|
Het officiële Gaming Topic (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik denk dat San Andreas de grootste "replay value" heeft. Nasat dat het spel achterlijk groot is en je dus wel ff bezig bent voor je alles gedaan hebt is het denk ik ook een spel dat je na een tijd nog eens uit de kast trekt om weer te spelen. |
Hier ben ik het mee eens. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik denk dat San Andreas de grootste "replay value" heeft. Nasat dat het spel achterlijk groot is en je dus wel ff bezig bent voor je alles gedaan hebt is het denk ik ook een spel dat je na een tijd nog eens uit de kast trekt om weer te spelen. |
Thanks Mark/Victor!
Dan wordt het denk ik San Andreas toch!
Issie ergens al wat goedkoper dan 60 euro? |
|
|
| MaGiK54 |
| Wellicht bij de Mediamarkt, maar dat weet ik niet zeker. Scheelt vaak een paar euro. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wellicht bij de Mediamarkt, maar dat weet ik niet zeker. Scheelt vaak een paar euro. |
56 euro.
Net gekocht, nu gamen :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
56 euro.
Net gekocht, nu gamen :D |
Lots of phun, homie :D |
|
|
| @win |
| Ik speel nu LOTR: Battle For Middle Earth. Voor mij absoluut de beste RTS-game tot nu toe :) Heerlijk om met hordes Uruk-Hai dood en verderf te zaaien :disbelief |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by @win
Ik speel nu LOTR: Battle For Middle Earth. Voor mij absoluut de beste RTS-game tot nu toe :) Heerlijk om met hordes Uruk-Hai dood en verderf te zaaien :disbelief |
Die ga ik eerdaags ook zeker spelen, moet alleen ff een nieuwe pc bestellen. En vanaf 14 januari WoW. :crazy: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Remy D
Die ga ik eerdaags ook zeker spelen, moet alleen ff een nieuwe pc bestellen. En vanaf 14 januari WoW. :crazy: |
Echt een heerlijk spel :eyes:
Je kunt de missies btw met twee kampen spelen, good en evil. En het leuke is dat je weer heroes hebt :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by @win
Ik speel nu LOTR: Battle For Middle Earth. Voor mij absoluut de beste RTS-game tot nu toe :) Heerlijk om met hordes Uruk-Hai dood en verderf te zaaien :disbelief |
Deze laat ik nog ff links liggen, anders ga ik mijn tentamens echt niet halen :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Wooooooooei ik ben nu bezig met spongebob collapse, vet verslavend tetris/collumns - type spel :crazy: |
|
|
| TimeportE |
ik speel nu al bijna iets van 4 jaar counterstrike en het verveelt nog steeds niet! (das pas replay). misschien komt het ook dat mijn clan gesponsored is enzo hehe..
btw half life 2 eunt ook! :) |
|
|
|
|