return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Het officiële Gaming Topic (pg. 29)
View this Thread in Original format
Remy D
JEUHHH EINDELIJK DE POST!! HIJS BINNEN

RESIDENT EVIL 4 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2

Ben echt zo blij als een kind die voor het eerst sneeuw ziet. WOW SUPER eindelijk na al die jaren gewacht te hebben. Ben zo blij en hier niet meer te zien totdat ik hem uitgespeeld heb. :D:D
Fkwebeman
:D

Brothers in Arms zo ophalen

:D :D :D :D :D :D :D :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Remy D
JEUHHH EINDELIJK DE POST!! HIJS BINNEN

RESIDENT EVIL 4 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2

Ben echt zo blij als een kind die voor het eerst sneeuw ziet. WOW SUPER eindelijk na al die jaren gewacht te hebben. Ben zo blij en hier niet meer te zien totdat ik hem uitgespeeld heb. :D:D

En hoestie ?????
moogwai
Ik ben ook weer aan het gamen! Settlers 5 heeft mij weer weten over te halen. Het is wel een stuk makkelijker als de vorige delen, maar de vernieuwde opzet is wel erg geslaagd.

Nog meer fans van Settlers hiero??? Settlers 2 is misschien wel de game waar ik de meeste uren aan besteed heb! (Nou ja, op Championship Manager na dan :p)
SnuggLe
Kheb Sega Monkey Ball Deluxe gereserveerd bij Gameshop.nl voor 15 april. In Amerika is hij al uit (15 maart), maar hier moeten we nog een tijdje wachten voor deze knaller naar de PS2 komt. Schijnt te vergelijken te zijn met Mario Party, maar nu dus zoiets voor de PS2. Ik ben benieuwd. Heb al echt meer dan een maand geen op de ps2 gedaan, behalve DVD's kijken.
MaGiK54
Ben ik de enige hiero die met GT4 bezig is??
Remy D
quote:
Originally posted by MaGiK54
En hoestie ?????
\

Dit spel is niet normaal BRUUT!! Echt 1 van de beste spellen die ik ooooit gespeeld heb. Alles klopt in dit spel, kan er bijna van gaan huilen zo goed..:tongue2 :tongue2 :tongue2
New Wave
Ik heb Brothers in arms gekocht vandaag. Het is een DVD-rom in plaats van een cd-rom en ik heb geen dvd player :D Morgen even een dvd-player/brander halen :D AAIGHT!

Owjha, en mijn videokaart is een Geforce 2....en het spel ondersteund alleen 3,4, fx en 6 en hoger :D LEKKERDAN :D. Dat wordt even upgraden denk ik :p
Djeebie
quote:
Originally posted by Tim81
Iemand Fifa Street al gespeeld? Ik ben helemaal niet zo van de games, maar door onderstaand feit ben ik wel zeer benieuwd:

---
"6 Nederlandse jongens stonden uiteindelijk model voor 75% van de moves in game die wereldwijd nu al een hit-game wordt genoemd. Zij verbleven bijna een week in Canada om daar hun kunsten te tonen. Tergelijkertijd werd een motion-capture gedaan van al die moves, wat het spel-realisme uiteraard ten goede komt.

Twee van de zes zijn bekend van de Panna Knock Out, verschillende commercials en de korte film League of Legends : Edward van Gils en Lorenzo “Lenny” Neteb en zitten ook letterlijk in de game zelf. Deze jongens zijn vrij te spelen als local team op het Edgar Davids Plein in Amsterdam."
---

Check: Promo

Vorig jaar speelde ik nog samen Ed van Gils bij 't Veerhuys, zeker stoer dat hij nu gewoon in een computerspel zit :p Vorige week vrijdag nog tegen hem gevoetbald (en 11-1 gewonnen :toothless)

Jep, een vriend van me heeft hem. Ik ga d'r zo weer heen om even te spelen. Het spel ziet er behoorlijk gelikt uit en de trucjes die je kan maken zijn soms echt :crazy: Toch mist er op de een of andere manier iets. Het is een spel dat je waarschijnlijk met een maandje uit hebt gespeeld en dan nog een paar weken speelt en dan aan de kant zal leggen. Ik kan me niet voorstellen dat het me blijft boeien in ieder geval.
MaGiK54
Woot woot woot, vandaag 5 minuten met de PSP gespeeld :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Gewoonweg VET, Need for speed en een voetbalspel, zag er erg gelikt uit........Amerikaanse value pack is voor 369 pleuro te koop bij de Gameshop in Den Haag........helaas komt de Europese pas uit in september, nog langer uitgesteld :whip: :whip:

Daveje
quote:
Ben ik de enige hiero die met GT4 bezig is??

nee:)
TranceZoner
quote:
Woot woot woot, vandaag 5 minuten met de PSP gespeeld :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Gewoonweg VET, Need for speed en een voetbalspel, zag er erg gelikt uit........Amerikaanse value pack is voor 369 pleuro te koop bij de Gameshop in Den Haag........helaas komt de Europese pas uit in september, nog langer uitgesteld :whip: :whip:

Ik zag m gister in de winkel liggen en inderdaad :eyes: :eyes:

TERING de TERING wat ziet dat dingetje er vet uit zeg! Ik dacht altijd dat hij zo groot was als de Atari Lynx van een paar jaar geleden (beetje dom van me :p ), maar hij is juist mooi klein en hij ziet er echt vet uit: het design, de graphics, en de magie die van dat apparaatje afstraalt. Hoe vet!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Privacy Statement