|
Het officiële Gaming Topic (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HBtje
nou jeej
voor alle ppl: half life 2 is dus gereld :eek: |
stfu! :D
Halflife 2 lijkt mij ook zoooooooooooooooooooo ontzettend VET!
Ik moet een keer een nieuwe PC aanschaffen, en dan ga ik dat ook ZEKER spelen.
Iemand gegevens over HL2, over hoeveel uur erin zit, hoeveel mensen, hoeveel geld etc? |
|
|
| Eagle` |
| Was al aantal jaren zo, maar die steam is echt een joke, nu heb je die rotzooi nodig om HL² te reggen lees ik net, hoe bedenken ze het een single-player game registreren via het internet |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Was al aantal jaren zo, maar die steam is echt een joke, nu heb je die rotzooi nodig om HL² te reggen lees ik net, hoe bedenken ze het een single-player game registreren via het internet |
Voorlopig is er nog gekraakte versie te downloaden dus misschien hebben ze het daarom wel gedaan? ;) |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Voorlopig is er nog gekraakte versie te downloaden dus misschien hebben ze het daarom wel gedaan? ;) |
En stream was gisteren al gecracked!! |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
En stream was gisteren al gecracked!! |
Ja zag het net ook, maar een niet-te-kraken beveiliging is een illusie. Het is dus wel een van de weinige spellen geworden die niet voor release datum al te downloaden was. Door de unlock informatie niet in het spel te stoppen maar apart via internet te verzenden kon het niet vantevoren al gekraakt worden. |
|
|
| MaGiK54 |
| Had net het Engelse blad Edge in mijn handen en daarin kreeg Halflife een 10. Dat wil echt wat zeggen, want Egde is altijd superkritisch waarin vaak veel lagere cijfers worden gegeven als het gemiddelde gamesmagazine. |
|
|
| Supreme Theory |
| Lang leve de doublepost!!! |
|
|
| Supreme Theory |
Dit spel is gewoon TE vet!!
Niet zinloos knallen zoals doom 3.. maar een goeie storyline, Veel afwisseling,Interactie met andere personages, kickass graphics, Gigantische levels en landschappen.
Het was lang wachten..maar dan heb je ook wel wat!
The shiznit:
 |
|
|
| @win |
| Ik zit te twijfelen tussen Play 2 en Sega Superstars voor de Eye Toy. Iemand tips? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by @win
Ik zit te twijfelen tussen Play 2 en Sega Superstars voor de Eye Toy. Iemand tips? |
Geen van beide, ga voor San Andreas of NFS Underground 2 of wacht tot Metal Gear 3 uit is.
Moest ik verplicht kiezen dan was ik voor die van sega gegaan, aangezien ik SEGA-fan ben. |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Geen van beide, ga voor San Andreas of NFS Underground 2 of wacht tot Metal Gear 3 uit is.
Moest ik verplicht kiezen dan was ik voor die van sega gegaan, aangezien ik SEGA-fan ben. |
Ik ben toch op zoek naar een Eye Toy-spel! LOL :p |
|
|
|
|