|
Het officiële Gaming Topic (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| Switch |
| hmm Call Of Duty 2 demo is ook weer uit, ziet er strak uit. zal em zeker wel weer kopen :) |
|
|
| Blik |
| is fifa 2006 al uit voor de PC, zo ja, onder welke naam is die gereleased, wil hem ff "uitproberen" :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Blik
is fifa 2006 al uit voor de PC, zo ja, onder welke naam is die gereleased, wil hem ff "uitproberen" :p |
ik zag hem vandaag voorbij komen in de nieuwsgroepen ja dus hij is te vinden op het net ;) |
|
|
| AversusZ |
| quote: | Originally posted by Blik
is fifa 2006 al uit voor de PC, zo ja, onder welke naam is die gereleased, wil hem ff "uitproberen" :p |
check www.nforce.nl en dan pc game iso's voor releasenaam :thepirate |
|
|
| Fkwebeman |
Nieuwe Battlefield2 patch is uit
geniaal, in 1 minuut spelen, 3 rangen gestegen en dus 3 wapens geunlocked. M95, G3 en PKM
heeeeeeeeeeeeeeeerlijk |
|
|
| SnuggLe |
God of War uitgespeeld. VET! Moeilijk, dat laatste stuk :(
Nu weer leuke ps2spellen erbij:
Fifa 2006!
NFSU2
Splinter Cell
Stuntman
GTA3 Vice City
DTM Driver
En dat voor nog geen 20 euro :D Ik kan weer even vooruit. |
|
|
| Djeebie |
PES 5 voor de PS2 :cool:
Wel weer even wennen aan de gameplay, maar absoluut weer een topspel! Het scoren gaat me niet echt makkelijk af, hoewel je nu wel fatsoenlijk van een meter of 20 de bal in de hoek kan leggen. Daar had ik met PES 4 toch behoorlijk wat moeite mee. Verder zijn de graphics nog net weer even wat beter, maar is er niets wereldschokkends aan de hand. Wel leuk dat je de adem van de spelers ziet wanneer ze in de sneeuw spelen :) |
|
|
| Dj_Day-V |
Wie is het met mee eens dat Spartan een irritant/moeilijk spel is ? :o
Ik krijg dalijk Fear btw, woei :eyespop: |
|
|
| Chicane |
| Quake 4 > F.E.A.R. :thepirate |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Djeebie
PES 5 voor de PS2 :cool:
|
Wanneer komt de PC versie? |
|
|
| Djeebie |
Als het goed is ligt de pc-versie aankomende week in de winkels :)
Het is echt weer een vet spel geworden hoor. Superrealistisch allemaal. Dingen die verbeterd zijn t.o.v. PES 4 (op de ps2):
- niet voor elk wissewasje een kaart
- keepers die meevoetballen en niet de bal bij elke terugspeelbal gelijk het veld inperen
- voordeelregel wordt goed toegepast met daarbij de 'terugwerkende kaartregel', dus een overtreding wordt alsnog bestraft als het spel weer stilligt
- fairplay: je krijgt de bal van de tegenstander terug als je hem hebt uitgetrapt bij een blessure
- het veld op en neer rennen met de bal lukt niet zo goed meer, omdat verdedigers een stuk slimmer zijn geworden en goed dekken
- bij het veroveren van de bal kun je bij een snelle tegenstoot d.m.v. de lange bal een speler in één keer vrijzetten voor de keeper
En nog wel wat meer dingen :p |
|
|
| Dj Lex |
Oh jezus ik ben nog steeds mijn PES4 verslaving niet te boven, dat wordt wat :toothless
| quote: | Originally posted by Djeebie
Als het goed is ligt de pc-versie aankomende week in de winkels :)
Het is echt weer een vet spel geworden hoor. Superrealistisch allemaal. Dingen die verbeterd zijn t.o.v. PES 4 (op de ps2):
- niet voor elk wissewasje een kaart
- keepers die meevoetballen en niet de bal bij elke terugspeelbal gelijk het veld inperen
- voordeelregel wordt goed toegepast met daarbij de 'terugwerkende kaartregel', dus een overtreding wordt alsnog bestraft als het spel weer stilligt
- fairplay: je krijgt de bal van de tegenstander terug als je hem hebt uitgetrapt bij een blessure
- het veld op en neer rennen met de bal lukt niet zo goed meer, omdat verdedigers een stuk slimmer zijn geworden en goed dekken
- bij het veroveren van de bal kun je bij een snelle tegenstoot d.m.v. de lange bal een speler in één keer vrijzetten voor de keeper
En nog wel wat meer dingen :p |
|
|
|
|
|