|
Het officiële Gaming Topic (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
Iemand hier die Battlefield 2 online speelt? :)
Ik heb op het moment trouwens maar liefst vijf spellen die ik allemaal wel eens in de zoveel tijd speel (de 1 meer dan de ander)
Battlefield 2
GTA San Andreas
Pro Evolution Soccer 4
Football Manager 2005
Sensible World Of Soccer 1995/1996 :D |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | | Iemand hier die Battlefield 2 online speelt? |
Ja ikke, regelmatig ook, alleen naar mijn mening ivm met tentamens nog niet voldoende, intussen na een hoop korte ranked server sessies (jezus wat zijn die zeldzaam) opgeklommen tot private first class. Kom je een Prosac_NL tegen, that's me :)
| quote: | Ik heb op het moment trouwens maar liefst vijf spellen die ik allemaal wel eens in de zoveel tijd speel (de 1 meer dan de ander)
Battlefield 2
GTA San Andreas
Pro Evolution Soccer 4
Football Manager 2005
Sensible World Of Soccer 1995/1996 |
GTA SA doe ik meestal ook even 2 missies en dan weer wat anders, hoewel ik er uren achter zou kunnen zitten, moet ik dat toch zeker matigen ;)
PES4 gaat ook regelmatig even aan voor een sessie met FC Groningen
FM2005 gaaf spel, maar CM00/01 blijft het beste managerspel ooit.
Verder speel ik nog regelmatig de WOII mod Day of Defeat en speel ik af en toe wat Brothers in Arms. straks weer intensief, als de tentamens erop zitten. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
GTA SA doe ik meestal ook even 2 missies en dan weer wat anders, hoewel ik er uren achter zou kunnen zitten, moet ik dat toch zeker matigen ;)
|
Ik zit nu bij die 'vlieglessen' kutzooi is dat.:whip: Die paddling is hardstikke moeilijk, krijg het steed sniet voor elkaar.:mad: GEZEIK! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik zit nu bij die 'vlieglessen' kutzooi is dat.:whip: Die paddling is hardstikke moeilijk, krijg het steed sniet voor elkaar.:mad: GEZEIK! |
damn dat stuk heeft mij ook heel erg gefrustreerd.....maar wel gehaald...ik zit nu bij de laatste missie...die is echt fokking irri. Denk je dat je het hebt gehaald mag je weer verder.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik zit nu bij die 'vlieglessen' kutzooi is dat.:whip: Die paddling is hardstikke moeilijk, krijg het steed sniet voor elkaar.:mad: GEZEIK! |
Is ook ing lastig, had ik ook op de ps2 heel veel moeite mee.
Straks krijg je ook een kolerelastige missie: je moet onder de rader blijven vliegen en wat droppen. Dus heel laag bij de grond door bomen en alles. KEI lastig. |
|
|
| AirPole |
| Ach straks krijgen jullie allemaal een jetpack en dan kan je daar lekker mee rondvliegen. :D |
|
|
| New Wave |
| Ik heb al 3 keer al die ringen goed gepakt maar ik moet steeds overnieuw beginnen, WTF is dit nou weer voor hoerenzooi. Ik doe toch gewoon die in Q en E indrukken, wat wil dat hoerenspel nog meer dan! Echt frustreerend dit!! Is er geen code van: "sla over en heb alle benodigde skils" GEZEIK! |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb al 3 keer al die ringen goed gepakt maar ik moet steeds overnieuw beginnen, WTF is dit nou weer voor hoerenzooi. Ik doe toch gewoon die in Q en E indrukken, wat wil dat hoerenspel nog meer dan! Echt frustreerend dit!! Is er geen code van: "sla over en heb alle benodigde skils" GEZEIK! |
Denk serieus dat je dan echt iets niet goed doet Tim. Je moet zeker weten dat je echt goed door alle ringen vliegt en de laatste ook goed pakt. Ik weet dat het frustrerend is, maar je moet ff doorbijten. :p |
|
|
| Opti |
| Net allemaal ROMS van PSP-spellen gedownload, die kan ik nu vanaf de Memory Stick afspelen zonder UMD:tongue2 :tongue2 :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Opti
Net allemaal ROMS van PSP-spellen gedownload, die kan ik nu vanaf de Memory Stick afspelen zonder UMD:tongue2 :tongue2 :crazy: |
Woot, hebbie een PSP :crazy:
Hoe groot zijn die spellen btw ?? |
|
|
| Opti |
| varieren van 32 Mb van een uigeklede versie van Lumines (voor standaard Memory stick die je erbij krijgt) tot 800 Mb:crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Opti
varieren van 32 Mb van een uigeklede versie van Lumines (voor standaard Memory stick die je erbij krijgt) tot 800 Mb:crazy: |
Waar heb je hem gekocht en welke versie heb je (Japans of VS) en de grote ham-vraag wat vind je ervan.... |
|
|
|
|