|
Het officiële Gaming Topic (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Gek word je ervan van al dat uitgestel bij games, goed voorbeeld is Gran Turismo 4, die stond verleden jaar voor kerst in de planning, we zijn nu een jaar verder en hij is er nog nie :whip: :whip:
Hij komt nu in november, maar heb er een hard hoofd in, grote kans dattie pas in 2005 komt :whip: :whip: |
|
|
| Supreme Theory |
half life 2 topt dat gemak!
Zou september vorig jaar komen en er is nou nog geen officiele releas bekend gemaakt! |
|
|
| Remy D |
En toen was er Fable, die een vertraging van meer dan 2 jaar heeft gehad maar dan nu eindelijk deze week uitkomt.
Starcraft Ghost heeft ook al meer dan een jaar vertraging, maarja bij Blizzard is het altijd standaard om een spel dik te laten vertragen. |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
half life 2 topt dat gemak!
Zou september vorig jaar komen en er is nou nog geen officiele releas bekend gemaakt! |
Helemaal mee eens, maar was dat niet mede omdat een paar dodo's de broncodes hadden gejat? Staat me iets van bij... |
|
|
| Daveje |
| en dan nog bij GT 4 die beloofde online optie er niet in verwerken... nee die word natuurlijk pas bij een speciale 'GT online' erbij gegooid... hoezo geldklopperij:whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| Dat online gedeelte boeit me niet, als ik online een spelletje wil spelen dan gebruik ik me pc wel. Dus mensen die online GT4 willen spelen, moeten dus ff wachten. |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Chicane
Futuremark 3DMark'05 is nu eindelijk released.. so even mn specs posten
|
3787, zie dat er ook al mensen zijn met het dubbele.:eyes: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
half life 2 topt dat gemak!
Zou september vorig jaar komen en er is nou nog geen officiele releas bekend gemaakt! |
Maar nu wel:
23 november U.S.A.!!
26 november Europa!!
:D |
|
|
| Fkwebeman |
Halflife 2.. ik kan niet wachten, baal er alleen van dat er geen multiplayer optie in is verwerkt.
Maar het verhaal gaat dat vast helemaal goed maken! |
|
|
| Cosmic |
Fifa2005 :D
Leuk spel, er zitten nu meer management-achtige digen in. Trainen, kopen/verkopen, het bestuur van de club is boos of blij. Het is ook moeilijker om te scoren, ballen vliegen niet meer altijd in de kruising.
Al met al een leuk spel. Ben nu met AZ bezig, gaat met horten en stoten maar kom voorut |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Original
3787, zie dat er ook al mensen zijn met het dubbele.:eyes: |
1999 marks :( op een P4 2,4ghz 1024mb ram radeon 9800 pro 128mb :( |
|
|
|
|