|
Het officiële Gaming Topic (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Freezel
Mario Kart en International Superstar Soccer Deluxe op de SNES :p
Mario Kart op de GBA :) |
Was ik ook echt verslaafd aan vrugah.
Ik speel nou nauwelijks spelletjes meer, soms een potje boter-kaas-en eieren op de MNS :D
Wat ik wel nog steeds heel leuk vind zijn voetbal-manager games, en dan met name ChampionshipManager. Eind deze maand komt de demo van de opvolger van CM03/04, Football Manager 2005. Die ga ik ook zeker kopen, die spellen zijn superrealistisch en verslavend! |
|
|
| SnuggLe |
LOTR3 voor de PS2 gekocht laatst, erg erg goed! Beelden van de film en de game lopen perfect in elkaar over. Beste optie is dat je met zijn 2-en tegelijk kan hakken, dat zocht ik ook, dus samen met Anke nu s'avonds lekker hakken! :D :D
Mensen die meer tips hebben voor GOEDE 2speler spellen voor de PS2? |
|
|
| BaRTeZ |
de spelletjes die ik op het moment spelen zijn:
Winning Eleven 7 Int.
Call Of Duty: United Offensive
alle twee voor de pc :)
de 1 een top voetbalspel de andere een heel vet WW2-spel |
|
|
| Jesse |
Op de gamecube speel ik momenteel niets meer, ik wacht op de nieuwe Zelda game die ontzettend wreed moet worden.
Op de PS2 speel ik heel veel PES3, echt een supervoetbalgame.
Op mijn nieuwe (omgebouwde) xbox ben ik aan de slag gegaan met Burnout 3 (vet!) Fable (nog veel vetter!) en Spider-man 2 (niet zo vet, behalve het swingen).
Voor de PC heb ik Doom3 nog niet uitgespeeld maar het trekt me ook niet zo om het uit te spelen. Call of Duty: united offensive ook gedownload maar ik zoek het password nog om die zip uit te pakken..:whip: |
|
|
| websley |
| Ik game bijna niet. Maar soms kan ik de verleiding niet weerstaan bij een potje James Bond Nightfire (Gamecube) met mijn broertje!:stongue: |
|
|
| Matthijs |
| Ik speel ook nauwelijks nog games, maar vroeger was ik ook helemaal verslaafd aan Championship Manager, echt geweldige spellen! |
|
|
| Gotcha85 |
heh speel al sinds '99 UT en ben gewoon nog altijd verslaafd, hoewel lang niet zoveel meer als vroeger...
Met vrienden ga ik soms voor een potje mario party 5 op de gamecube.. schitterend is dat!
Verder ga ik maandag zeker ff de demo van Rollercoastertycoon 3 checken |
|
|
| MaGiK54 |
| Wat gaatie kosten die editie ?? |
|
|
| Chicane |
| 60 harde klinkende euro's minus 10% free-id korting :D opgeteld met 3 euro verzendkosten komt het neer op 57 eureka's. Ik had gehoopt dat hierdoor mijn stage kansen aanzienlijk toenemen :D |
|
|
| Supreme Theory |
Ik kreeg bij mijn nieuwe GSM een gratis X-box.
Dat ding stond in de kast stoffig te worden en heb hem toen maar voor te veel geld door verkocht.
Van het geld heb ik een ati 9800pro gekocht zodat ik straks Half Life 2 met volledige eye-candy (mijn oude ti4200 zou dat niet redden, zelfs farcry draaide hij niet voluit) kan spelen.
Als ik HL2 uitgespeeld heb ga ik vrolijk Counterstrike source spelen.
Verwachting is 1 november maar met valve en vivendi weet je het maar nooit! Hoop dat ie nog uitkomt voor ik grijs begin te worden.
Tot die tijd Farcry maar voor de 2e keer uitspelen en een beetje splintercell: pandora's tommorow spelen
Doom 3 geprobeerd.... maar heb geen zin om 50% van het spel tegen een donker scherm aan te kijken (die lul kan geneens een flashlight en een wapen tegelijk hanteren)
Verder heb ik op mijn verlanglijstje staan:
S.T.A.L.K.E.R
FEAR
Call of Duty: United Offensive
Half Life 2 Trailer http://ftp.vugames.com/sierra/half-...ailer_1300k.wmv |
|
|
|
|