|
Het officiële Gaming Topic (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
De nieuwe van de Big-N, ziet er erg gelikt uit:
Nieuwe Gameboy:
 |
|
|
| MaGiK54 |
| Heel ander nieuws vanaf afgelopen vrijdag is Gamekings weer op de TV. Voorheen altijd op The Box maar tegenwoordig op TMF, om 21:00 begint het, altijd erg vermakelijk. |
|
|
| Massive84 |
mensen ik ga WoW kopen binnenkort.
Welke server raden jullie mij aan, en moet ik pvp of pvm gaan? |
|
|
| Remy D |
21 november :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes:
ZELDA!!!! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
21 november :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :eyes:
ZELDA!!!! |
Laten we voor je hopen dat ze zich eens aan een releasedate houden :D |
|
|
| Little Theseus |
na deel 1 helemaal te hebben grijsgespeeld ben ik nu officieel super monkeyball 2 verslaafd :D
Trouwens vorige week max payne 2 ff in een zucht uitgespeeld. Wat een heerlijk spel is dat zeg! |
|
|
| MaGiK54 |
Zie hieronder heeft Sony hier juridisch een punt:
Sony in actie tegen Britse PSP importeurs
door onze redactie
AMSTERDAM - Sony is een juridische procedure gestart tegen Britse handelaren die de PlayStation Portable importeren uit de Verenigde Staten en Japan en tegen meerprijs verkopen in Groot-Brittannië. De officiële lancering van de PSP in Europa is pas op 1 september.
Sony heeft de introductie van het populaire gadget in Europa met meer dan zes maanden uitgesteld vanwege tekorten. Een aantal verkopers is in het gat gesprongen door de PSP te importeren en aan Britse gamefanaten te verkopen.
Deze parallelle importverkopen zijn Sony echter een doorn in het oog. De elektronicagigant heeft de site ElectricBirdLand gemaand de verkopen te staken wegens inbreuk op Sony’s merkrechten. Een woordvoerder van Sony wijst erop dat parallel import van de PSP uit de VS of Japan verboden is.
ElectricBirdLand is niet van plan de import en verkoop van de PSP te staken. Het bedrijf benadrukt dat de rechten van het PSP merk in Groot-Brittannië niet in handen zijn van Sony, maar van het Britse ontwerpbedrijf Owtanet. Bovendien zegt ElectricBirdLand de rechten van Sony niet te schaden en ook toekomstige verkopen van de PSP niet, omdat de vraag heel groot is. |
|
|
| Little Theseus |
hmm.. ik voel een drang om naar de bank te gaan, 100.000 euro te lenen, websiteje maken, psptjes inkopen en winstdraaien maar!
-zucht- denk niet dat ik zo makkelijk aan startkapitaal kom :mad:
btw iemand die south park aflevering gezien over de sony psp!? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
btw iemand die south park aflevering gezien over de sony psp!? |
Nee.....maar een uploadje zal wel leuk zijn :) |
|
|
| Little Theseus |
zit trouwens ook een prachtig politiek tintje aan deze aflevering.
Plus dat ie grappiger schijnt te zijn als je de film Constantine hebt gezien. Heb ik niet gezien, maar vond m wel prachtig ;)
enjoy |
|
|
| Fkwebeman |
Potverdorie..
officiele Systeemeisen Battlefield 2
| quote: | Q: Can you give us a definitive answer as to what the system requirements are?
A: Minimum System Requirements are 1.7 GHZ CPU, 512mb of RAM, Video card that supports 1.4 shaders. That is Geforce FX and higher, Radeon 8500 and higher. (Geforce 4 Cards will not work). |
Daar zit je dan met een Geforce4 Ti4200..
nou ja, moest toch een nieuwe hebben, goed excuus voor mezelf weer :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
zit trouwens ook een prachtig politiek tintje aan deze aflevering.
Plus dat ie grappiger schijnt te zijn als je de film Constantine hebt gezien. Heb ik niet gezien, maar vond m wel prachtig ;)
enjoy |
Dank u.....als ik vanmiddag thuiskom gelijk ff binnenhalen...... |
|
|
|
|