|
Het officiële Gaming Topic (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
nu nog ff druk met school, dan 5 weken weg en dan gaat ik ff op onderzoek uit. hehe
nieuwe xbox ziet er wel cool uit. 40 gig hardeschijf en qua games kan je spellen van de oude xbox erop doen. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Splinternieuw man ;)
Leuke optie is ook een Resident Evil 4 Pack kopen...Een maat van me heeft dat ook gedaan en dat spel is UBERvet :D:D |
Ben geen resi-fan, maar dit deel is erg uber geil ja :crazy: |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ben geen resi-fan, maar dit deel is erg uber geil ja :crazy: |
Ik was ook niet echt echt een RE-groupie, omdat die open-de-deur scenes en de gameplay me altijd tegenstonden, maar dit deel is heel anders! een nieuwe start imo... In het begin loop je ergens door een bebosd gebied en staan er op bepaalde plekken mediterraanse huisjes, waar soms creepy half-zombie half-mens figuren uit komen. Echt creepy! :D:D |
|
|
| TranceZoner |
Dames en heren.......
De allereerste screenshots van een Playstation3 game!!!!
2 Days to Vegas:
Kijk eens naar die vette reflectie in de lak van de auto's en de rest van de zeer mooie graphics! Ik hoop wel dat dit ingame graphics zijn btw, ik denk het wel.




VET!!!!! :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Jesse |
| idd hopen dat het ingame is en geen renders. Maar toen de PS2 werd gelanceerd, en ook in de periode daarvoor, kregen we vaak plaatjes te zien over de kwaliteit in de games. Meestal waren het gewoon renders dus neem niet meteen aan dat dit direct de kwaliteit is die je gaat zien op de PS3. Uiteraard mag je altijd hopen :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Ben benieuwd naar de nieuwe generatie consoles.......maar ben zeker niet van plan gelijk er één te kopen....zo gek was ik vroeger wel..... |
|
|
| Chicane |
| Die screens zijn van een PC game toch? Dacht ze eerder gezien te hebben op gamer.nl |
|
|
| AversusZ |
| op een andere website staat juist weer dat deze screens van de nieuwe X-Box zijn. |
|
|
| magrec |
| Hahaha volgens mij zijn nintendo,sony en microsoft helemaal gek aan het worden vanwege de bekendmaking van de nieuwe xbox van a.s. donderdag...kijken wie elkaar de loef kan afsteken ;) |
|
|
| SnuggLe |
Die images zeggen weinig. Het zijn stilstaande beelden. Laten we maar eens wachten op bewegende beelden, ben wel benieuwd naar die engines.
Deze images lijken net foto's en die kan je ook importeren vanuit foto's. |
|
|
| basvh |
Ach jah de hoeveelheid polygoontjes boeien mij persoonlijk niet echt, het gaat allemaal om de gameplay en houdbaarheid.
Wel grappig de (fake?) specs van alle nieuwe systemen worden om je oren gegooid.
Deze zijn schijnbaar van xbox360:
360 HW:
1. Support for DVD-video, DVD-Rom, DVD-R/RW, CD-DA, CD-Rom, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 cd, JPEG photo CD
2. All games supported at 16:9, 720p and 1080i, anti-aliasing
3. Customizable face plates to change appearance (would back up my last post)
4. 3 USB 2.0 ports
5. Support for 4 wireless controllers
6. Detachable 20GB drive
7. Wi-Fi ready
Custom IBM PowerPC-based CPU
- 3 symmetrical cores at 3.2 GHz each
- 2 hardware threads per core
- 1 VMX-128 vector unit per core
- 1 MB L2 cache
CPU Game Math Performance
- 9 billion dots per second
Custom ATI Graphics Processor
- 500 MNz
- 10 MB embedded DRAM
- 48-way parallel floating-point shader pipelines
- unified shader architecture
Memory
-512 MB GDDR3 RAM
- 700 MNz DDR
Memory Bandwidth
- 22.4 GB/s memory interface bus bandwidth
- 256 GB/s memory bandwidth to EDRAM
- 21.6 GB/s frontside bus
Audio
- Mulitchannel surround sond output
- Supports 48khz 16-bit audio
- 320 independent decompression channels
- 32 bit processing
- 256+ audio channels
Nintendo schijnt met dit te komen:
Stereoscopic imaging (think: 3D imaging)
Touch-screen controllers
Gyroscopes (eg. tilt controller to the right, car in game turns right, etc) |
|
|
| ahp2002 |
| we zijn hier al aan t sparen voor die nieuwe xbox :) Elke keer als ik vloek tijdens Monkey Ball DX gooien we kleingeld in de pot hehe. Kan inmiddels alle 3 de nieuwe systemen al kopen denk ik :o |
|
|
|
|