|
Het officiële Gaming Topic (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| Eigenlijk game ik nog maar zelden. Af en toe een shooter uitspelen (Call Of Duty, Far Cry), voor de rest eigenlijk niks. Vroeger zat ik wel uren en uren te gamen.. Command & Conquer, Warcraft, Settlers, Civilation, Diablo, Championship Manager, en nog een batterij shooters als Half-life, Sin, Duke Nukem 3D etc. Al die games heb ik wel uitgespeeld, dan wel niet uren mee zoet geweest. |
|
|
| MaGiK54 |
| Woei net Metal Slug 4 en X gespeeld op Neo Geo emu, coole shooters zijn dat :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| Heeft iemand The Sims 2 al gespeeld, ziet er leuk en verslavend uit. Of heb ik het helemaal mis ? |
|
|
| basvh |
champioship manager rules!!!!
ik hou wel van een uitdaging en heb dus maar real madrid gepakt! :D :p |
|
|
| Daveje |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Heeft iemand The Sims 2 al gespeeld, ziet er leuk en verslavend uit. Of heb ik het helemaal mis ? |
Kheb dat spel sinds hij uit is. Ik moet zeggen tis best een leuk spel. Alleen het is veel van sims 1 met wat vernieuwende dingen erbij, wel wat nieuwe leuke situaties. Maar qua keuze uit objecten die je kan kopen heb je eigenlijk best weinig keus, beetje zonde:( je moet het ook vooral niet teveel dagen achter elkaar spelen want dan word het spel erg saai :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| Heb nog nooit de Sims gespeeld, dus alles is nog nieuw voor mij. |
|
|
| Remy D |
| Schraal hoor, GTA: San Andreas is een week vertraagd. :whip: :eek: :( |
|
|
| Daveje |
GTA: San Andreas word ABSOLUUT HET LIJPSTE SPEL OOIT :eyes:
wou ik even melden.:rolleyes: |
|
|
| Original |
| Altijd maar weer dat uitstellen...:whip: |
|
|
| robin |
alsof dat, met wat voor product dan ook, ergens anders gaat.. beetje lekker maken.. en dan weer even uitstellen etc
zeker bij games :o |
|
|
|
|