball z Bodokai 2", geleend van een vriend van me. Best lachen, een beetje tegen elkaar matten! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Not Found
The requested URL /19600...of_a_Peach_.swf was not found on this server.
Apache/1.3.33 Server at uploads.ungrounded.net Port 80 |
|
|
|
| SnuggLe |
Had ik al gezegd dat ik dik San Andreas verslaafd ben? Niet normaal!
Nu voor kerst dat boek erbij gekregen (300 pages fullcolour voor maar 11 euro), en dan morgen weer de hele dag pimpen! |
|
|
| TranceZoner |
Heb San Andreas dus net uitgespeeld :(
Maar ik blijf spelen, want het blijft relaxed om met je Quadje door het platteland heen te rijden en te genieten van de omgeving :toothless |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Heb San Andreas dus net uitgespeeld :(
Maar ik blijf spelen, want het blijft relaxed om met je Quadje door het platteland heen te rijden en te genieten van de omgeving :toothless |
Uitgespeeld of 100% gehaald? Als je em alleen uitgespeeld hebt is er sowieso nog genoeg te spelen :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Uitgespeeld of 100% gehaald? Als je em alleen uitgespeeld hebt is er sowieso nog genoeg te spelen :) |
Klopt ja :) Ik heb dat boek voor kerst gekregen. Good luck als je al die oesters en nog moet. Tering wat een groot spel.
Ik zit net pas in de Badlands. Vanavond weer verder. |
|
|
| TranceZoner |
@ Snuggle & Ding Chavez:
Om precies te zijn heb ik de verhaallijn uitgespeeld, en ik weet dat je oesters kan zoeken en foto-opdrachten kan gaan doen voor de 100%, maar dat vind ik zo'n onzin! R* had gewooon meer missies er in motte pleuren ipv dat soort zoektochtjes naar nutteloze dingen...Vice City had daar ook al last van....
Ik ga gewoon rondcruisen op me Quad op zoek naar nog meer eastereggs, want ik word nou aardig benieuwd wat die kaart in de Li'l Probe Inn (Las Venturas) nou precies te betekenen heeft: heeft iets met ufo sightings te maken volgens mij.... Er zijn trouwens al wat aardig eastereggs ontdekt, zoals o.a het bordje op de Golden Gate Bridge met de tekst: 'There are no eastereggs up here. Go Away' --> Funny as hell :D:D
Owja en rond vliegen met je Jetpack blijft ook aars schoppen!:D
Lator! |
|
|
| SnuggLe |
Dat boek al gezien voor 11 euro?
Dat helpt je om hem te 100percenten....! |
|
|
| TranceZoner |
Hmja, maar op Internet zijn genoeg gratis guides te vinden hoor Snug :p
I'm off with my jetpack :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Hmja, maar op Internet zijn genoeg gratis guides te vinden hoor Snug :p
I'm off with my jetpack :D |
Ja maar die zijn niet in fullcolour en zo dik uitgebreid als dat boek.
Er zijn bv GEEN guides te vinden waarin staat hoeveel sexappeal/respect iedere auto/kapsel/kleding stuk geeft......... |
|
|
|
|