|
Het officiële Gaming Topic (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
Act of War, nieuwe Command & Conquer stijl RTS.
Net ff de demo gespeeld, weer een heerlijke game, ook weer eens een RTS met tussenfilmpjes.
Officiele Site
edit: fokking screensshots.. :( |
|
|
| TimeportE |
| Need for Speed Underground 2 is best leuk! maar counterstrike blijft het beste spel! :) |
|
|
| TranceZoner |
Eind deze maand, eindelijk, Brothers in Arms!!:crazy: :crazy: :crazy:
Wat een sfeer zit er in deze game, en eindelijk een goede AI van je medesoldaten!
Brothers in Arms |
|
|
| AversusZ |
ben nu met de Europese Beta van World Of Warcraft bezig.
10/10 :eyespop: |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Act of War, nieuwe Command & Conquer stijl RTS.
Net ff de demo gespeeld, weer een heerlijke game, ook weer eens een RTS met tussenfilmpjes.
Officiele Site
edit: fokking screensshots.. :( |
zo, bedankt voor de tip :)
gisteravond gespeeld, idd erg vet! |
|
|
| visje |
| ja ik heb ook een account kunnen krijgen voor die beta...mensen noemen het het beste spel ooit..nou das dus niet waar. Tis wel een geinig spelletje maar thats it |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by visje
mensen noemen het het beste spel ooit..nou das dus niet waar. Tis wel een geinig spelletje maar thats it |
Dat zegen ze wel meer van bepaalde spellen....;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Woeeei ben net maar weer eens begonnen met Final Fantasy X......elke keer weer kippevel als zo'n spel begint :crazy: |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Woeeei ben net maar weer eens begonnen met Final Fantasy X......elke keer weer kippevel als zo'n spel begint :crazy: |
OMG! Ik dacht dat ik de enige was:toothless
Final Fantasy X is teh , echt wel....
Dat verhaal, de personages, de muziek, de sfeer....
Dit is een van de vetste spellen die ik ooit uitgespeeld heb, je moet je koppie erbij gebruiken anders verlies je later van alle bosses.
Dit spel speelde ik 2 jaar geleden elke zomernacht van 1 uur 's nachts tot 6 uur 's morgens, wat een spel he :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Wachten totdat de laatste Final Fantasy uitkomt voor PS2, Final Fantasy XII :crazy: :crazy: :crazy:
Magik, wil je ff de groeten doen aan Auron???? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
OMG! Ik dacht dat ik de enige was:toothless
Final Fantasy X is teh , echt wel....
Dat verhaal, de personages, de muziek, de sfeer....
Dit is een van de vetste spellen die ik ooit uitgespeeld heb, je moet je koppie erbij gebruiken anders verlies je later van alle bosses.
Dit spel speelde ik 2 jaar geleden elke zomernacht van 1 uur 's nachts tot 6 uur 's morgens, wat een spel he :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Wachten totdat de laatste Final Fantasy uitkomt voor PS2, Final Fantasy XII :crazy: :crazy: :crazy:
Magik, wil je ff de groeten doen aan Auron???? |
Me wants FF XII........wij moeten altijd het langst wachten op de FF-games :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| TranceZoner |
Toch is FFX een van de vetste van de gehele serie man:cool:
, de mijne is gewoon weg!!!!!
Ik wil ook spelen!
Ik heb zelfs nog n vette strategy guide ervan :D
Kan je alle Guardians vinden, zoals die ene Japanse Samurai, ben ff ze naam vergeten:toothless |
|
|
|
|