|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 87)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Xavez
Over die laatste heb ik een vraagske: ben ik nu helemaal paranoia, of heeft Tiësto da melodieke gebruikt in de magikal remake van Ada for strings? |
Ik denk dat je Paranoia bent :p
Ome Ton heeft het wel netjes gejat van Tilt - Invisible though... |
|
|
| Xavez |
| ja kwas blijkbaar paranoia, heb de track zo eens beluisterd manman :D khad het blijkbaar in een mix gehoord, verdoeme die twee gaan pokkegoed same eigenlijk :D mahja.. goei plaatjes both of 'em, ma kwil ergens die william orbit vastkrijgen :/ |
|
|
| Kaidreas |
@porthastic...
indeed band of brothers, is ook wel vettig soms, maar die ene scene van ryan... ieuw |
|
|
| lemon squash |
ff praktisch vraagje: weet iemand of er een vestiaire of lockers zijn op AIB? Was er dat op vorige edities en zo ja, hoe duur?
t probleem is dat ik 's morgens waarschijnlijk terug te voet t stad in ga en de kans op slecht weer is reëel... nie veel goesting om met een trui en een jas rond te slepen...
thx |
|
|
| lemon squash |
| woops, in verkeerde thread gepost, sorry :nervous: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by lemon squash
ff praktisch vraagje: weet iemand of er een vestiaire of lockers zijn op AIB? Was er dat op vorige edities en zo ja, hoe duur?
t probleem is dat ik 's morgens waarschijnlijk terug te voet t stad in ga en de kans op slecht weer is reëel... nie veel goesting om met een trui en een jas rond te slepen...
thx |
yup, kost € 1 dacht ik.. |
|
|
| dj Zevan |
Grayarea feat. Erik Shepard - Gravity (Grayarea's Albatross Mix, Hybrid Remix)
Lostep - Burma (Original Mix, Lostep's Stoned Immaculate Mix, feat. Lior Attar - The Roots (Reprise)) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
@porthastic...
indeed band of brothers, is ook wel vettig soms, maar die ene scene van ryan... ieuw |
true :nervous: |
|
|
| pooley |
Vandaag retro @ music gallery in Leuven gedaan.
Godver lagen daar vette retro schijven, en zo cheap
4-5 of 10€ per plaat.
Maja tis crisis dus heb niets gekocht! zelfbeheersing ten top ... |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by pooley
Maja tis crisis dus heb niets gekocht! zelfbeheersing ten top ... |
Ik noem dat geen zelfbeheersing... eerder masochisme :p |
|
|
| Tiger777 |
Ik ben eerlijk gezegd niet zo voor TECHNICS. Ze zijn vaak duur voor eerlijk gezegd, achtergestelde technologie. Die hoofdtelefoons grijpen aan OP de oorschelpen, iets wat ik persoonlijk niet kan verdragen. Aan de andere kant verkies ik toch ook niet de V700... die sony's hebben nogal de naam van wankel en plastiekerig te zijn hoewel ze een vrij goeie geluidskwaliteit bieden. Daartegenover, de Sennheiser HD25 is ietsje duurder, maar is een héél goed koptelefoontje. Prachtige isolatie en goed en diepgaand geluid.
Als de sennheiser geen alternatief is, ga toch maar voor een tweede sony. |
|
|
|
|