|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 240)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^bleh... tekken the most overrated game ever:) |
vooral leuk als er mensen op bezoek zijn, of tegen uw broerkes of zo he;) wat is er leuker dan iemand anders in elkaar slaan:p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by djcresto
ze kunnen een briefje afleveren, bij de buren binnensteken. Heb al 2x bestellingen bij ebay gedaan uit het buitenland en die stonden 2x vanachter op het terras. Dan moet ge natuurlijk open of halfopen bebouwing hebben en een afsluiting die niet afgesloten is. |
Als je dat bij ons deed dan werdt je direct op straat gezet. Ik bestelde een pakket en deed een kennisgeving in de bus en het werdt weer mee terug genomen. Alles werdt strikt persoonlijk besteld. Alles werdt gescanned en alles werdt in d egate gehouden. Je betaald de verzendkosten niet voor niets. Paketten mogen dus onder geen enkele voorwaarden ergens zomaar worden neergezet op welk terras dan ook. Voor je het weet is het weg.
Als ze dit bij mij zouden doen dan zou ik zeker stampij gaan maken. |
|
|
| Jasperovitsj |
Blue Room Project - Pure [Substrata Music]
A: Original mix
B: Beaumont & Nathanial's unfinished mix
Chris Micali - Sentient soul EP [Influx Audio]
A: Sentient soul
B: Enough
Depeche Mode - Only when (Lexicon Avenue remix) [Blue]
A: Only when (Lexicon Avenue remix)
Sander Kleinenberg - My lexicon (remixes) [Little mountain]
B: 16 Bit Lolitas remix
Spacedubs - On the edge [Sadie]
B: Stef Vrolijk & 16 Bit Lolitas remix (Tune Of The Year so far!!!:eyes: :eek: :eyespop: :crazy: ) |
|
|
| Bl@ckOut |
| Paul van Dyk - Politics of dancing 2 |
|
|
| Aurélie |
| Een synq SMX-1 :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Een synq SMX-1 :) |
Ola nice. :)
In maart komt SynQ wel met een nieuwe versie uit, de SMX-2:
http://www.aboutdj.nl/images/storie...s/synq_smx2.jpg
Ziet er véél mooier uit, en zal iets van een 650euro kosten als ik me niet vergis.
Maar die SMX-1 is natuurlijk ook een topper. ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| Nescafé Cream White en Nescafé Ice, drankjes die helemaal uit hongkong komen....de Sun Wah hier in A'pen is echt een avontuur om te gaan shoppen |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Real
Ola nice. :)
In maart komt SynQ wel met een nieuwe versie uit, de SMX-2:
http://www.aboutdj.nl/images/storie...s/synq_smx2.jpg
Ziet er véél mooier uit, en zal iets van een 650euro kosten als ik me niet vergis.
Maar die SMX-1 is natuurlijk ook een topper. ;) |
Ja ik weet het. Zullen minder bugs inzitten en het design oogt ook veel mooier. Van de eerste is het maar bagger :o . MAar ik kon zo lang niet wachten en heb het mijne 200 euro goedkoper betaald. Dat scheelt wat :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Nescafé Cream White en Nescafé Ice, drankjes die helemaal uit hongkong komen....de Sun Wah hier in A'pen is echt een avontuur om te gaan shoppen |
das waar, al in da game-gedeelte boven geweest? :toothless |
|
|
| 1Million$shot |
Ik was in den Dr Beat om wa plaatjes te kopen, en k zag op den trugweg ergens nen Ecler Nuo 3 staan, hebbek die ook maar ineens gekocht ! :D
speelt echt bangelijk SMOOTH ! |
|
|
| Kaidreas |
| ^hahahaha hoe impulsief. precies of het geld groeit aan de bomen. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Nescafé Cream White en Nescafé Ice, drankjes die helemaal uit hongkong komen....de Sun Wah hier in A'pen is echt een avontuur om te gaan shoppen |
De Sun Wah is cool :) Ge vind er altijd wel nieuwe dingen :) |
|
|
|
|