return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 
Het officiële Gaming Topic (pg. 51)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Djeebie
Als het goed is ligt de pc-versie aankomende week in de winkels :)

Het is echt weer een vet spel geworden hoor. Superrealistisch allemaal. Dingen die verbeterd zijn t.o.v. PES 4 (op de ps2):

- niet voor elk wissewasje een kaart
- keepers die meevoetballen en niet de bal bij elke terugspeelbal gelijk het veld inperen
- voordeelregel wordt goed toegepast met daarbij de 'terugwerkende kaartregel', dus een overtreding wordt alsnog bestraft als het spel weer stilligt
- fairplay: je krijgt de bal van de tegenstander terug als je hem hebt uitgetrapt bij een blessure
- het veld op en neer rennen met de bal lukt niet zo goed meer, omdat verdedigers een stuk slimmer zijn geworden en goed dekken
- bij het veroveren van de bal kun je bij een snelle tegenstoot d.m.v. de lange bal een speler in één keer vrijzetten voor de keeper

En nog wel wat meer dingen :p


Ik heb PES nog nooit gespeeld, maar dit kan ook allemaal bij Fifa 2006 (behalve dat fairplay gedoe). Toch moet PES beter zijn ja, dat geloof ik wel.

Ben een beetje aan het klooien met Fifa2006, wel leuk, maar nooit eerder gespeeld. Dus veeeeeeeel oefenen :) Ik weet wel dat Feyenoord klote staat opgesteld, en de verdedigers te slim zijn.

Verder met NFSU2 bezig, had ik nog nooit gespeeld. Zit nu op 25% van het spel, in level 3. Auto is best wel gepimped :D
basvh
oei oei oei, zag nu pas de nieuwe controllers voor de nintendo revolution. Of het wordt een monster hit of het wordt een flop. Tis iig een briljante innovatieve nieuwe zet van onze besnorde italiaanse loodgieter
AirPole
quote:
Originally posted by basvh
oei oei oei, zag nu pas de nieuwe controllers voor de nintendo revolution. Of het wordt een monster hit of het wordt een flop. Tis iig een briljante innovatieve nieuwe zet van onze besnorde italiaanse loodgieter


Tsja, wat jij zegt... Of het wordt een hit of niet, mij lijkt het namelijk echt waardeloos om langer dan een half uur met zo'n afstandbediening in je poten te zitten. Die controllers zijn daarentegen wel gyroscopisch :D
Opti
PES5 voor de PC!!!!:crazy: :crazy: :eyespop:
basvh
quote:
Originally posted by AirPole
Tsja, wat jij zegt... Of het wordt een hit of niet, mij lijkt het namelijk echt waardeloos om langer dan een half uur met zo'n afstandbediening in je poten te zitten. Die controllers zijn daarentegen wel gyroscopisch :D



waarom van te voren die al afkraken???? Je hebt het niet eens geprobeerd.

Trouwens Nintendo heeft qua controllers nog nooit een fout gemaakt, dus verwacht het hier ook niet. Nintendo was de eerste met shoulderbuttons, analoge stick en volgens mij ook de 4puntentoets. Ze hebben hun naam hoog te houden
AirPole
quote:
Originally posted by basvh
waarom van te voren die al afkraken???? Je hebt het niet eens geprobeerd.

Trouwens Nintendo heeft qua controllers nog nooit een fout gemaakt, dus verwacht het hier ook niet. Nintendo was de eerste met shoulderbuttons, analoge stick en volgens mij ook de 4puntentoets. Ze hebben hun naam hoog te houden


Hoho, ik kraak het helemaal niet van tevoren al af. Ik zei 'het lijkt mij echt waardeloos om langer dan een half uur met zoon joystick in je poten te zitten.' Het idee vind ik namelijk niet slecht, vooral niet met die gyroscopische mechaniek. Het kan juist tof zijn bij een spel om, als je bijv. naar rechts wil kijken, dat je dan de joystick naar rechts moet hellen.

Overigens vind ik de PS3 joystick er ook een partij lelijk uit zien. Hopen dat ie nog wat aangepast wordt (triggerbuttons ofzo :D) en dat ie superlekker in de hand zal liggen.
basvh
quote:
Originally posted by AirPole


Overigens vind ik de PS3 joystick er ook een partij lelijk uit zien. Hopen dat ie nog wat aangepast wordt (triggerbuttons ofzo :D) en dat ie superlekker in de hand zal liggen.


volgens mij zijn die dingen super gevaarlijk. Als je ze weggooid doordat je verliest komen die dingen door hun boomerang vorm net zo hard weer teug. :D
magrec
woeiii call of duty 2 is echt supervet :)
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by magrec
woeiii call of duty 2 is echt supervet :)


Eens :D
AirPole
Ik baal echt gigantisch van het tijdsverschil tussen Amerikaanse releases en Europese releases. In Amerika is ongeveer 2 week geleden een supermooi spel uitgekomen, genaamd Shadow of the Colossus. In dit spel loop je rond in een gigantisch landschap en het enige dat je moet doen is 16 reuzen verslaan. De Amerikanen zijn laaiend enthousiast over dit spel, tenminste als je de vele uitspraken op Amerikaanse fora mag geloven, waaronder 'Four Colossi down in four hours, and I'm simply dreading the ending even though it's a ways off. This is an experience that I never want to end.'. Dit spel komt hier pas in februari uit. Hoe frustrerend!!!!

Dit spel is zo vet, omdat de battles echt gigantisch mooi schijnen te zijn. Jij als mens moet de strijd aangaan met 16 verschillende reuzen, en het enige wat je hebt is je paard, je mes, je zwaard en je pijl en boog. Bij elke reus moet je zijn zwakke plek zien te vinden en je moet eerst ook nog maar zien uit te vinden hoe je op de reus terecht moet komen. Je vecht niet alleen tegen wandelende, maar ook tegen bijv. vliegende en zwemmende reuzen. IK WIL DIT SPEL NU HEBBEN :D

See for yourself!







Meui he? :D

basvh
Heel onverwacht zonder er op zoek naar te zijn een Wii tegen gekomen. OMFG dit is zoooooo vet, zoooooo verslavend. ZELDA IS ZOO DIKKKK en het tennissen bij wii sports is zooo leuk om te doen. Echt een aanrader de Wii

:D :D :D :D :D :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Siesta
dat spel met die reuze lijkt me echt geen zak aan tbh! Ook al zijn de graphics zo vet dat je er een stijve van kunt krijgen of de zogenaamde gaymeplay...


Geef mij maar Fifa 2006 :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 
Privacy Statement