|
Het officiële Gaming Topic (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Joost |
| Hmm, ik kon Quake 3 vroeger altijd online spelen, zonder cd-key that is.. Maar nu ineens niet meer :( Kutzooi. Vond het altijd wel leuk :rolleyes: |
|
|
| Remy D |
GTA is echt te BRUUT!!!
Het geluid is echt SUPER, Dolby Pro Logic 2 is echt MEGA!!
Phat ook dat Samual L Jackson ook zijn stem heeft verleent. :D:D
Ben snel weer spelen. :D:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
GTA is echt te BRUUT!!!
Het geluid is echt SUPER, Dolby Pro Logic 2 is echt MEGA!!
Phat ook dat Samual L Jackson ook zijn stem heeft verleent. :D:D
Ben snel weer spelen. :D:D |
Ga hem maybe ook maar eens kopen denk ik, lijkt met toch wel erg leuk.
LOTR3 nl net uitgespeeld. |
|
|
| Daveje |
| WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH KHEB NET GTA SAN ANDREAS GEKOCHT!!!!!!!1 TIS DE SJITTTTTTT!!!!!!!! IK GA NU WEER SPELEN DOEEEEEEI:crazy: :eyes: :eyespop: |
|
|
| Blik |
eikels, ik krijg hem pas òvermorgen en misschien pas maandag of dinsdag
heb te laat betaald :( |
|
|
| Jesse |
| heb GTA San Andreas net bij de Media Markt voor 49,99 opgepikt! |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Blik
eikels, ik krijg hem pas òvermorgen en misschien pas maandag of dinsdag
heb te laat betaald :( |
Wie noem jij dan eikels ?? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Wie noem jij dan eikels ?? |
mezelf, en de mensen van girotel die geen overschrijvingen doen op dezelfde dag |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Blik
mezelf, en de mensen van girotel die geen overschrijvingen doen op dezelfde dag |
Mijnpostbank.nl proberen, die schrijft onder sommige voorwaarden hetzelfde moment nog over. |
|
|
| Mindphaser |
| Net de nieuwe Chamionship manager geinstalleerd.. heb wel wat negatieve verhalen gehoord maar het zal wel een latertje worden vannacht :) |
|
|
| @win |
| Ik ga eens even de nieuwe demo van OPSM proberen. Killzone en PES 4 staan erop :) |
|
|
| magrec |
Als het goed is komt vandaag HALO 2....
vond het eigenlijk te duur maar kon het niet laten om te wachten totdat ie goedkoper is geworden :p |
|
|
|
|