|
Het officiële Gaming Topic (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wow REZ is echt één van de vetste games die ik gespeeld heb. De graphics zien er in eerste instantie éévoudig uit, maar als je de game speelt, isset alsof je in een trip zit en er alleen maar lasers aan staan net zoals op een grote party. De muziek is alleen maar trancy en techno-achtig, als je een vijand neerschiet dan pas het geluid van het neerschieten helemaal bij de soundtrack, erg goed over nagedacht :eyespop:
Spel is btw ook uit op de PS2 en het is een aanrader om eens te huren of als je hem een keer ergens tegenkomt voor een leuk prijsje.
[[/IMG] |
Vind dit persoonlijk echt een brak spel.
Ben zelf bezig met PES4 en Burnout 3.
Vind de Master League in PES4 niet echt een verbetering ten opzichte van PES3 Erg jammer dat spelers met pensioen gaan, waardoor je na een seizoen of 5 al veel leuke spelers kwijt bent en je op zoek moet naar onbekende namen. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ben zelf bezig met PES4 en Burnout 3.
|
Je hebt de PC-versie? Daar ben ik ook benieuwd naar, heb er goede dingen over gehoord iig!
Hoe verhoudt ie zich tot Fifa2005? |
|
|
| Dj Lex |
| Nee heb de PS2 versies en de verhouding met FIFA weet ik niet. Speel al me hele leven PES, dit is namelijk de enige echte realistische voetbalgame. FIFA vind ik zo slap... |
|
|
| MaGiK54 |
Wat een ratte zeg bij Microsoft :D :
Geen Halo 2 op aangepaste Xbox
door onze redactie
AMSTERDAM - Microsoft gebruikt mogelijk het immens populaire videospel Halo 2 om mensen die hun Xbox-gameconsole hebben gemodificeerd dwars te zitten.
Honderden bezitters van de Xbox hebben gemeld dat ze zijn afgesloten van Xbox Live, Microsofts online game-service, nadat ze hadden geprobeerd Halo 2 te spelen op een aangepaste console.
Een woordvoerder van Microsoft wilde tegenover technologiesite CNET News niet ingaan op de vraag welke beveiligingsmaatregelen zijn bedrijf precies had genomen.
Sommige console-bezitters gebruiken zogenoemde 'mod chips' om hun apparaat geschikt te maken om illegaal gekopieerde spelletjes te spelen en zelfgemaakte software te draaien. Andere fanaten rusten hun Xbox uit met grotere harde schijven. Microsoft heeft zich altijd tegen deze modificaties verzet.
(www.telegraaf.nl) |
|
|
| Blik |
whaaa kut
Need for speed underground 2
GTA: San Andreas
Half-Life 2
dit word een ramp, dit kan ik nooit uitspelen |
|
|
| Eagle` |
mijn AMD 550 mhz met 16 kleuren is er helemaal klaar voor
noooooooot :(
HL2 dat wordt nog een paar maanden/jaren geduld hebben |
|
|
| Ding Chavez |
Half-Life 2 :eyes:
Dichter bij het gevoel dat je echt in een film speelt is nog geen spel gekomen. Alles voelt echt aan, de personages, de sfeer, de omgeving, maar het mooiste zijn nog wel de physics. Een kogel die vlak langs je oor suist maakt je even doof, een potje valt kapot van de tafel terwijl een blikje naar het andere eind van de kamer rolt, een ruit scheurt bij de eerste kogel en versplintert daarna pas in stukken.
Maar het blijft een script, je blijft van puntje A naar puntje B gaan. Eigenlijk zouden ze Grand Theft Auto en Half-Life moeten combineren :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Als me geld binnen is volgende week, ga ik ook maar ff GTA San Andreas halen :) |
|
|
| HBtje |
| ben ik echt de enige die NOOIT games speelt op de comp, überhaupt eigenlijk nooit games speel, behalve zo af en toe een of ander java spelletje op een game site op het internet.... En ik wordt echt moe van dat half-life 2 gehype :rolleyes: Maar dat zal wel aan mij liggen :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Doet eens normaal. |
|
|
| Chicane |
Jij wordt van alles moe hb.. valt mee dat je nog niet levensmoe ben omdat het leven ook gehyped wordt :rolleyes:
Koop het spel en speel het eens voor je je mond open scheur. |
|
|
| HBtje |
nou jeej
voor alle ppl: half life 2 is dus gereld :eek: |
|
|
|
|