|
Posta bilder på er själva!
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Tänkte att det skulle vara kul att veta hur alla svenskar häromkring ser ut? Här e iaf jag så ni vet det :)
Här e bild tagen när jag var i holland.....några av er kanske redan sett den.... Det är juh trots allt Cor Fijneman jag står bredvid ;) |
|
|
| Aendy |
| Med hänsyn till övriga TA:s så hoppar jag över erbjudandet att slänga ut en bild på mig... får försöka hålla nån stil på det här stället! |
|
|
| rayDreamer |
Fasen va Fijneman ser taskig ut haha :)
Min flickvän har tagit en toksexig bild på mig som jag ska lägga upp här så fort hon har framkallat bilden haha!! Ojojojojoj!! ni kommer dö haha :) |
|
|
| mindshooter |
Hehe...det e lungt Aendy omd en är för ful så tar jag bort den eftersom jag e mod j\k
Vi väntar på din bild Raydreamer :) grrrrr...... :whip:
Cor fijneman e inte världens sexigaste......men han e COOOL och fett sjusst!!! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
. |
fan va snygg du är :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
fan va snygg du är :) |
:stongue: :stongue:
We love Gaby |
|
|
| fruktsoppa |
"Jag har 4 stycken feta trancelåtar.. typ.."
- henkepenke(4 år) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
"Jag har 4 stycken feta trancelåtar.. typ.."
- henkepenke(4 år) |
Fan va cool du va där henke.....skulle vilja ha såna dära byxor...feta |
|
|
| x-dream |
Alltid trevligt att se kort på er TA´s från svergie....
Har inget kort på mig själv så jag kan inte lägga ut något..... |
|
|
| Aendy |
| Jag vill inte vara sån (fast jag kan inte hjälpa att jag trots allt är det): S-V-E-R-I-G-E |
|
|
| TeeHawk |
Men det är ju ja ju! hohoho
TeeHawk aka Fiffilurarn
Är jag på Kos lr? :)
Faan va stabilt namn du har Fruktsoppa, vi Henkar ÄGER :) |
|
|
|
|