|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 120)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Grand Theft Auto: San Andreas
Man gewoonweg zaligste spel ooit :D |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Grand Theft Auto: San Andreas
Man gewoonweg zaligste spel ooit :D |
Spel van de eeuw? |
|
|
| Eagle` |
| half life 2 pwnz all |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
half life 2 pwnz all |
Daar ben ik echt enorm benieuwd naar! Half-Life vind ik nog steeds het beste spel dat ik ooit al gespeeld heb, en voor Half-Life 2 alleen zou ik dus echt een nieuwe PC aanschaffen... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
en voor Half-Life 2 alleen zou ik dus echt een nieuwe PC aanschaffen... |
zit ik dus ook mee in men hoofd want men amd 550 mhz met 16 kleuren en en 640 op 480 pixels trekt het dus echt niet langer meer :/ |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Daar ben ik echt enorm benieuwd naar! Half-Life vind ik nog steeds het beste spel dat ik ooit al gespeeld heb, en voor Half-Life 2 alleen zou ik dus echt een nieuwe PC aanschaffen... |
idd! hoewel ik betwijfel of er ooit een spel aan zal kunnen tippen (incluis hl2). Ben toch zeer benieuwd. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Gladius
idd! hoewel ik betwijfel of er ooit een spel aan zal kunnen tippen (incluis hl2). Ben toch zeer benieuwd. |
ik denk dat het geen slechte kans maakt :) |
|
|
| TOR |
ik heb deze middag na lange tijd nog es Half Life gespeeld in deathmatch bij een maat van me... deed echt deugd om het nog es te spelen..
al een geluk dat ik zelf geen spellen heb, of ik zou nog meer tijd verliezen achter de computer, hehe |
|
|
| Kaidreas |
| zeg hoeveel computer hebben jullie eigenlijk staan thuis? spellekes spelen, forum surfen, replien en dan nog naar muziek zoeken... it's gvd a full time job. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
zeg hoeveel computer hebben jullie eigenlijk staan thuis? spellekes spelen, forum surfen, replien en dan nog naar muziek zoeken... |
Hier staan der 4... |
|
|
| Kaidreas |
OOOOOOOOOOOOOmFG %µ^$ùµ^<&é'
1!1!1!1!1!1!1! I dieeeeeeeeeeee
damn das veel :eek: |
|
|
| Tiger777 |
| 1 pentium 166 die hier gewoon staat. 1 van 550Mhz waar mijn ma mee werkt, ene van 800 van mijn pa en een laptopje hélemaal van mij :D |
|
|
|
|