return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Het officiële Gaming Topic (pg. 36)
View this Thread in Original format
TranceZoner
TeringJantje! Ik moet toch zeggen dat de spellen voor de PS3 er echt GEIL uit zien hoor. Ga maar eens naar Gamespot en zoek filmpjes van bijvoorbeeld 'Killing Day', 'Killzone 2' of 'Motor Storm'. Vooral die laatste ziet er echt te vet uit, en het blijkt dus wel realtime te zijn. ook werd er een Unreal 3 engine gedemonstreerd op de E3 door Sony en ze hebben bewezen dat de ongelooflijk mooie graphics realtime waren door met een camera wat te kloten, ronddraaien enzo. Gaat het zien zou ik zo zeggen :D
basvh
we hebben ook nog de Big N! Ben erg benieuwd wat de Revolution console gaat worden.

Trouwens wat een geblaat over graphics. Lekker wichtig. In de gaming sectie op Ta staat daar een mooi comment over:

Een gast die nog steeds oude NES Zelda games speelt:

quote:
Had they sat on their asses worrying about making Link's sword shinier instead of making it a wicked game I might not be playing the game now.

It is all about the gameplay en daarom is Nintendo nog steeds 1.

En natuurlijk dat je met een besnorde loodgieter op paddestoelen springt
TranceZoner
quote:
Originally posted by basvh
Trouwens wat een geblaat over graphics. Lekker wichtig.

Jaaaaaaa :D Graphics vind ik vaak wel een van de meest essentiele onderdelen van een game. De graphics zorgen ook grotendeels voor de sfeer die de toon zet in een game.

quote:
Originally posted by basvh
Een gast die nog steeds oude NES Zelda games speelt:
It is all about the gameplay en daarom is Nintendo nog steeds 1.

Daar heb je wel gelijk in, maar kom op: wat voor speciaals heeft Nintendo nou recentelijk nog gemaakt dan? Ze komen steeds maar weer terug op de oude dingen, zoals Mario Golf, Mario Kart, Mario Party, Super Smash Brothers, Pokemon. Mario komt je gewoon de neus uit, ze moeten eens ophouden met dat uitmelken van die Nintendo-iconen imho. Dus ik vind Nintendo zeker niet nummer 1, want de gameplay is vaak gebaseerd op oudere formats. Laat ze eens iets vaker wat nieuws bedenken :) En ik denk niet dat je al te veel hoeft te verwachten van de Nintendo Revolution, omdat hij maar 2x krachtiger is dan de Gamecube waar de X-Box360 12x zo krachtig zou zijn als zijn voorganger en de PS3 ongeveer 20x zo krachtig als zijn voorganger. En met het uitmelken van de oude formats zie ik Nintendo dan nog niet echt zitten.
Ding Chavez
quote:
Originally posted by TranceZoner
Dus ik vind Nintendo zeker niet nummer 1, want de gameplay is vaak gebaseerd op oudere formats. Laat ze eens iets vaker wat nieuws bedenken :)

Hoor ik daar Nintendo DS?
En leuk al die game trailers, maar het overgrote deel zijn gerenderde (bv gran turismo) of scripted filmpjes (bv Killzone). Zo ziet het er ingame dus echt niet uit want dan moet dat apparaatje ineens heel veel meer berekenen dan alleen dat voorgekookte filmpje. Bekijk de trailer van nba2k6 maar eens, dan zie je het verschil tussen in-game en render.
basvh
volgens mij was windwaker toch echt een orgineel pareltje met die goedwerkende cartoon styl. donky kong jungle beat met die controllers.

en zo zijn er nog wel wat games die vrij orgineel waren. zeker in vergelijking met dat psdos pruts ding.

quote:
Graphics vind ik vaak wel een van de meest essentiele onderdelen van een game. De graphics zorgen ook grotendeels voor de sfeer die de toon zet in een game.

jah oke sfeer, maar als je het spel na 15 uur al uitspeelt enn de gameplay suckt wat heb je dan aan die polygoontjes. juist geen ene flikker. geef mij maar een spannende avontuurlijke game waar ik maanden mee bezig ben dan een niet te diepe shooter die je zo uit hebt.

de gamers van nu zijn ook anders dan vroeger. vroeger waren het de die-hards die voor orginele games gingen. nu heeft de markt zich meer naar de doorsnee gamer verlegd omdat die meer opbrengen. jammer maar helaas.

en hoe de revolution wordt is afwachten, de console gameoorlog is net begonnen.
MaGiK54
Waar zijn de tijden gebleven dat je Sonic op een Megadrive speelde en Mario op een Snes :D
ahp2002
ik speel snes games op mn xbox :)
Fkwebeman
ik heb gisteren filmpjes bekeken, ik was met name onder de indruk van Killzone2, WarHawk en Motor Storm, geweldig.. eindelijk ook een beetje schademodel erin.

Ook nog GT gezien, maar motorstorm was echt beter qua graphics dan..
MaGiK54
quote:
Originally posted by ahp2002
ik speel snes games op mn xbox :)

Ik op de pc :tongue2
SnuggLe
Wat een godverdommese hoeren zeg van dat Monkey ball Deluxe voor de ps2! Eerst zou die op 15 april uitkomen: niet dus, verplaatst naar 15 mei.

En nu......... komtie pas op 1 september!

Sjezus, wat een GEZEIK zeg! Dat zien ze toch wel eerder!
Ons een beetje dood maken met een blije mus (;))! Stelletje eikels!

Fijn, die release dates. Godverdomme, keek ik echt naar uit, een leuk 2person spel voor de ps2!

MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat een godverdommese hoeren zeg van dat Monkey ball Deluxe voor de ps2! Eerst zou die op 15 april uitkomen: niet dus, verplaatst naar 15 mei.

En nu......... komtie pas op 1 september!

Sjezus, wat een GEZEIK zeg! Dat zien ze toch wel eerder!
Ons een beetje dood maken met een blije mus (;))! Stelletje eikels!

Fijn, die release dates. Godverdomme, keek ik echt naar uit, een leuk 2person spel voor de ps2!

Never trust gamesrelease dates......:whip:
Remy D
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Hoor ik daar Nintendo DS?
En leuk al die game trailers, maar het overgrote deel zijn gerenderde (bv gran turismo) of scripted filmpjes (bv Killzone). Zo ziet het er ingame dus echt niet uit want dan moet dat apparaatje ineens heel veel meer berekenen dan alleen dat voorgekookte filmpje. Bekijk de trailer van nba2k6 maar eens, dan zie je het verschil tussen in-game en render.

dat filmpje van nba2k6 is ps2 kwaliteit
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Privacy Statement