|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 324)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
James Zabiela + Nic Fanciulli present One + One – No Pressure [One + One]
A: No Pressure
B: Rover
Pryda – Rymd / Armed [Pryda Recordings]
A: Rymd
AA: Armed
Nick Warren & Jimmy Van M - The One And Only [Hope Recordings]
A: Original Vocal Mix
B: Dub Mix
Nu kan ik eindelijk net zoals Armin men sets openen met Armed :wtf: :p |
|
|
| Config |
mooie aankopen :)
No Pressure :crazy: |
|
|
| FUSyke |
| Armand Van Helden - Ghettoblaster |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Zehra
\o/ mn auto is aangekomen!! volgende week gaan halen... |
Wil ni moeilijk doen, maar wa hebben ze geleverd... (en daarmee bedoel ik Merk, type,... want ich ken da :p)? |
|
|
| Zehra |
dit:

Ford Fiesta Bluetooth
1.4 Duratorq TDCi 1399 cc
50 kW (68 pk) bij 4000 t/min
meer specificaties: http://www.nl.ford.be/ie/fiesta/fie...spec/-/-/21/35#
leuke extraatjes:
Bluetooth en Voice Control, MP3 aansluiting, Radio/CD, Elektrische ruiten vooraan, Verwarmde elektrische buitenspiegels in koetswerkkleur, Deurgrepen en spiegels in koetswerkkleur, Lederen stuurwiel, Mistlampen vooraan, Centrale vergrendeling met afstandsbediening, Boordcomputer, Automatische ruitenwissers met regensensor, Automatische lampen ‘Home-Safe’, Zilverkleurige afwerking dashboard, Zilverkleurig radiatorrooster, Donker getinte ruiten, 5 jaar fabrieksgarantie, 5 jaar Ford Assistance 24/24u |
|
|
| Dj LPG |
5 jaar fabrieksgarantie, 5 jaar Ford Assistance 24/24u |
hoeveel kilometer bedoelen ze daarmee? Ik ben ook op zoek naar nen auto, vandaar de interesse:) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
hoeveel kilometer bedoelen ze daarmee? Ik ben ook op zoek naar nen auto, vandaar de interesse:) |
normaal is 't 2 jaar fabrieksgarantie en 3 jaar Ford Assistance 24/24u maar omdat mijn broer bij Ford Genk werkt, heb ik familiekorting gekregen (16%) + dus extra 3 jaar garantie en 2 jaar extra Ford Assistance
Dit heb ik op hun site gevonden ivm fabrieksgarantie:
Voertuiggarantie op nieuwe wagens
Voertuiggarantie
24 maanden voertuiggarantieIngeval gelijk welk onderdeel van uw nieuwe Ford defect raakt omwille van een productiefout of materiaalfout, binnen de 24 maanden na de dag waarop de wagen werd afgeleverd, zal dat onderdeel kosteloos worden hersteld of vervangen door gelijk welke officiële Ford-verdeler in West-Europa. Raadpleeg voor meer details het Ford Waarborg- en onderhoudsboekje.
Waarborg op een herstelling
3 jaar waarborg op een herstelling uitgevoerd bij een FEC.
Herstellingen uitgevoerd bij een Ford Erkende Carrosserie (FEC) genieten reeds lang van een uitstekende reputatie. Het vakmanschap van onze medewerkers en het gebruik van originele onderdelen staan immers borg voor een onberispelijke kwaliteit. Geen koetswerk is ons te delicaat.
Bovendien helpt uw Ford-verdeler u ook graag verder met de afwikkeling van uw dossier en regelt hij uw mobiliteit volgens de gemaakte afspraken.
Wij hebben echter nog een Europese primeur voor u in petto…uw carrosserie herstelling zelf is maar liefst 3 jaar gewaarborgd. Vanzelfsprekend blijft de hoge inruilwaarde van uw wagen behouden, evenals de Ford waarborg (inclusief anti-roest). Kortom, een gouden zaak voor een competitieve prijs! Raadpleeg uw Ford Erkende Carrosserie voor mee info.
Waarborg tegen doorroesten
Tot 12 jaar waarborg tegen doorroestenVoor alle nieuwe Ford wagens geldt een waarborg tegen:
- Doorroesten van binnen naar buiten, veroorzaakt door een productie- of materiaalfout (d.w.z. vanaf de binnenzijde van een carrosserie-onderdeel, gelaste of met elkaar verbonden onderdelen, afgedichte randen en naden), en dit tot 6 jaar na de levering en zelfs tot 8 jaar voor de Ford Transit. De Ford Focus, Mondeo en nieuwe Fiesta hebben zelfs een garantie van 12 jaar wat betreft doorroesten van binnen naar buiten.
- Corrosie, dit tot 12 maanden na de levering.
Heeft u nog bijkomende vragen of opmerkingen? Neem contact op met de Ford-verdeler bij u in de buurt of met het Ford Centrum voor Klantenzorg
(tel. 03/821.26.26).
Ivm Ford Assistance, dacht ik dat mijn garagist zei dat dat 20000km per jaar is, dus voor mij betekent dat tot 100000km (bij VAB). Als ik thuis ben, zal ik dat eens checken op mijn papieren. Op de site staat volgend info:
Bij aankoop van een Ford wagen kan u gedurende 3 jaar, gratis beroep doen op Ford Assistance, een service van Ford die u bijstaat in geval van nood!
Dag en nacht snelt Ford Assistance u te hulp in geval van mechanische pech, een lekke band of gebarsten ruit, maar ook na een ongeval, diefstal, verloren autosleutels en zelfs bij een brandstofpanne (het kan ons immers allemaal overkomen). Een eenvoudig telefoontje naar de gratis nummers 0800-nummers 0800/973 73 (in België) of 8002/73 73 (in het G.H. Luxemburg) volstaat. Voor bijstand in alle andere Europese landen gebruikt u het nummer +32 3 252 38 20. *
Ford Assistance en Ford Transit Assistance is van toepassing in België, Luxemburg en de rest van Europa en biedt u tal van faciliteiten. Indien nodig, kan u rekenen op een vervangwagen gedurende maximum 4 kalenderdagen voor Ford Assistance en 4 werkdagen voor Ford Transit Assistance, of worden uw hotelkosten of vliegtuigtickets terugbetaald in afwachting van de herstelling op basis van overnachting met ontbijt in een 3-sterren hotel voor maximum 4 nachten of vervangend vervoer om uw eindbestemming of uw woonplaats te bereiken, tot maximum €620 (incl. btw) per inzittende(enkel van toepassing in het buitenland).
Wij gaan ervan uit dat u in nood steeds wenst geholpen te worden tijdens de 3 eerste jaren van uw voertuig, gratis en voor niks!
Bovendien biedt Ford u na het verstrijken van deze 3 jaar de mogelijkheid om uw Ford Assistance contract tot maximaal drie opeenvolgende jaren te verlengen, zodat u ook nadien met een gerust gevoel zult kunnen blijven rijden. U zal daarvoor een brief ontvangen op het einde van uw eerste drie jaar. Klik op het rubriek "Verlenging" om onze tarieven te raadplegen. |
|
|
| Dj LPG |
Hmm, dan lijkt toyota me toch een betere keuze op dat gebied precies:) Daar heb ik 5jaar totaalgarantie of 150000km en aangezien ik een 30000km per jaar moet gaan doen binnenkort komt dat juist uit eh:)
Ok hopelijk wast nu het juiste knopke:D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ok hopelijk wast nu het juiste knopke:D |
Yes ;)
Ja Ge moet dat zo wat afwegen wat 't beste voor u is. Dit was 't beste voor mij dankzij die korting (+ extra salonkorting) en dat kwam in totaal uit op ongeveer 4000 euro korting. :gsmile: (Thanks to my lovely brother <3) |
|
|
| Dj LPG |
Yes ;)
Ja Ge moet dat zo wat afwegen wat 't beste voor u is. Dit was 't beste voor mij dankzij die korting (+ extra salonkorting) en dat kwam in totaal uit op ongeveer 4000 euro. :gsmile: (Thanks to my lovely brother <3) |
amai, mij gaat het wel iets meer kosten:( Gezien den afstand wil ik ook wel nen degelijken auto en da gaat altijd naar de 20000€:( |
|
|
| Zehra |
succes bij je zoektocht en hou ons zeker op de hoogte :)
is da voor je werk ofzo dat je zoveel afstand moet afleggen? |
|
|
| Dj LPG |
succes bij je zoektocht en hou ons zeker op de hoogte :)
is da voor je werk ofzo dat je zoveel afstand moet afleggen? |
Ja, elke dag 100km heen en terug... Gelukkig bijna allemaal autostrade! |
|
|
|
|