return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 
Het officiële Gaming Topic (pg. 54)
View this Thread in Original format
AirPole
quote:
Originally posted by Remy D
Ik heb idd jaren daar mijn spellen besteld, altijd super tevreden.. nog steeds wel alleen bestel ik nu via meerdere sites en koop bij de goedkoopste. Heb nu FF besteld voor 48 euro met verzendkosten (www.cd-wow.nl). Het is gewoon kansloos dat de gameshops in Haarlem zo duur zijn, slaat nergens op.. Ben een paar keer langs Dimension Plus (in de tijd dat ik vaak naar Groningen reed om ff te stappen :tongue2) gelopen toen hij dicht was en zag toen al dat dan een gameshop naar mijn hart is, veel spullen en goedkoop en leuke spaaracties. Dat moet je hebben en niet dat gelul zoals hier in Haarlem.


Hmmm, bedankt voor de tip. Ik zal es ff op die site gaan rondkijken.

Edit: ik snap er niks van. FF XII wordt bijna overal voor 59,99 verkocht. Omdat ik wat gespaard heb bij Dimension Plus krijg ik wat korting en kost het spel mij i.p.v. 55 Euro 49,99. En toch zit de prijs van CD WOW daar onder! Daar kost FF XII slechts 46,99 inclusief verzendkosten. Kan toch niet waar zijn :D
Remy D
quote:
Originally posted by AirPole
Hmmm, bedankt voor de tip. Ik zal es ff op die site gaan rondkijken.

Edit: ik snap er niks van. FF XII wordt bijna overal voor 59,99 verkocht. Omdat ik wat gespaard heb bij Dimension Plus krijg ik wat korting en kost het spel mij i.p.v. 55 Euro 49,99. En toch zit de prijs van CD WOW daar onder! Daar kost FF XII slechts 46,99 inclusief verzendkosten. Kan toch niet waar zijn :D


Ja daarom moet je ook op al die sites kijken, toen FFVII Dirge of Ceberus net uit was, koste hij op cdwow maar 27 euro. De verzendkosten zijn altijd gratis daar.

Voor mijn 360 koop ik wel is spellen bij www.play-asia.com . Daar verkopen ze de asia regio vrije spellen. Zo kostte mij COD 3 maar 37 euro inclusief verzendkosten op het moment dat hij uit was. Ze hebben daar sowieso gave dingen, ook heel veel soundtracks van spellen. Ik heb daar nu nog een exclusieve editie van Assasins Creed in bestelling staan voor 59 euro inclusief verzendkosten :crazy:

http://www.play-asia.com/paOS-01-77...en-70-1o6i.html
Remy D
Site Name / Link Quality Date Rating Ratio
IGN 2/12/2007 9.7 out of 10 97.0%
GameSpy 2/12/2007 5 out of 5 100.0%
Game Informer 4/1/2007 9.75 out of 10 97.5%
GameZone 2/12/2007 9.5 out of 10 95.0%
1UP 2/11/2007 9.5 out of 10 95.0%
UnderGroundOnline 2/13/2007 A 95.0%
GameBrink 2/13/2007 92 out of 100 92.0%


eerste reviews God of War 2. :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop:

Op dit spel kan ik ook echt niet wachten.
:crazy: :crazy: :eyespop:
drpeer_holland
Mooi, de demo van C&C3 Tiberian Wars is uit :)



Download link



AirPole
Ziet er inderdaad vet uit.


Remy, hoe bevalt FFXII je tot nu toe?? Ik vind het echt geweldig. De sfeer, de presentatie, de muziek, de personages, het battlesysteem. Supervet!
Frenkieee
quote:
Originally posted by drpeer_holland
Mooi, de demo van C&C3 Tiberian Wars is uit :)



Download link

Je hebt een foute copy/paste gedaan, dit is niet de volledige link :)

Nevertheless: neat! C&C is altijd een van mn favo spellen geweest en dit zit er erg gelikt uit!
Remy D
quote:
Originally posted by AirPole
Ziet er inderdaad vet uit.


Remy, hoe bevalt FFXII je tot nu toe?? Ik vind het echt geweldig. De sfeer, de presentatie, de muziek, de personages, het battlesysteem. Supervet!


De eerste 10 uur waren supervet en de 10 uur daarna waren ook nog super maar daarna ging hij in mijn ogen toch best wel bergafwaarts. Dat gambit systeem is opzich wel aardig maar met mijn instellingen nu hoef ik geen moer te doen... Alleen maar naar de vijand te lopen en af en toe een extra Cura op mijn party. Erg eentonig is dat nu en daar baal ik echt van. Tevens vind ik het verhaal vergeleken met de vorige delen erg matig. Heb hem nog niet uitgespeeld maar het zal denk niet lang meer duren. Dus ik hoop dat het einde nog zo goed word dat ik toch nog een hele andere kijk krijg op het spel anders is het een grote teleurstelling en zal deze FF niet in mijn rijtje van beste spellen komen. :(
AirPole
quote:
Originally posted by Remy D
De eerste 10 uur waren supervet en de 10 uur daarna waren ook nog super maar daarna ging hij in mijn ogen toch best wel bergafwaarts. Dat gambit systeem is opzich wel aardig maar met mijn instellingen nu hoef ik geen moer te doen... Alleen maar naar de vijand te lopen en af en toe een extra Cura op mijn party. Erg eentonig is dat nu en daar baal ik echt van. Tevens vind ik het verhaal vergeleken met de vorige delen erg matig. Heb hem nog niet uitgespeeld maar het zal denk niet lang meer duren. Dus ik hoop dat het einde nog zo goed word dat ik toch nog een hele andere kijk krijg op het spel anders is het een grote teleurstelling en zal deze FF niet in mijn rijtje van beste spellen komen. :(


Het verhaal is inderdaad niet zo sterk als in de voorgaande delen, maar ik vind het battlesysteem toch wel erg vet hoor. Als je een beetje leuke gambits hebt, scheelt het echt enorm tijd, omdat er dingen automatisch gebeuren, zoals bijvoorbeeld Cura inderdaad.

Het verhaal van FFX vond ik misschien nog wel vetter, met het hele Sin-gebeuren en dat Yu-Yevon daar eigenlijk in zat, en dat het Zanarkand waar Tidus & Jecht vandaan kwamen eigenlijk een droomstad was.

Dit deel is meer politiek, misschien iets te volwassen, maar ik vind het wel een echt vette game hoor. GTA Vice City Stories is vorige week vrijdag ook uitgekomen voor de PS2, hij kost nog geen 30 Euro. Misschien die ook es proberen dan maar.
Remy D
Na het toch wat teleurstellende deeltje 12 heb ik me nu weer in de wereld die WoW heet gestort. :eek: Het is weer gaaf.:tongue2
AirPole
Ben weer lekker aan het 'adventuren' geslaan.

Broken Sword: The Shadow of The Templars. Ouwe . Woot!






basvh
Monkey Island :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: Wat een humor heerlijk!
AirPole
quote:
Originally posted by basvh
Monkey Island :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: Wat een humor heerlijk!


Ja, dat is een geweldige reeks, tenminste de eerste drie. De derde is echt supermooi.

Day of The Tentacle is ook een toppertje:












:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 
Privacy Statement