|
Het officiële Gaming Topic (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Jesse
tijd teveel?? |
Het scheelt dat ik al sinds november speelt en precies weet waar alle npc's/items/etc zitten :) (www.thottbot.com). Wel tijd teveel ja, spel is mega verslavend, al heb ik wel perioden dat WoW mn strot uit komt, dan even een dag of 2 niet aanraken en je bent weer addicted. Bovendien heb ik een zeer goeie guild, bijna klaar om Onyxia en Molten Core eens te verkennen :) We zijn helaas niet de eerste, maar als we Onyxia verslaan wel de 3e of 4e guild van Silvermoon, en Ragnaros is nog maar 1x verslagen op Silvermoon :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Het scheelt dat ik al sinds november speelt en precies weet waar alle npc's/items/etc zitten :) (www.thottbot.com). Wel tijd teveel ja, spel is mega verslavend, al heb ik wel perioden dat WoW mn strot uit komt, dan even een dag of 2 niet aanraken en je bent weer addicted. Bovendien heb ik een zeer goeie guild, bijna klaar om Onyxia en Molten Core eens te verkennen :) We zijn helaas niet de eerste, maar als we Onyxia verslaan wel de 3e of 4e guild van Silvermoon, en Ragnaros is nog maar 1x verslagen op Silvermoon :) |
Dit klinkt alleen al stoer. Damn, ik wil dat spel BAD! |
|
|
| AversusZ |
| quote: | Originally posted by Chicane
Het scheelt dat ik al sinds november speelt en precies weet waar alle npc's/items/etc zitten :) (www.thottbot.com). Wel tijd teveel ja, spel is mega verslavend, al heb ik wel perioden dat WoW mn strot uit komt, dan even een dag of 2 niet aanraken en je bent weer addicted. Bovendien heb ik een zeer goeie guild, bijna klaar om Onyxia en Molten Core eens te verkennen :) We zijn helaas niet de eerste, maar als we Onyxia verslaan wel de 3e of 4e guild van Silvermoon, en Ragnaros is nog maar 1x verslagen op Silvermoon :) |
Gaaf! Ik zat laatst een filmpje te kijken hoe Onyxia werd verslagen. Niet te geloven dat! Iedereen beuken erop en de rest de Tanks healen. Moet je echt wel goeie strategie en iets van teamspeak of ventrillo gebruiken wil je dat halen. |
|
|
| Chicane |
| [comicbookman]i prefered to be called No-Life, thank you[/comicbookman] :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Hiero Mariokart-party met booz en waterpijp.......:crazy: :crazy: |
|
|
| Blik |
| zojuist Grand Theft Auto San Andreas gepre-ordered bij www.gcshop.nl voor 39,50. Heb hem op de PS2 nog niet eens uitgespeeld maar op de PC moet ik hem zeker hebben, moet alleen nog ff checken of ik wel een 8 speed DVD-speler in de computer heb zitten :p |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by basvh
ik zou graag een cube willen want er is immers niks mooiers dan met een besnorde loodgieter op paddenstoelen springen. Helaas heb ik geen leven meer op het moment dat ik een nieuwe console zou aanraken. Dus ik begin er niet meer aan |
Jammer dat je geen tijd hebt, volgens mij gaan ze in de lokale gamesshop hier over de toonbank voor een kleine 70 Euro! Voor een console echt SPOTgoedkoop! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Jammer dat je geen tijd hebt, volgens mij gaan ze in de lokale gamesshop hier over de toonbank voor een kleine 70 Euro! Voor een console echt SPOTgoedkoop! |
Incl mariokart issie 99 euro :tongue2 |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Jammer dat je geen tijd hebt, volgens mij gaan ze in de lokale gamesshop hier over de toonbank voor een kleine 70 Euro! Voor een console echt SPOTgoedkoop! |
tweedehands of nieuw? |
|
|
| MaGiK54 |
| Nieuw man.....Cube kost geen drol tegenwoordig... |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by basvh
tweedehands of nieuw? |
Splinternieuw man ;)
Leuke optie is ook een Resident Evil 4 Pack kopen...Een maat van me heeft dat ook gedaan en dat spel is UBERvet :D:D |
|
|
|
|