|
Het officiële Gaming Topic (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| 6iki_Snake |
Lang leve het banksaldo weer op 0.
kutfeestdagen... |
|
|
| Ding Chavez |
| Voor degenen die het nog niet gezien hadden, de half-life 2 review in de november editie van PC Gamer staat nu al online. |
|
|
| BaRTeZ |
PRO EVOLUTION SOCCER 4
omg omg omg, de PC versie zal (eindelijk) ook multiplayer optie hebben!!!
check ook: http://pes4.net/ (om de een of andere debiele reden alleen in het Frans en Duits..) |
|
|
| Chicane |
Saitek heeft weer een nieuwe joystick uitgebracht, de X52 voor speciaal voor de flightsim gamers like me :) Nieuw hieraan zijn oa: geen bewegende onderdelen meer, alles digitaal nu wat tot nogmeer nauwkeurigheid oplevert tov de X45. Maar een andere leuke feuture is misschien wel de optie om de twist-rudder (zogenaamde zijwaards draaibare stick voor de aansturing van het roer) uit te schakelen zodat je niet alle kanten opglijdt als je een bocht probeerd te maken wat bij heel veel andere joysticks met een twist-rudder (3d-rudder) wel het geval is. Bovendien is deze joystick voorzien van een boel toeters en bellen, lichtjes en zelfs een display op de joystick. Een veel gestelde vraag zou kunnen zijn of deze poespas allemaal nodig is? Nee, een normale joystick voldoet ook wel voor bepaalde flight sims en al helemaal voor andere game genre's, maar de X52 geeft toch net effe een boel meer realisme aan het geheel met een uitstekende nauwkeurigheid en reaktie snelheid.

(klikkerdeklik plaatje)
Daarnaast is er nog een leuk hebbedingetje op de markt: De TrackIR 3 Pro
Dit apparaatje trackt de beweging van je hoofd en vertaald deze naar het spel. Zo kan je dus om je heen kijken in een spel die dit ondersteunt (elk spel waarbij je rond je heen kan kijken dus). Erg vernuftig en brengt virtual reality weer een stapje verder. Het concept bestond al langer, maar deze nieuwe variant is 2x sneller in het detecteren dan zn voorganger en 4x sneller dan een webcam.

(ook weer klikkerdeklik plaatje)
Leuk voor Sinterklaas of onder de boom :D |
|
|
| Massive84 |
kan iemand mij een leuk een spel aanraden in de trend van baldursgate?
and niet icewinddale of fallout, allemaal gespeeld, ook neverwinter en arcanum ook gedaan. |
|
|
| MaGiK54 |
In aanvulling op deze post:
Halo 2 illegaal op net
door onze redactie
AMSTERDAM - Microsoft is een onderzoek gestart naar de personen die een illegale versie van het nog te lanceren Halo 2 spel op internet hebben gebracht. Bijna een maand voor de Xbox game in de winkel verschijnt is het gesignaleerd op illegale websites en in nieuwsgroepen.
In een verklaring zegt Microsoft het lek te onderzoeken en vastberaden te zijn de bron verder te vervolgen. Halo 2 zal in de tweede week van november wereldwijd gelanceerd worden.
Eerder deze week maakte gameontwikkelaar Bungie bekend dat het spel gereed is. De originele versie van Halo kwam in november 2001 op de markt. Inmiddels zijn er meer dan 4 miljoen exemplaren over de toonbank gegaan. Ook van de opvolger wordt veel verwacht.
De illegale versie betreft een Europese versie van het spel op dvd en is bijna drie gigabyte groot. Microsoft waarschuwt gameliefhebbers dat het het downloaden van de code of het beschikbaar stellen voor anderen beschouwt als diefstal.
(www.telegraaf.nl) |
|
|
| SnuggLe |
Heb GTA3 geleend, Vice City.
Best leuke game, beethe hooked. Best moeilijk af en toe :)
Vicky, je moet LOTR3 eens lenen van me.
Oh, en Anke komt binnenkort bij jullie langs ter controle :p (bij Delta Loyd) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Vicky, je moet LOTR3 eens lenen van me.
Oh, en Anke komt binnenkort bij jullie langs ter controle :p (bij Delta Loyd) |
Heb LOTR 3 op me pc, coole game :D
Gezellie dat Ankie langskomt :) |
|
|
| MaGiK54 |
Wowie net mijn eerste beelden van een game op de psp gezien: click here
Tis de originele Ridge Racer en het ziet er al gelikt uit, deze beelden voorspellen veel goed voor de handheld van Sony. En staat hoog op mijn verlanglijstje voor hebbedingetjes in 2005.
Voor meer footage click here: http://media.psp.ign.com/media/682/682967/vids_1.html
Het ziet er zo strak uit :tongue2 :crazy: :tongue2 :crazy:
Omdat ik er geen genoeg van kan krijgen hiero nog een trailer van Metal gear solid voor de psp: click here |
|
|
| Chicane |
Tijd om de agenda's erbij te pakken:
16 November, officiele releasedatum van Half-Life 2 over deze hele aardkloot. Geen gericht, tis nu echt officieel: Half-Life² is gold :D |
|
|
| TranceZoner |
Ook Grand Theft Auto: San Andreas is onlangs 'gold' gegaan, en is dus afgerond! De 29e ligt ie voor Playstation-bezitters in de winkels.
Deze game wordt echt mega, en zoveeeeel beter dan Vice City, W00000000000tttttt :D |
|
|
|
|