|
Het officiële Gaming Topic (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Wat was ook al weer die site waar je de games goedkoop online kan bestellen. |
|
|
| Chicane |
| waar ik ze koop is altijd bij www.dpluss.nl lekker dichtbij :) |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Heb net de sims 2 voor het eerst gezien en denk dattie wel gekocht gaat worden, vindt hem alleen aan de prijs 55 pleuro´tje hoop centjes voor een pc-game. |
ik vond m erg leuk, maar in vergelijking met sims 1 vielen de keuze mogelijkheden van de objecten nogal tegen, maar als je nog nooit de sims gespeeld hebt zal het een stuk minder tegenvallen denk ik
daarnaast issie tegenwoordig bij de media markt toch alweer €42,99?? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Odyne
ik vond m erg leuk, maar in vergelijking met sims 1 vielen de keuze mogelijkheden van de objecten nogal tegen, maar als je nog nooit de sims gespeeld hebt zal het een stuk minder tegenvallen denk ik
daarnaast issie tegenwoordig bij de media markt toch alweer €42,99?? |
Heb hem gisteren bij een vriend gecheckt en ik vind hem geniaal :D
Bij de media in Den Haag wassie 53 pleuro :mad: |
|
|
| Chicane |
| Je kan Half-Life 2 en NFS:Underground² pre-orderen bij de FRS :) |
|
|
| basd |
Gisteren NBA Hangtime voor de N64 gekocht voor een tientje, geven ze me de Amerikaanse versie mee..
Maar effe ruilen dan van de week. |
|
|
| Remy D |
Woeiiii
Eerste 2 reviews van niet de minste sites.
www.IGN.com
9.9 out of 10
99.0%
www.Gamespot.com
9.6 out of 10
96.0%
GTA ROCKS!! nog 2 dagen. :D:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Remy D
GTA ROCKS!! nog 2 dagen. :D:D |
alle bestellingen voor mailorder/internet zijn verzonden!! :crazy: :eyespop: Hoe hard kan een piemel worden!! :D:D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by basd
Gisteren NBA Hangtime voor de N64 gekocht voor een tientje, geven ze me de Amerikaanse versie mee..
Maar effe ruilen dan van de week. |
Gisteren effe geruild, en nu heb ik de goeie..
Blijft leuk om zo'n oude arcade-knaller thuis voor de TV nog eens te spelen. |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Remy D
alle bestellingen voor mailorder/internet zijn verzonden!! :crazy: :eyespop: Hoe hard kan een piemel worden!! :D:D |
Heb jij GTA ook gereserveerd?
Ik kan hem namelijk morgen vroeg al ophalen, om 10 uur :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Dat is dus 1 dag eerder dan de officiele Releasedatum!:eyespop: :eyespop: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Heb jij GTA ook gereserveerd?
Ik kan hem namelijk morgen vroeg al ophalen, om 10 uur :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Dat is dus 1 dag eerder dan de officiele Releasedatum!:eyespop: :eyespop: |
Yep en ik krijg hem onder rembours en dat word altijd rond 11 uur gebracht. :D:D:D |
|
|
| Original |
Ik ben em nu aan het spelen..
1 woord:
GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En die stad is fokking groot. eerste missie is op de fiets.. en fietsen is echt droog.
jammer dat ik morgen moet werken:( |
|
|
|
|