return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Het officiële Gaming Topic (pg. 47)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by Phortje
Een vrouwtje zeker :p

nee alhoewel ze er wel geil uit zien en geil praten en lachen :tongue2 :tongue2
Remy D
quote:
Originally posted by Chicane
druids roeleren :p

Mijn chars zijn Mavi en Nyana, speel alleen nog met Mavi eigenlijk vanwege blackwing lair en molten core :D

hehe vet hoor, mijn volgende alt wordt ook een rogue maar dan van de undead :D
Chicane
quote:
Originally posted by Remy D
nee alhoewel ze er wel geil uit zien en geil praten en lachen :tongue2 :tongue2

je vergeet geil /dance :D
MaGiK54
quote:
ben bijna lvl 28 en ben een Night Elf druid. :) Jij?

Tauren en ook een druid, zit zelf op lvl 36 inmiddels.....welke server zitten Remy en Chicane btw ?

Ik zit op Dunemaul, waar ik nu niet op kom :o

Ps: teh allies :o
Remy D
quote:
Originally posted by MaGiK54
Tauren en ook een druid, zit zelf op lvl 36 inmiddels.....welke server zitten Remy en Chicane btw ?

Ik zit op Dunemaul, waar ik nu niet op kom :o

Ps: teh allies :o

Hahaha horde rukker :o

en ik zit op een server dat begint met een T (tyrasil ofzo) en ik kan er ook al 2 uur niet op koemen :( :eek: /cry
MaGiK54
quote:

en ik zit op een server dat begint met een T (tyrasil ofzo) en ik kan er ook al 2 uur niet op koemen :( :eek: /cry

Ik kom ook niet op mijn severt :(

Wel jammer dat je niet op dezelde servert zit....want dan had ik je ff komen opzoeken en je allie-ass een uurtje gegankt :tongue2

Btw als je een undead wil gaan maken, moet je wel op een ander servert, want je kan niet op één en dezelfde server een allie en een horde figuur hebben.
Remy D
quote:
Ik kom ook niet op mijn severt :(

Wel jammer dat je niet op dezelde servert zit....want dan had ik je ff komen opzoeken en je allie-ass een uurtje gegankt :tongue2

Btw als je een undead wil gaan maken, moet je wel op een ander servert, want je kan niet op één en dezelfde server een allie en een horde figuur hebben.

dat kan wel, mijn broertje heeft dat ook.

en de sever waar ik op zit is de beste, alleen is er geen plaats voor n00bs... dus we kunnen nooit samen spelen
MaGiK54
quote:
dat kan wel, mijn broertje heeft dat ook.

en de sever waar ik op zit is de beste, alleen is er geen plaats voor n00bs... dus we kunnen nooit samen spelen

Lol.......zie al die allies zuigen gewoon weer, ze vinden zichzelf altijd helemaal geweldig...alleen jammer dat ze altijd met meerdere een lowbee moeten aanvallen, want alleen durven ze dat nie....:D

Ik kreeg trouwens een melding dat ik geen allie kon aanmaken op dezelfde servert als mijn hordeplayer.....vreemd dat het je broer wel gelukt is....toch zo maar weer proberen.

Beter krijg ik weer extra rested doordat er serverprobs zijn....van de week....had ik spontaan 1.75 lvl-balk rested ivm lag en serverprobs....zo lvl je best snel :)
Phortje
Ik zit op bloodscalp en m'n main is een 60 undead warlock :)
Verder nog wat altjes waaronder een 35 priest, een 15 hunter, een 10 rogue en een 6 druid :p
Remy D
quote:
Lol.......zie al die allies zuigen gewoon weer, ze vinden zichzelf altijd helemaal geweldig...alleen jammer dat ze altijd met meerdere een lowbee moeten aanvallen, want alleen durven ze dat nie....:D

echt gelul, ik zal je vertellen dat ik 2 dagen geleden met een beren aan het vechten was en ik had mijn pvp aan. Ik heb dus die beren dood en mijn health was iets minder dan de helft. Word ik ineens aangevallen door zo'n mislukte nijlpaard die een hoger level had. Wat een mietige kansarme horde actie was dat zeg.. Hij zal nog wel erg trots geweest zijn ook...

Phortje
Geen alliance vs horde bitchfights he! :p Beide sides hebben hun portie laffe personen :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by Phortje
Geen alliance vs horde bitchfights he! :p Beide sides hebben hun portie laffe personen :p

We vinden elkaar zo lief he...horde en allies gaan zo goed samen he....:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
Privacy Statement