|
Het officiële Gaming Topic (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Remy D
hihi ik ben er vanmiddag ook weer aan begonnen, ondanks dat ik nog een aantal nieuwe spellen moet spelen kon de magie van FF me niet weerstaan om deze weer te gaan spelen.. Zometeen weer verder :crazy: :crazy: :crazy: |
Dayaaamn, goed bezig Frits! Ik zie wel weer tegen het einde op btw... Als ik dat eindfilmpje zie en dat Tidus dan een droom blijkt te zijn en Auron is een spook. ----> :( :( :( :(
Maar het blijft een UBERvette game :thepirate |
|
|
| MaGiK54 |
| Wat vinden de heren van FF X-2.......in vond hem persoonlijk de minste FF-game die ik gespeeld heb. |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wat vinden de heren van FF X-2.......in vond hem persoonlijk de minste FF-game die ik gespeeld heb. |
Yes yes. Ik heb hem hier in de kast liggen, maar ik heb m niet eens uitgespeeld. Sfeer is zo anders, veel te veel girlpower onzin enzo. :D
Dat was weer 55 Euri voor nop. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Dayaaamn, goed bezig Frits! Ik zie wel weer tegen het einde op btw... Als ik dat eindfilmpje zie en dat Tidus dan een droom blijkt te zijn en Auron is een spook. ----> :( :( :( :(
Maar het blijft een UBERvette game :thepirate |
Hij is geen droom, want na de aftiteling zie je hem in het water wakker worden en blij wegzwemmen. :) dus hij zit ergens op Spira.
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wat vinden de heren van FF X-2.......in vond hem persoonlijk de minste FF-game die ik gespeeld heb. |
Ik vond hem ook het minst leuk maar heb me er zeker goed mee vermaakt, heb hem dan ook wel uitgespeeld. Maar heb maar 1 einde van de 4 gezien en dat komt omdat ik bij Bevelle ondergronds maar tot de 2e laag kwam en die baas niet kon verslaan en ff geen zin meer had om te gaan trainen. Maar hoe dieper je komt hoe gaver het eindfilmpje en als het goed is is het 4e eindfilmje de samenkomst van Tidus en Yuna. :crazy: :crazy: dus zeker nog wel het spelen waard.. |
|
|
| Blik |
| GTA San Andreas binnen voor op de computer :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Blik
GTA San Andreas binnen voor op de computer :D |
Gisteren ff bij een maat van me gespeeld.....stukkie mooier als op de PS2 :) |
|
|
| Opti |
| over 2 maanden GTA op de PSP!!!:eyespop: :crazy: |
|
|
| AirPole |
Denk dat ik vandaag misschien even 'God of War' veur de PS2 op halen ga.
Gewoon lekker ouderwets knok'n. :D |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
airpole, check www.gamekings.tv voor een review van 5 minuten :) |
Had ook al op Gamespot en IGN reviews gecheckt, en overal krijgt dit spel een hoge rating. Tis misschien geen GTA San Andreas, maar ik moet gewoon ff weer gamen. Chill :D
Ook een titel om naar uit te kijken voor de PS2 is 'Shadow of the Colossus'. Zeer epische battles met allemaal gigantische reuzen. Hoe vet.



En ja, jij speelt dan dat kleine mannetje die aan dat rotsblok hangt. :eyespop:
 |
|
|
| Opti |
| Paar dagen geleden Metal Gear Acid binnen gekregen. Raar dat je nu met kaarten werkt, maar op zich wel een leuk spel:) Over een paar dagen krijg ik Ridge Racer binnen:eyes: |
|
|
|
|