|
Het officiële Gaming Topic (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by magrec
Als het goed is komt vandaag HALO 2....
|
Als het goed is komt hij morgen uit 11 november om precies te zijn, hopelijk komt dan ook deze uit:
Microsoft Xbox HALO-2 pack

Dan ga ik hem zeker halen :D, heb namelijk nog geen XBOX! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Als het goed is komt hij morgen uit 11 november om precies te zijn, hopelijk komt dan ook deze uit:
Microsoft Xbox HALO-2 pack

Dan ga ik hem zeker halen :D, heb namelijk nog geen XBOX! |
Kreeg een mailtje dat ze hem gisteren naar mij hadden verzonden :D |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by magrec
Kreeg een mailtje dat ze hem gisteren naar mij hadden verzonden :D |
Waar heb jij hem besteld? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Waar heb jij hem besteld? |
bij bol.com had geen zin om het bij gcshop te doen :rolleyes: ;) |
|
|
| magrec |
En ik heb hem :D
ff spelen :p |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by magrec
bij bol.com had geen zin om het bij gcshop te doen :rolleyes: ;) |
Ligt het nu aan mij, ik kan hem niet vinden, ze verkopen alleen maar halo2, niet de halo2 pack |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Ligt het nu aan mij, ik kan hem niet vinden, ze verkopen alleen maar halo2, niet de halo2 pack |
Nee ok. Ik heb al een xbox die pack hoef ik niet. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Net de nieuwe Chamionship manager geinstalleerd.. heb wel wat negatieve verhalen gehoord maar het zal wel een latertje worden vannacht :) |
Ik denk dat je Football Manager 2005 bedoet? Championship Manager 5 komt pas in januari uit.
Ik heb m ook, en het is zeker verslavend! Ik speel het al vanaf CM2, en tis nog steeds leuk! De 2D-optie vind ik zeker een toevoeging! |
|
|
| Chicane |
| World of Warcraft open beta is echt prachtig, mooi vormgegeven, prachtige steden (Stormgate & Ironforge) en genoeg diversiteit om de koude wintermaanden wel door te komen :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Gisteren REZ en Virua Tennis 2 gedownd voor me Dreamcast. Straks maar ff uurtje spelen. |
|
|
| Remy D |
Halo 2 is echt te BRUUT!!!!!!!!!!!!! Ga ook niet naar PvD want ik ga lekker spelen en voetbal kijken!!!
Wat een bruut spel!!! de tering |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik denk dat je Football Manager 2005 bedoet? Championship Manager 5 komt pas in januari uit.
Ik heb m ook, en het is zeker verslavend! Ik speel het al vanaf CM2, en tis nog steeds leuk! De 2D-optie vind ik zeker een toevoeging! |
echt wel weer een vette game, ben alweer verslaafd...
net zoals aan Need For Speed Underground 2, wat een game weer zeg! Enorm veel races, lekker rondcrossen door de stad, en natuurlijk je bak medoogenloos tunen :D |
|
|
|
|