|
Het officiële Gaming Topic (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| .... Hoewel Paladins natuurlijk het toppunt van lafheid zijn :haha: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Phortje
.... Hoewel Paladins natuurlijk het toppunt van lafheid zijn :haha: |
Werd laatst flink genaaid door een paladin....dacht ff die ken ik wel ff hebben...viel ff flink tegen :o |
|
|
| Chicane |
Lovebubble aan en heartstone FTW :D :D :D
Ik zit op Silvermoon btw, maar die is down geloof ik, hitte problemen. Heb mn abbo even stopgezet kan nog spelen tot eind van de maand ong. en dan heb ik er even genoeg van. Blizzard laat geloof ik niet toe om je characters/collectors edition te verkopen, heb ze een mail gestuurd of ik mn accounts kon verpatsen, maar geen response nog.
Enne, een big f*cking /MOO voor die gare Taurens :p |
|
|
| dj_spare |
| inderdaad koelingsproblemen, gaat ongeveer nog 2 uurtjes duren, dus in die tijd maar ff forums onderspammen... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik zit op Silvermoon btw, maar die is down geloof ik, hitte problemen. Heb mn abbo even stopgezet kan nog spelen tot eind van de maand ong. en dan heb ik er even genoeg van. Blizzard laat geloof ik niet toe om je characters/collectors edition te verkopen, heb ze een mail gestuurd of ik mn accounts kon verpatsen, maar geen response nog.
|
Waarom zou je hem niet kennen verkopen dan....als degene op jouw verkochte account betaald via pre-paidpass....moet dat geen probleem zijn toch....?
Wat ken je trouwens voor jouw account vragen ? |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Waarom zou je hem niet kennen verkopen dan....als degene op jouw verkochte account betaald via pre-paidpass....moet dat geen probleem zijn toch....?
Wat ken je trouwens voor jouw account vragen ? |
omdat je character ALTIJD eigendom is van blizzard, ook al betaal je ervoor, das best jammer want er valt een hoop geld mee te verdienen denk ik :D |
|
|
| Remy D |
| laatst werd er op ebay een lvl 60 rogue human verkocht voor iets van 6000 dollar :eek: die scheen echt heel speciaal te zijn met de meest zeldzame epic items |
|
|
| JunKX |
Terenas ligt er jammer genoeg ook af... :(
Moet maar even kijken of ik nog doorga met WoW, speel het niet zo heel veel en kost toch redelijk wat pieken.
Ps. Horde is teh coolest. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Waarom zou je hem niet kennen verkopen dan....als degene op jouw verkochte account betaald via pre-paidpass....moet dat geen probleem zijn toch....?
Wat ken je trouwens voor jouw account vragen ? |
Volgens de EULA (end user license agreement) die je automatisch accepteerd zodra je inlogt (of je logt niet in als je niet accoord gaat) mag je je account en items niet verkopen aan anderen, maar toen ik mijn account opzegde kreeg ik een scherm, met een aantal opties en een enquete waarom je stopte, en bij die opties stond dat je je account later kan activeren en je chars en items blijven bestaan, maar je kan ook je account transferen naar een ander, dus daarom heb ik Blizz maar een mailtje gestuurd wat ze hiermee bedoelen. Denk dat ze bv mijn char aan jouw account kunnen koppelen en dat jij met mijn chars kan spelen, zonder daarvoor een vergoeding te vragen :)
| quote: | Originally posted by JunKX
Ps. Horde is teh coolest. |
Oneens. En ga je mond spoelen en gauw, vlegel.. :o |
|
|
| Remy D |
hahahahaha
hahahaha ik krijg er echt geen genoeg van!! wat een geweldige actie.. :stongue: :stongue: :haha: :haha: |
|
|
|
|