|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 101)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
hahaha, inderdeed die regi track is wel goor.
ik vond die wishper eigenlijk nie slecht, ze zouden beter een instrumental moeten uitbregen, de tekst zoals ge zegt is nogal cheesy |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by Tiger777
De technics heeft natuurlijk meer mogelijkheden en staat ook ongelooflijk sexy. Als kostprijs of "de standaard" geen kwestie is... zou ik persoonlijk de technics kopen. |
Naar het schijnt zijn er wel problemen met de Technics. Ze zouden 'kwalitatief' minder zijn dan de Pioneers. Ook qua onderdelen. Pioneer is altijd in stock als er iets defect is. Technics niet, wachttijden van soms wel 6 weken. En dat telt uiteraard ook mee in een discotheek.
Ik vind zelf dat die Technics visueel mooier zijn dan de Pioneers. But it ain't just beauty that counts!
Maar 'k wijk af van de vraag 'ik ging naar de winkel en kocht'
;) |
|
|
| FredNova |
ik heb zo overal al wat van gelezen
de pioneer is zowat de standaard momenteel he
die technics lijkt me ultra vet maar:
- als je mp3cd neemt duurt het super lang eer de track klaar staat
- als je wil benden (bijsturen met de hand aan de platter) dan zo hij 'te sterk' reageren
we vragen het aan de jury: Elof, klopt dit? :) |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Trancelucent feat. Regi in discotheken zoals Sotto's. Is daar een mega bom! |
Die vind ik ook goed, maar wel de versie met zijn stem, .. op Illusion Re:Activated draaide hij een versie met denk ik de stem van Linda (Milk Inc) (die heet toch zo hé?) .. en die versie met haar stem .. is te cheesy imo. |
|
|
| websley |
Laatst een CD gekocht puur uit het respect voor een van de beste electronische muziekproducers: Aphex Twin - I Care Because You Do
Oke, oke... Ik was een bietje krenterig, maar als je een artiest ECHT goed vindt moet je ook het respect hebben de CD te kopen vind ik:D |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Die vind ik ook goed, maar wel de versie met zijn stem, .. op Illusion Re:Activated draaide hij een versie met denk ik de stem van Linda (Milk Inc) (die heet toch zo hé?) .. en die versie met haar stem .. is te cheesy imo. |
Ik heb de promo van AGM gekregen en daar staat de original op, de at the beach dreamzone versie (of zoiets) en de accappella. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kheb hier thuis al 1 str8 staan, dus ga ik nu gewoon een 2de kopen. EN ik zweer niet bij Stanton, maar mijn budget is té klein voor de echte topklasse. En Stanton ligt daar het dichtste bij qua kwaliteit én design, dus voor mij het beste alternatief! :)
En ik weet nog niet hoeveel het exact zal kosten, maar het zal rond de 1500€ liggen vrees ik... |
Mijn ST100's heb ik gevonden voor 356€ maar dat was een uitzonderlijke promotie. Op deze moment kan ik in België eentje vinden voor 419€. In duitsland hebt ge der ene voor 398(+10€ verzend). Dus ja, da komt ver op hetzelfde neer.
Voor uwe mixer zou ik toch een beetje verder kijken dan stanton eerlijk gezegd. Der is een (naar het schijnt) supere mixer die maar IETSJES duurder is en ge krijgt der een pak voor in de plaats. De SMX van synq: Ik vind'em voor 459€. Maar daar zitten effecten en al in, die biedt héél wat meer dan de stanton. Ik zou er zeker es naar zoeken... |
|
|
| TOR |
dj wout - mastermind
staat ook in de Ultratop trouwens, zij het iets lager... dat vind ik nu es een geslaagd nummer.. redelijk primitief qua sound, maar die melodie heeft wel iets.
btw Elof, nu je hier toch bent.... kun jij niet ff lobbyen om Fractal Structure - Lost Sequence op de Rotationz CD te krijgen? :D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by FredNova
ik heb zo overal al wat van gelezen
de pioneer is zowat de standaard momenteel he
die technics lijkt me ultra vet maar:
- als je mp3cd neemt duurt het super lang eer de track klaar staat
- als je wil benden (bijsturen met de hand aan de platter) dan zo hij 'te sterk' reageren
we vragen het aan de jury: Elof, klopt dit? :) |
Kwestie van gevoel denk ik... De pio neemt al helemaal geen MP3"s aan eh. De technics voelt 'échter' aan door de draaiende platter.
En elof, die spullen zijn gemaakt om niet kapot te gaan, ik heb een verhaal gelezen over iemand die er per ongeluk een bekertje bier over uitstorte en het gaf geen kik. naja, ik las iets vergelijkbaard over de pio ook.. maar goed :p Kwa prijs zijn ze mekaar waardig he. Het is een kwestie van gevoel denk ik. |
|
|
| FredNova |
vanaf morgen is dit mijn nieuw speelgoed :)
www.synq-audio.com
morgen dus de 2 draaitafels van synq (richtprijs = 379 euro) en over een maandje of twee de mixer (richtprijs = 479 euro) |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by TOR
btw Elof, nu je hier toch bent.... kun jij niet ff lobbyen om Fractal Structure - Lost Sequence op de Rotationz CD te krijgen? :D |
Gene brol op de CD hoor! Hahaha, grapje.
Ik vrees dat ik weinig inspraak heb bij de platenfirma. Off the record kan ik jou zeggen dat de platenfirma euhm... euhm.. 'bedenkingen' maakt bij het feit dat er maar 12 - 15 nummers zouden op staan. Zij willen er 20 op hebben :(
Maar Hans (Mystic Force) houdt z'n been stijf!
P.S. Jase From Outta Space - Do what you want (Max Graham remix), Jasperovitsj, you are right... me like this version muuuuuuuch more than the skyline one! |
|
|
| Tiger777 |
| ik denk dat ik mij die ook gaan kopen. Ben het slechte geluid van mijn VMX300 beu :p |
|
|
|
|