|
Het officiële Gaming Topic (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik heb eergister maar eens GTA San Andreas gekocht voor mijn Xboxje...
Vandaar een vraagje: Ergens is te zien welke gang de meeste 'hoods' controleert en hoeveel je eigen gang er controleert. Maar hoe kan ik nou andere 'hoods' gaan controleren dan? |
Dan moet je oorlog met ze voeren, ga in hun wijk staan en dan komen er steeds een lading kansarme ******s op je afrennen... knal ze dood en als je op een gegeven moment genoeg ******s geknald hebt is dat stuk hood van jou... :tongue2 |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Remy D
Dan moet je oorlog met ze voeren, ga in hun wijk staan en dan komen er steeds een lading kansarme ******s op je afrennen... knal ze dood en als je op een gegeven moment genoeg ******s geknald hebt is dat stuk hood van jou... :tongue2 |
Dan moet dat maar eens gedaan worden :D
En hoe kom je in hemelsnaam aan zoveel geld om al die safehouses te kopen? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dan moet dat maar eens gedaan worden :D
En hoe kom je in hemelsnaam aan zoveel geld om al die safehouses te kopen? |
daar moet je je nu nog niet op blind staren, dat komt later in het spel allemaal wel. Dan krijg je genoeg geld. :tongue2 |
|
|
| Remy D |
| ik ga weer snel World of Warcraft spelen :crazy: :crazy: |
|
|
| New Wave |
Ben nu bezig mer America's Army.
best grappig, beetje schieten op elkaar. |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik heb eergister maar eens GTA San Andreas gekocht voor mijn Xboxje...
Vandaar een vraagje: Ergens is te zien welke gang de meeste 'hoods' controleert en hoeveel je eigen gang er controleert. Maar hoe kan ik nou andere 'hoods' gaan controleren dan? |
Die hoods kan je ook pas over gaan nemen vanaf bepaalde missies.
(SPOILER)
Het is alleen niet aan te raden om aan de slag te gaan zodra het mogelijk is om alle hoods over te gaan nemen. Je kan het beter later doen. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Jesse
Die hoods kan je ook pas over gaan nemen vanaf bepaalde missies.
(SPOILER)
Het is alleen niet aan te raden om aan de slag te gaan zodra het mogelijk is om alle hoods over te gaan nemen. Je kan het beter later doen. |
Ik vroeg het me gewoon af...
En ben inderdaad aan het klooien met die missie's, het het ook pas een dag gespeeld :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
ik ga weer snel World of Warcraft spelen :crazy: :crazy: |
Welke lvl en voor welk kamp heb je gekozen ? |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
AMSTERDAM - Voor 299 euro kunnen gameliefhebbers in het bezit komen van de nieuwe Xbox 360. Dit heeft softwaregigant Microsoft bekend gemaakt op een computergamebeurs in Leipzig.
De wit-zilvere Xbox 360 heeft drie PowerPC-gebaseerde microprocessors aan boord. Met het apparaat wil Microsoft opnieuw de aanval openen op de Playstation van Sony.
Vergezeld met accessoires komt het prijskaartje uit op 399 euro. De nieuwe gameconsole verschijnt voor het einde van het jaar op de Europese markt. Een exacte datum is nog niet bekendgemaakt. |
als je nu al een xbox hebt met originele spellen is beter dat je de duurdere versie koopt want daar op kun je je oude spellen ook spelen. (anders moet je een extra harde schijf kopen en die gaan ook 100 euro kosten). |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Welke lvl en voor welk kamp heb je gekozen ? |
ben bijna lvl 28 en ben een Night Elf druid. :) Jij? |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Remy D
ben bijna lvl 28 en ben een Night Elf druid. :) Jij? |
Een vrouwtje zeker :p |
|
|
| Chicane |
druids roeleren :p
Mijn chars zijn Mavi en Nyana, speel alleen nog met Mavi eigenlijk vanwege blackwing lair en molten core :D |
|
|
|
|