return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 
Het officiële Gaming Topic (pg. 53)
View this Thread in Original format
AirPole
quote:
Originally posted by basvh
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar de generatie Gamecube,xbox,ps2 hebben me eigenlijk nooit echt kunnen boeien. Tuurlijk zaten er hele goede games bij maar heb nooit zoiets gehad van: die game of console MOET ik hebben.

De Wii kwam dan voor mij als een geschenk uit de hemel. Een vernieuwing waar ik de afgelopen jaren heb op gewacht.



Ja ik vond het ook wat lullig aandoen zo staand in de huiskamer maar na 2 minuten ben je het al gewend. Zelda kan je trouwens gewoon op de bank doen lui onderuit gezakt.



ja leuk en aardig maar wil je er echt van genieten moet je de volgende spullen kopen:

- full HD tv (HD ready is het net niet)
- HDMI kabel
- Extra controller
- Game

en natuurlijk een PS3.

Kostenplaatje: 3000 tot 4000 euro

Gaat natuurlijk nergens over, ja leuk een HDtv maar nog geen 1 tv uitzending is in HD. Of je moet weer digitale tv hebben wat ook weer extra geld kost.

Voor 300 euro sta je lekker te zwaaien voor je tv en ben je klaar.


Hier heb je natuurlijk ook gelijk in. Het kost wel erg veel geld, maar vooralsnog is een HDTV nog niet echt nodig.

Ik ben echt een Sony fanboy, terwijl ik vroeger alle consoles van Nintendo heb gehad. Ik heb nu zelfs NES en SNES emulators op me PC staan nog, maar alles wat Nintendo nu doet kan me niet echt boeien. Best vreemd eigenlijk! De eerste console die ik had was namelijk een NES, en daar heb ik echt vele uren mee doorgebracht. Double dragon :)
eieregooie
quote:
Originally posted by AirPole
Double dragon :)

Dope :D

Ik heb 2 en 3 alleen :p
Little Theseus
quote:
Originally posted by ahp2002
de reden om de ps3 te kope:

http://www.youtube.com/watch?v=zSkn...related&search=


whaaaaaaaaaaahahahahahahaa
haaaaaaaaaahahahahahaaaaaahaha
wat een kneus!!!!
Ik zit dat filmpje te kijken en het is echt precies als dat "F1" spel wat ik speelde op de 4 86 met windows 3.11; toen was dat vet, nu is het gewoon mooier maar echt niet meer boeiend of whatever rotflollollolwhaha
:D:D:D laaaaame!!

kijk dit filmpje!!!

http://www.youtube.com/watch?v=vgilnFPOTds


ps3 nerds :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
AirPole
quote:
Originally posted by eieregooie
Dope :D

Ik heb 2 en 3 alleen :p


Wat deel 3 betreft ben ik het eens met de Angry Nintendo Nerd: dat deel zuigt!!!


Je moet 'River City Ransom' es downloaden man, dat is in de stijl van Double Dragon, maar dan ook met kleine RPG elementjes. Echt supertof en enorm ondergewaardeerd.





AirPole
Zozo....

Nog een weekje te gaan, en dan komt na 6 jaar eindelijk de nieuwe Final Fantasy uit, Final Fantasy XII.

Ik kan echt niet meer wachten. Het spel heeft zeer goede reviews gekregen en overal cijfers van minimaal een 8, en zelfs een paar tienen.














:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Remy D
ja het werd is tijd :) kan echt niet wachten, heb hem besteld en ga hem 4 maart meteen spelen. :crazy: :tongue2
AirPole
quote:
Originally posted by Remy D
ja het werd is tijd :) kan echt niet wachten, heb hem besteld en ga hem 4 maart meteen spelen. :crazy: :tongue2



4 maart pas?????

Oh my god, wat ga je doen dan kerel??? Hij komt 23 februari al uit man!
Remy D
quote:
Originally posted by AirPole
4 maart pas?????

Oh my god, wat ga je doen dan kerel??? Hij komt 23 februari al uit man!


ja dat weet ik maar kom 4 maart terug van vakantie :tongue2
AirPole
quote:
Originally posted by Remy D
ja dat weet ik maar kom 4 maart terug van vakantie :tongue2


Heheh, het klinkt misschien suf, maar ik heb medelijden met je. De Final Fantasy fans in Europa wachten al zo lang, ik ben blij dat ik de game op de 23e op kan halen. Een goede kennis van me bij de lokale gameshop vertelde dat de kans groot is dat het embargo eerder gelift wordt en dat de game misschien bij hun al donderdagavond in de verkoop knalt :D
Remy D
quote:
Originally posted by AirPole
Heheh, het klinkt misschien suf, maar ik heb medelijden met je. De Final Fantasy fans in Europa wachten al zo lang, ik ben blij dat ik de game op de 23e op kan halen. Een goede kennis van me bij de lokale gameshop vertelde dat de kans groot is dat het embargo eerder gelift wordt en dat de game misschien bij hun al donderdagavond in de verkoop knalt :D


Nou jij in Groningen kan hem zeker wel op 21 februari ophalen bij Dimension plus, misschien nog wel eerder.

AirPole
quote:
Originally posted by Remy D
Nou jij in Groningen kan hem zeker wel op 21 februari ophalen bij Dimension plus, misschien nog wel eerder.


Zozo, jij weet waar ik het over heb :D

Er zit hier ook een Nedgame, maar ik kom al vanaf kleins af aan bij de Dimension Plus. Personeel vind ik toffer en de winkel zelf heeft meer sfeer.

Kocht jij daar ook altijd je spullen ofzo?
Remy D
quote:
Originally posted by AirPole
Zozo, jij weet waar ik het over heb :D

Er zit hier ook een Nedgame, maar ik kom al vanaf kleins af aan bij de Dimension Plus. Personeel vind ik toffer en de winkel zelf heeft meer sfeer.

Kocht jij daar ook altijd je spullen ofzo?


Ik heb idd jaren daar mijn spellen besteld, altijd super tevreden.. nog steeds wel alleen bestel ik nu via meerdere sites en koop bij de goedkoopste. Heb nu FF besteld voor 48 euro met verzendkosten (www.cd-wow.nl). Het is gewoon kansloos dat de gameshops in Haarlem zo duur zijn, slaat nergens op.. Ben een paar keer langs Dimension Plus (in de tijd dat ik vaak naar Groningen reed om ff te stappen :tongue2) gelopen toen hij dicht was en zag toen al dat dan een gameshop naar mijn hart is, veel spullen en goedkoop en leuke spaaracties. Dat moet je hebben en niet dat gelul zoals hier in Haarlem.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 
Privacy Statement