|
Het officiële Gaming Topic (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Wat een gezeik zeg.....krijg ik van een maat de Guest Pass key van WoW om het spel uit te proberen.....mot je een credit kaart hebben om de guest pass te registreren......:o
Edit:
Even een vraagie voor de WoW spelers hier...als ik een 60 dagen tegoed haal....is dit tegoed dan geldig vanaf het moment dat ik het tegoed registreer, dus 60 dagen vanaf de dag dat ik registreer (dus als ik 30 dagen niet spel, heb ik de helft weggegooid van mijn tegoed) Of is het 60 dagen in tijd qua pure gameplay (dus ik log in tellertje gaat lopen en als ik aflog dan loopt de teller niet) ?!?!??! |
|
|
| Chicane |
60 dagen na aanschaf, speel je niet, dan is dat heel erg zonde :) Maar je character blijft bestaan, dus zijn de 60 dagen op, koop je nog een kaart of besluit je een abbo te nemen, dan kan je dat character weer oppakken en verder mee gaan (tot 4 maanden na creatie geloof ik, daarna worden inactive characters verwijderd).
Orienteer je eerst goed wat voor gamestyle je wil spelen, er zijn 3 opties: PvP (elkaar de pan in hakken, imo is het even leuk maar wordt snel boring), PvE (je kan zelf aangeven of je in de pan gehakt wil worden of niet, ideaal om ongestoord te questen en af en toe eens een stevig robbertje vechten) en RP (roleplaying: booooooring...).
Daarna is er de keuze For The Alliance of For The Horde :) Elk ras en elke class heeft een speciale bonus wat andere rassen/classes niet hebben. Er is maar 1 gouden regel: Shamans zijn overpowered, dus wil je lekker makkelijk spelen, maak een Shaman character.. (sorry, ik ben Alliance en speel zelf ook een Shaman in mn vrije tijd en wat iedereen ook beweerd, die gasten zijn OVERPOWERED.. earthshock, windfury, ghost wolf... blaaaat). Elke zijde basht elkaar graag, Horde zijn overpowered, Alliance zijn 14-jarige noobs.. etc etc, leuke flamewars altijd. Vooral niet het forum van Blizzard lezen, kindje jezus huilt er vaak genoeg om.
Qua gametijd doe je ongeveer 5(Hardcore)-10(Verslaafde)-15(Casual speler) dagen om lvl 60 te halen.
WoW is zeker goed te pruimen, vooral als je lvl 60 bent :) lvl 1-59 is meer bedoeld om je character en abilities te leren en om je equipment te vergaren, want daarna begint pas het echte werk :) In het begin solo je misschien alleen maar, maar probeer een leuke guild te vinden die behulpzaam is, want het grote deel van alle quests kan je niet alleen doen.
Binnenkort wordt WoW uitgebreid met een add-on content, dat weer nieuwe demonen, draken en ander gespuis op Azeroth los laat. |
|
|
| ahp2002 |
zijn andere mensen toevallig ook aan het kloten met xbox emulators?
Ik loop de arcade versies van Killer Instinct helemaal kapot te spelen hier. Allen KI2 is ietsje langzamer. Toch blijft het gruwelijk om met een 37 hit Ultra Combo iemand in een put te rammen :D
maarre, iemand verder nog goeie xbox emulators (nin64 ofzo) of sega megadrive. |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Chicane
(sorry, ik ben Alliance en speel zelf ook een Shaman in mn vrije tijd en wat iedereen ook beweerd, die gasten zijn OVERPOWERED.. |
hahaha, zelfs in het leven dat WoW heet, hebben mensen vrije tijd? Kun je ook naar de camping? :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
60 dagen na aanschaf, speel je niet, dan is dat heel erg zonde :) Maar je character blijft bestaan, dus zijn de 60 dagen op, koop je nog een kaart of besluit je een abbo te nemen, dan kan je dat character weer oppakken en verder mee gaan (tot 4 maanden na creatie geloof ik, daarna worden inactive characters verwijderd).
|
Conclusie een dag niet gespeeld, is een dag verloren van je gamecard.
Dit las ik in het gaming forum dit is dus slap gelul:
| quote: | Originally posted by smallSHEEP
not really, ive had it 3 months now and i have payed £50 to play the game (including buying it) and according to the game i have played for 15 days so far. 15 days in hours is 360 hours over 3 months so that works out at 7p an hour which is good value really.
Although I think I'm never going to touch a computer after i finish this damn game. :p |
|
|
|
| Chicane |
De game houdt de daadwerkelijk gespeelde tijd bij, dus van wanneer je inlogt tot wanneer je uitlogt. Dus als je 4 uur per dag speelt, dan is 1 dag gametime dus 6 dagen :)
@bartez: zoiets :) je kan wel koken en vissen in het spel :p maar bedoel meer dat onze guild heeft een weekrooster, iedere dag pakken we iets aan, en als er eens een dag niets te doen is pak ik me Shammy op om te spelen :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
De game houdt de daadwerkelijk gespeelde tijd bij, dus van wanneer je inlogt tot wanneer je uitlogt. Dus als je 4 uur per dag speelt, dan is 1 dag gametime dus 6 dagen :)
|
Ok dus samengevat als ik een 60 dagen gamecard koop, heb ik dus 60 X 24 uur pure gametime.....dus daar kan ik dus bv een half jaar meedoen als ik niet zo vaak speel......(wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren, aangezien ik gisteren na 1.5 uur spelen al redelijk junk-neiging kreeg) |
|
|
| SnuggLe |
| Heb de Playstation om laten bouwen..... iemand die toevallig in de regio Den Haag adresjes weet voor spellen? :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb de Playstation om laten bouwen..... iemand die toevallig in de regio Den Haag adresjes weet voor spellen? :D |
Je ken ze ook downen volgens mij.....en op dvd knallen...hoe dat verder precies werkt weet ik niet. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ok dus samengevat als ik een 60 dagen gamecard koop, heb ik dus 60 X 24 uur pure gametime.....dus daar kan ik dus bv een half jaar meedoen als ik niet zo vaak speel......(wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren, aangezien ik gisteren na 1.5 uur spelen al redelijk junk-neiging kreeg) |
Gamekaart van 60 dagen is dus 60 werkelijke dagen zeg maar :) Als je hem op 1 januari koopt dan kan je spelen tot 1 maart, ongeacht of je nu wel of niet speelt.
Wat ik in m'n laatste post bedoelde is dat de game bijhoudt hoeveel uren je in het spel hebt gestopt, dus niet het aantal gepasseerde uren since je je character hebt aangemaakt.
BTW: Geniale dit: http://www.sub.se/wowstrip/ :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Gamekaart van 60 dagen is dus 60 werkelijke dagen zeg maar :) Als je hem op 1 januari koopt dan kan je spelen tot 1 maart, ongeacht of je nu wel of niet speelt.
Wat ik in m'n laatste post bedoelde is dat de game bijhoudt hoeveel uren je in het spel hebt gestopt, dus niet het aantal gepasseerde uren since je je character hebt aangemaakt.
BTW: Geniale dit: http://www.sub.se/wowstrip/ :D |
Ok das too bad....die smallSHEEP begrijpt het dus niet helemaal....kon het me al niet voorstellen dat je 60 dagen pure gameplay kreeg met zo'n kaart....maar ja denk dat ik hem morgen ook maar ff ga kopen....ziet er allemaal erg leuk uit.... |
|
|
| AversusZ |
haha briljant. Die ene met die bedelaar :D
gelukkig is er /ignore voor al die bedelaars in IF :p |
|
|
|
|