return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Het officiële Gaming Topic (pg. 15)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Supreme Theory
Half Life 2:
release date - 16 nov 2004

OOOHHH .... THERE GOES MY SOCIAL LIFE!!!

dinsdagochtend 9:00 kan je als het goed is je pre-load unlocken. Misschien maar eens een vrij dagje bij m'n stage opnemen :D

[edit]nog wat leuke screens:

SaBi
Dit ziet er wel heel VET uit zeg . Zijn dat beelden voor de pc game of voor de xbox ?
SnuggLe
Maar nog steeds is de vraag:
Is dit alleen PC/XBOX, of komtie ook op de PS2?
Want dit ziet er zo gelikt uit dat maybe zelfs ik eens 60 euro voor een spel ga neertellen...

Nu Baldurs Gate 2 aan het spelen met Anke. Best aardig, beetje hakken etc. Irritante alleen is dat je niet in het spel de moeilijkheidsgraad hoger kan zetten. Easy is iets te makkelijk, maar geen zin om nu helemaal opnieuw te beginnen.

Morgen Medal of Honour maar eens uitspelen.
Ding Chavez
quote:
Originally posted by SnuggLe
Want dit ziet er zo gelikt uit dat maybe zelfs ik eens 60 euro voor een spel ga neertellen...

Voorlopig alleen PC. Volgens mij is er nog geen deal gesloten voor een console versie.
magrec
Domme nu maar hopen dat mijn moeder snel een nieuwe pc gaat kopen zodat ik half-life kan spelen :p
SaBi
Ja , id laten we het daar eens over hebben ...je zult wel een top machine nodig moeten hebben om half-life 2 een beetje vloeiend te kunnen spelen ? Of valt dat mee ? IS daar iets over bekend ?
Original
quote:
Originally posted by SaBi
Ja , id laten we het daar eens over hebben ...je zult wel een top machine nodig moeten hebben om half-life 2 een beetje vloeiend te kunnen spelen ? Of valt dat mee ? IS daar iets over bekend ?

Je zal vast wel vanalles in kunnen stellen om het ook op een wat langzamere pc te spelen.(vloeiend dan) zal wel allemaal wat minder mooi zijn natuurlijk.

Mijn pc is nog maar een paar maanden oud dus ik verwacht wel dat ik alles op maximaal kan zetten en nog vloeiend kan spelen.
MaGiK54
Wow REZ is echt één van de vetste games die ik gespeeld heb. De graphics zien er in eerste instantie éévoudig uit, maar als je de game speelt, isset alsof je in een trip zit en er alleen maar lasers aan staan net zoals op een grote party. De muziek is alleen maar trancy en techno-achtig, als je een vijand neerschiet dan pas het geluid van het neerschieten helemaal bij de soundtrack, erg goed over nagedacht :eyespop:

Spel is btw ook uit op de PS2 en het is een aanrader om eens te huren of als je hem een keer ergens tegenkomt voor een leuk prijsje.

Jesse
quote:
Originally posted by SnuggLe

Alles wat je ziet aan screens zijn voor de PC. Half-Life 2 komt voorlopig echt alleen voor de PC uit, de consoles van nu trekken het echt nooit om dit een beetje vlot te laten lopen. Tenzij ze heel wat eyecandy weg gaan laten. Misschien op de PS3 of Xbox2..

Doom III komt wel uit voor de xbox maar het is maar de vraag hoe 'uitgekleed' dat spel uiteindelijk zal worden.
Remy D
quote:
Originally posted by Jesse
\

Doom III komt wel uit voor de xbox maar het is maar de vraag hoe 'uitgekleed' dat spel uiteindelijk zal worden.

hahah goeie, de X-box versie van Doom 3 gaat volgens de makers beter worden dan de pc versie!! Daarom is ie weer uitgesteld en verder komt Half-life 2 zeker uit op X-box maar is er nog geen release bekend. Verder kan de PS2 NEVER Half-life 2 aan.

Supreme Theory
heb volgens mij ergens gelezen dat ze wel werken aan een x-box versie. ps2 heb ik idd ook nog nix over gehoord
Supreme Theory
HL2 System Specs...

The minimum:

1.2GHz processor
256MB RAM
DirectX 7 graphics card
Microsoft Windows 98/ME/2000/XP

The recommended:

2.4GHz processor
512MB RAM
DirectX 9 graphics card
Microsoft Windows 2000/XP

xbox & PS2 info:

Amidst the plumes of cigarette smoke and hacking coughs of this years ECTS, Valve Software revealed some details about its plans for additional console versions of Half-Life 2, the sequel to what many consider to be one of the greatest first-person shooters on the PC. Valve reconfirmed that it will port the game to Xbox, but delivered the bad news that, barring a miracle or a large sum of money, the game has no chance of appearing on PS2. The company is interested in bringing the game to the next iteration of Sonys console hardware, but it wants to hear Sonys plans for the system before it makes any rock-solid development commitments.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Privacy Statement