|
Het officiële Gaming Topic (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Ik dacht altijd dat hij zo groot was als de Atari Lynx van een paar jaar geleden (beetje dom van me :p |
God de Lynx, doen ik de brugklas zat, had iemand die, maar das geen paar jaar geleden hoor, das inmiddels ook al wel weer 13 a 14 jaar geleden :) |
|
|
| arjoderoon |
speel nu weer 1-0 soccer manager voor pc-dos :)
vet tof oud spelletje dat ik in de brugklas de hele ganse dag speelde. Nu dus weer... erg simpeltjes maar iets als championship manager is veeel te uitgebreid. |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
God de Lynx, doen ik de brugklas zat, had iemand die, maar das geen paar jaar geleden hoor, das inmiddels ook al wel weer 13 a 14 jaar geleden :) |
Jah toch wel he :D
Ach ja, over een paar jaar weten de voortbrengselen van de nieuwe Breezer-generatie niet eens meer wat een Nintendo 8-bit ook maar weer was...:toothless |
|
|
| babbel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ben ik de enige hiero die met GT4 bezig is?? |
nope :)
zit op iets van 26% nu, moet alleen ergens een beetje een snellere auto vandaan halen voor de endurance races :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
JEUHHH EINDELIJK DE POST!! HIJS BINNEN
RESIDENT EVIL 4 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2
Ben echt zo blij als een kind die voor het eerst sneeuw ziet. WOW SUPER eindelijk na al die jaren gewacht te hebben. Ben zo blij en hier niet meer te zien totdat ik hem uitgespeeld heb. :D:D |
Echt vette , gisteren ff bij vrienden thuis gespeeld en gezien.......:crazy: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Echt vette , gisteren ff bij vrienden thuis gespeeld en gezien.......:crazy: |
jah hij is te goddelijk, echt 1 van mijn mooiste spelervaringen ooit. Ga zo voor de 2e keer beginnen. :crazy: :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
jah hij is te goddelijk, echt 1 van mijn mooiste spelervaringen ooit. Ga zo voor de 2e keer beginnen. :crazy: :crazy: |
Maat van me had hem in 18 uur uit, voor de tweede keer in iets meer dan 12 uur :) |
|
|
| Remy D |
| had hem in iets meer dan 17 uur voor de 1ste keer, 2e keer moet ik dus nog beginnen. Maar :crazy: :crazy: :crazy: té brúúúúúúút |
|
|
| SnuggLe |
| Hmmmm...Monkey Ball Deluxe zou er de 15e al zijn....is er NOG niet! |
|
|
| New Wave |
| AGRR Me computer moet wel heel erg snel komen :whip: kan ik eindelijk Brothers in arms spelen!:whip: |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hmmmm...Monkey Ball Deluxe zou er de 15e al zijn....is er NOG niet! |
Kak is dat, ik zit er ook op te wachten!!!
Heb je super monkey ball wel gewoon? Want dan ken je vast wel Monkey Target. Mijn Highscore is 5120 :cool:
Pas nog de hele dag de nieuwste mario party gespeeld. Echt geniaal die microfoon die erbij zit. De taal op duits zetten en vervolgens een quiz doen, je komt niet meer bij! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Kak is dat, ik zit er ook op te wachten!!!
Heb je super monkey ball wel gewoon? Want dan ken je vast wel Monkey Target. Mijn Highscore is 5120 :cool:
Pas nog de hele dag de nieuwste mario party gespeeld. Echt geniaal die microfoon die erbij zit. De taal op duits zetten en vervolgens een quiz doen, je komt niet meer bij! |
LOL!
Op duits zetten en een quiz doen :D :D
Superkomisch :D
Damn, alleen daarom zou ik al een Nintendo gaan kopen, voor al die mario-party's. Als ik wat geld over heb, en zin heb in een impulsaankoop, dan ga ik dat ook doen ook :D
Nee ik heb monkey ball niet gewoon, heb nl. een ps2. Monkey Ball Deluxe is de eerste game daarvan die ook naar de PS2 komt. Snap niet dat ze niet meer van dat soort games (ook a la Marioparty) naar de Ps2 doen :D Stel dat marioparty op de ps2 zou komen, wordt het spel zeker goud. |
|
|
|
|